הדמיית פרויקט ביאליק 19 של בצת אילון, באדיבות חברת בצת אילון
הדמיית פרויקט ביאליק 19 של בצת אילון, באדיבות חברת בצת אילון

תכנון אדריכלי חדשני, מיקום מעולה והקשבה לדיירים: פרויקט חדש של חברת בצת אילון ברחוב ביאליק ברעננה

עם ניסיון של עשרות שנים, אדריכלים ומהנדסים מנוסים, ותכנון שארך שנתיים, מקימה חברת בצת אילון פרויקט חדש ברחוב ביאליק 19 ברעננה. בבניין בן שבע הקומות יהיו שתי דירות בכל קומה ובקומת הקרקע דירת גן עם אפשרות לתכנון גמיש

פורסם בתאריך: 8.12.22 13:39

חברת בצת אילון בע"מ, מרחיבה את פעילותה ומקימה פרויקט חדש ברחוב ביאליק 19 בשכונת קזן המבוקשת במרכז העיר ברעננה. מדובר בפרויקט הריסה ובנייה – תמ"א 38/2. בבניין החדש שייבנה במקום זה שנהרס יהיו שבע קומות מעל קומת הקרקע ו-15 דירות בסך הכל, שתיים בכל קומה ועוד דירת גן בקומת הקרקע. הבניין יהיה עם מפרט טכני ורמת גימור גבוהים, והוא תוכנן על ידי אדריכלים ומהנדסים מנוסים במשך יותר משנתיים על מנת לייצר דירות יפות ונוחות לשימוש, תוך דגש על תכנון פונקציונאלי וחכם ועל עיצוב חיצוני מרשים. העבודות בשטח יחלו בתחילת 2023.

בבניין ייבנו כאמור שתי דירות בקומה (3,4,5, חדרים), ודירת גן. הדירות כולן יהיו עם שלושה כיווני אוויר וכוללות אזור מגורים מרווח הכולל סלון, מטבח ופינת אוכל בכל דירה. את דירת הגן ניתן לתכנן עם ארבעה או חמישה חדרים. בבניין תותקן מעלית גדולה ומהירה ובכניסה יהיה לובי בעיצוב ייחודי. החניות יהיו נוחות מאוד, ללא מכפיל, לא טוריות וללא מתקן רובוטי. הבניין תוכנן על פי תקן בנייה ירוקה, כולל בידוד אקוסטי ותרמי. צמחייה צבעונית ותאורה מותאמת ייצרו אוירה נעימה במעבר ליד הבניין ובכניסה ללובי.

הדמיית פרויקט ביאליק 19 של חברת בצת אילון, באדיבות החברה

הדמיית פרויקט ביאליק 19 של חברת בצת אילון, באדיבות החברה

הבניין ממוקם ברחוב ביאליק השקט, בחלקו החד סטרי שמתחיל ברחוב אחוזה ומסתיים בחורשת עצים קטנה. הרחוב נמצא במרחק הליכה קצר מגני ילדים, בתי קפה, גלידריה, סופר פארם, חנות טבע, סופרמרקט וחנויות רבות וכן נמצא בקרבת בתי כנסת, גינות וחורשת היער הקטן בה גינת כלבים וגינה לילדים. כמו כן הוא קרוב ונגיש  ליציאה מהעיר. "את בעלי הדירות בביאליק 19, פגשנו לפני מספר שנים", מסביר תומר אילון, מנכ"ל משותף של חברת בצת אילון אותה הקים אביו, מהנדס הבניין צבי אילון. "הדיירים ביקשו להרוס ולבנות את הבניין מחדש ולא לבצע חיזוק וכיום אנחנו פרויקט התמ"א 38/2 הראשון שיוצא לדרך ברחוב ביאליק. עד לפני מספר שנים לא הייתה ברעננה התכנות כלכלית לפרויקט הריסה ובנייה ואנחנו שמחים שהמצב משתנה".

פרויקט ביאליק 19 של חברת בצת אילון, הדמיה של דירה, באדיבות בצת אילון

פרויקט ביאליק 19 של חברת בצת אילון, הדמיה של דירה, באדיבות בצת אילון

חברת בצת אילון בע"מ הוקמה על ידי אינג' צבי אילון, בוגר הטכניון ובעל ניסיון בתכנון, בביצוע, בניהול, פיקוח ויזמות של מעל 30 שנים. מדובר בחברה משפחתית אשר עוסקת ביזמות בתחום ההתחדשות העירונית. בחברה מהנדסים ותיקים המנהלים את הפרויקטים.

כיום לחברה ארבעה פרויקטים: ברחוב ביאליק ברעננה, בתל אביב ליד נחל הירקון, בהרצליה הצעירה ופרויקט בגבעת קוסלובסקי בגבעתיים. "הפרויקטים נבחרו תוך כדי שימת דגש על מיקומים מעולים", מוסיף אילון. "המטרה שלנו כחברה יזמית, היא לייצר בניין עם תכנון חיצוני יפה ותכנון דירות נוחות ומהנות למגורים שמאפשר גמישות תכנונית מקסימלית".

היער הקטן שבקצה רחוב ביאליק, צילום יחצ

היער הקטן שבקצה רחוב ביאליק, צילום יחצ

עוד הוא מציין שהלקוח הישראלי גר וחי בדירות מגורים כל חייו ולכן הוא יודע לזהות ולהעריך תכנון טוב. "אתגר רציני העומד בפני האדריכל הוא לתכנן בניין עם עיצוב מרשים, שיהיה יפה גם אם נביט עליו בעוד 10 שנים. לעמוד באתגר זה ולהצליח בתכנון פנים יוצא דופן לדירות זה אתגר קשה שבעתיים".

אילון מציין שהחברה מקפידה להקשיב ללקוחות ולבקשותיהם. "הקהילה ברעננה היא מגוונת. בבניין גרים ויגורו אנשים מקהילות שונות וחשוב להבין את הצרכים השונים של כל אחד ואחת. חלק מהלקוחות הם עולים חדשים שרוצים להקים משפחה ולגור בעיר רעננה שמאפשרת להם קליטה טובה ומצד שני יש לנו לקוחות מקומיים שאוהבים את המרכז, רוצים לגור ליד הילדים והנכדים ולהיות נגישים והמיקום בביאליק נותן להם את המענה המתאים".

פרטים ליצירת קשר:

לאתר בצת אילון היכנסו כאן bzt.co.il
ליצירת קשר בטלפון: 03-9139222
לשליחת מייל: [email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר