הריסת הבניין בבורוכוב 31 ברעננה, יחצ קידר מבנים

נהרס בניין ותיק ברחוב בורוכוב. מה ייבנה במקומו?

בבניין הוותיק שנהרס היו 15 דירות ואחת הדיירות סיפרה: "את הבת שלי שהיא בת 51 הבאתי מבית היולדות לבניין הזה". החברה היזמית הודיעה על פרויקט נוסף של הריסה ובנייה ברחוב ז'בוטינסקי

פורסם בתאריך: 17.5.22 08:32

לאחר המתנה של כשנתיים וחצי, נהרס ביום ראשון השבוע הבניין ברחוב בורוכוב 31 ברעננה, זאת במסגרת פרויקט התחדשות עירונית. מספר יחדות הדיור בבניין החדש שיוקם יהיה כפול מאשר היו בזה שנהרס.

הבניין, שנבנה לפני שנות ה–80, כלל 15 יחידות דיור. לאחר דין ודברים בספטמבר 2019 נחתם הסכם בין הדיירים לחברת קידר מבנים, המבצעת פרויקטים רבים של התחדשות עירונית. ביום ראשון, לצד הכלים ההנדסיים, הגיעו גם בכירי החברה והדיירים הנרגשים לעקוב מקרוב אחר הריסת הבניין.

"במעמד מרגש, הרסנו את הבניין בן 15 היחידות לקראת בנייה מחדש של 38 יחידות חדשות לעיני הדיירים הוותיקים והחדשים", אמרו בחברה. "משך הבניה הצפוי הינו כשלוש שנים", ציינו. ראש העירייה חיים ברוידא בירך הדיירים הנרגשים והדגיש את החשיבות של התחדשות עירונית ברעננה במתווה של הריסה ובניה.

הדמיית בורוכוב 31 רעננה יחצ קידר מבנים

נציגת הדיירים, יעל יוגב, אמרה: "את הבת שלי שהיא בת 51 הבאתי מבית היולדות לבניין הזה. לאחר דרך ארוכה של שנים רבות, מלאת תלאות, מצאנו את היזם שהוביל אותנו בדרך להצלחה, בחרנו בטובים ביותר בכל תחום ותחום, אנחנו מרגישים שאנחנו בידיים הכי טובות שיש ואנחנו עומדים פה נרגשים ומצפים כבר לקבלת המפתח״.

במהלך ההליך ייצגה את הדיירים מול חברת קידר עורכת הדין יוספה בלקין, בעוד שאת החברה מול הדיירים יצגו עורכי הדין ערן בלינט, דרור וויס, ורותם ורטנפלד ועדן זברו ממשרד שבלת. ורד ברש היא האדריכלית של הפרויקט וליאור זייטלר הוא מפקח הבעלים.

הדמיית ז'בוטינסקי 4 רעננה, בואנו הדמיות

"כל הדירות בבורוכוב 31 נמכרו בהצלחה", הצהיר סמנכ"ל השיווק של קידר, שגיא פיפישקוביץ, שכבר הודיע על הפרויקט הבא של החברה ברעננה, שיהיה ברחוב ז'בוטינסקי 4, שם ייהרס בניין עם 18 יחידות דיור ובמקומו ייבנה בניין חדש עם קומת קרקע ועוד שבע קומות אשר בהן 45 יחידות דיור. הבנייה תימשך, לאחר ההריסה לכשתאושר על ידי ועדת המשנה לתכנון ובניה, כשלוש שנים.

 

 

כזכור, לפני מספר חודשים הודיע ראש העירייה ברוידא על מתן עדיפות לפרויקטים של הריסה ובנייה על פני תמ"א 38. "הפרויקט ברחוב בורוכוב, משקף את הלך הרוח העירוני, ומדיניות העירייה לעודד יישום פרויקטים מכוח תמ"א 38 במתכונת של הריסת המבנה הקיים ובנייה ומחדש. פרויקטים אלו מבטיחים בטיחות מירבית בתהליך בנייתם, בתכנון מושכל וחשיבה על מכלול התנאים לתושבים, החל בחניה וכלה במפרט דירות המותאם למשפחות צעירות כפתרון למשבר הדיור", אמר ברוידא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר