הדמיית קניון רננים המורחב קרדיט Viewpoint
הדמיית קניון רננים המורחב קרדיט Viewpoint

שדרת חנויות לרחוב ושלושה מגדלים: נחשפת תוכנית ההרחבה של קניון רננים

תוכנית הרחבת הקניון, כוללת תוספת של שטחי מסחר וחנויות, בתי קולנוע, מסעדות ובתי קפה, אולמות לאירועים, מקומות פנאי, בידור ועוד. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 18.7.22 11:44

אושרה התוכנית להרחבת קניון רננים, הכוללת את הרחבת הקניון הקיים וכן מאפשרת תוספת של 3 מגדלים בני 14 קומות כל אחד. התוכנית להרחבת הקניון החלה את דרכה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, והיא מקבלת תוקף בימים אלה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה, מחוז מרכז.

התוכנית שמה דגש על איכות המרחב הציבורי, בין היתר באמצעות פתיחת המסחר בקומת הקרקע כלפי הרחוב ותכנון חנויות ובתי קפה לכל אורך דופן רחוב התעשיה, ליצירת איזור מסחרי שוקק ופעיל. בנוסף, התוכנית מרחיבה את המדרכות לתוך שטח המגרש ומציעה כיכר עירונית עם פיתוח נופי בצומת הרחובות החרושת והתעשייה, שתחתיה יוקם חניון תת קרקעי כהמשכו של החניון הקיים.

הדמיית קניון רננים המורחב, קרדיט Viewpoint

הדמיית קניון רננים המורחב, קרדיט Viewpoint

תוכנית הרחבת הקניון, שמהווה עוגן מסחרי ראשי באזור התעסוקה הצפוני, כוללת תוספת של שטחי מסחר וחנויות, בתי קולנוע, מסעדות ובתי קפה, אולמות לאירועים, מקומות פנאי, בידור ועוד. מעל השטח המסחרי מתוכננים להיבנות 3 מגדלי משרדים, בני 14 קומות כל אחד, לשימושים שונים כגון שירותים עסקיים, בנקאיים ופיננסים, מלונאות ושימושים סמי מסחריים כמו אולמות לפעילות פנאי וחוגים, תרבות, קהילה וחינוך, שירותים רפואיים ומרפאות, מעבדות ומכונים, תעשייה עתירת ידע, שירותי תוכנה וכדומה.

 

בנוסף, בקומה הראשונה, מול רחוב החרושת, יוקם שטח ציבורי בהיקף של מעל ל- 1,500 מ"ר, שייבנה על ידי היזם ויועבר לרשות עיריית רעננה. השטח הציבורי יהיה בעל כניסה נפרדת מהרחוב וישמש למטרות ציבוריות לרווחת תושבי העיר, כגון: רווחה, חינוך, תרבות, משרדי עירייה, מוזיאון ועוד.

ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "אנו מברכים על אישור התוכנית להרחבת קניון רננים, שתהווה מקור להמשך פיתוח המסחר והתעסוקה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר