פרויקט וילנסקי של חברת ינוב בנווה זמר, רעננה, הדמיה G.A.S.S
פרויקט וילנסקי של חברת ינוב בנווה זמר, רעננה, הדמיה G.A.S.S

שלושה בנייני בוטיק: היתר בנייה לפרויקט של 42 דירות בנווה זמר

חברת ינוב קיבלה היתר בנייה לפרויקט ברחוב וילנסקי, שבנייתו תחל בקרוב. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא סוף שנת 2025. איזה דירות ייבנו שם?

פורסם בתאריך: 8.12.22 07:55

חברת ינוב קיבלה היתר בנייה לפרויקט בשכונת נווה זמר ברעננה, הכולל 42 דירות בשלושה בנייני בוטיק, ברחוב וילנסקי 30-34. שלושת הבניינים יהיו בני שש קומות, ותמהיל הדירות יהיה של דירות 4-5 חדרים, דירות גן בנות 6 חדרים ודופלקסים.

מהחברה נמסר כי נותרו בפרויקט דירות בודדות אחרונות למכירה, כשקהל היעד המרכזי הן משפחות משפרי דיור מהעיר והערים הסמוכות, וכן מצמצמי דיור. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא סוף שנת 2025.

שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב, אמר: "אנו שמחים על התקדמות הפרויקט בשכונת נווה זמר, וצפויים לעלות על הקרקע בקרוב לאחר שקיבלנו את היתר הבנייה. השכונה מוגדרת על ידי העירייה כשכונת הדגל של העיר, היא תוכננה בתכנון מוקפד ומציעה פתרונות כוללים לחיי היומיום למשפחות. הפרויקט זכה לביקוש גבוה אף בטרם קבלת ההיתר, ונותרו למכירה דירות אחרונות".

 

שכונת נווה זמר היא שכונה חדשה שהוקמה מאפס כשכונה נפרדת בצפון העיר רעננה. היא צפויה לכלול בסוף הקמתה כ-3,500 דירות בתמהיל מגוון שייתן מענה לקהלי יעד מגוונים. השכונה משלבת מרחבים ירוקים רבים המהווים כ-20% מהשטח, יש לה נגישות תחבורתית מעולה – חיבור ישירות לכביש 4 מצד מזרח, לנתיבי איילון ממערב ולכביש 531 מדרום. לאחרונה הושלמה בנייתו של קניון שבירו הכולל חנויות, מסעדות ובתי קפה, וכן הוקמו בתי ספר וגני ילדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר