ליאת ענבר, רימקס ONE כפר סבא, צילום גבי דנון
ליאת ענבר, רימקס ONE כפר סבא, צילום גבי דנון

קונים או מוכרים דירה? סוכנת הנדל"ן ליאת ענבר תעניק לכם יחס אישי, ליווי מקצועי ומעטפת מושלמת

אמינות, מקצועיות, רמת שירות גבוהה ואהבה גדולה למקצוע, אלה רק חלק מהדברים הטובים שמאפיינים את ליאת ענבר, סוכנת נדל"ן ברימקס ONE בכפר סבא. על תהליך העבודה היא מספרת: "אני משוחחת עם הלקוחות לפני המכירה או רכישת הבית, בודקת מולם מה הדגשים שחשובים להם, מה הקווים האדומים, ולאחר מכן מתאימה להם את העסקה הטובה ביותר עבורם"

פורסם בתאריך: 15.12.22 19:52

אמינות, מקצועיות, רמת שירות גבוהה והרבה אהבה למקצוע: אלה רק חלק מהדברים הטובים שמאפיינים את ליאת ענבר, סוכנת נדל"ן ברימקס ONE בכפר סבא. "כמתווכת, אני רואה קודם כל את האנשים למול עיניי, את הלקוחות שלי ואת הרצונות שלהם", היא מציינת, "אני משוחחת עם הלקוחות לפני המכירה או רכישת הבית, בודקת מולם מה הדגשים שחשובים להם, מה הקווים האדומים, איפה יש להם גמישות ואיפה לא, ולאחר מכן מתאימה להם את העסקה הטובה ביותר עבורם".

למה בעצם להיעזר במתווך/ת ולא למכור לבד?

"הרבה פעמים אנשים חושבים שהם יכולים למכור את הבית לבד, אבל זה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה בתחילה. רוב האנשים ששוקלים למכור בית, שמים מודעה ביד 2 ומקווים שהקונים יגיעו. זה שם אותם בעמדת המתנה לטלפון שלא תמיד מצלצל וזה לא פעם מעכב אותם מלהתקדם לשלב הבא אליו הם רוצים להגיע. לעומת זאת, כאשר אני מוכרת נכס, אני עושה שעורי בית, לומדת להכיר את הבית והשכונה עצמה, יודעת איזה דירות נמכרו באזור ובכמה, יודעת מה הסכום שניתן לבקש על הבית והוא לא פעם שונה ממה שהלקוחות חושבים. בנוסף, יש לי מאגר גדול של קונים ומגוון נכסים וכן רשימות של אנשים שמחפשים בית. אני יודעת בדיוק מה הצרכים שלהם ומה היכולות שלהם ואני פונה אליהם ישירות ולא מחכה שיתקשרו. זה כמו עבודת שידוך מדויקת. קונים שפונים אלי, הם כבר בשלים יותר לעסקה ואלה בדיוק האנשים שהמוכרים שלי מחפשים. כך שכאשר מוכרים בית דרך תיווך הסיכויים לעסקה טובה הרבה יותר גבוהים".

נכס ששיווקה ליאת ענבר מרימקס כפר סבא, צילום רימקס וואן

נכס ששיווקה ליאת ענבר מרימקס כפר סבא, צילום רימקס וואן

מעבר לידע והניסיון רב השנים, לענבר יש שיתופי פעולה עם משרדים ומתווכים נוספים, אשר מאפשר לה להיות לא פעם צעד אחד קדימה. "אני בין המובילות בשיתופי פעולה בתוך המשרד ומחוצה לו. יש לי מאגר קונים גדול ואני מתחברת למאגרים של מתווכים נוספים. לצד זה, שיטות השיווק שלנו ברימקס ותוכנית העבודה המסודרת שאיתה אני עובדת, מבטיחות שכל נכס יקבל מקסימום חשיפה, מה שיכול להביא לתחרות בין הקונים ובכך אני משיגה ללקוח שלי את המחיר הגבוהה והנכון ביותר עבורו".

עוד מציינת ענבר, שהיא עובדת עם פלטפורמות שיווקיות מגוונות ועדכניות, יודעת איפה הקונים נמצאים ושם גם אפשר למצוא אותה. "יש לי שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע משלימים כמו מעצבי פנים, אדריכלים, יועצים משפטיים, קבלנים, יועצי משכנתאות ועוד, וכל זה על מנת לתת לקונה את המעטפת המלאה להשלמת העסקה, שזה אחד היתרונות כשעובדים עם רשת גדולה וחזקה כמו רימקס".

לתחום התיווך הגיעה ענבר לפני 15 שנה, לאחר שעשתה הסבה מתחום הייעוץ הארגוני. "להיות מתווכת, זה ללוות את האנשים ברגעים היפים שלהם, להגשים להם את החלומות ולסייע להם בתהליך מהרגע שהם רוצים למכור או לרכוש נכס ועד הכניסה לדירה והכל בצורה נעימה ומקצועית ביותר", היא מציינת. נתון חשוב לדבריה הוא שבדרך כלל מי שמוכר נכס גם רוכש נכס אחר, ואחת החוזקות שלה זה החיבור בין המכירה לקנייה. "אני מלווה את הלקוחות שלי מהרגע שהם ביקשו למכור את הנכס ועד הכניסה לנכס החדש. אני מכירה את הרצונות שלהם ויודעת לחבר ולהשלים את כל הפאזל. אני דואגת שלא תהיה אף חולייה חלשה בשרשרת ואת זה אני יודעת לעשות היטב".

המומחיות של ענבר זו העיר כפר סבא והסביבה, בה היא גם מתגוררת ומגדלת את בנותיה, העיר שסבתה הייתה בין מקימיה ואביה הוא אחד מוותיקיה. "ההיכרות שלי עם העיר כפר סבא, מאפשרת לי לבנות את העסקה המתאימה והנכונה עבור הלקוחות שלי. אני לא מפחדת להגיד לאנשים את האמת מבלי לייפות מסביב, כי זה המוניטין שלי, הוא יקר לי ואני שומרת עליו היטב. הרבה פעמים אני לא רוצה עבור הלקוחות שלי את העסקה המהירה ביותר, אלא את העסקה הטובה ביותר שבה שני הצדדים יהיו מרוצים".

מערכת היחסים בין ענבר לבין לקוחותיה, היא לא פעם מערכת יחסים ארוכת טווח וחמה. יש לה לא מעט לקוחות חוזרים, ממליצים ובעיקר לקוחות שמגיעים מפה לאוזן. "יש לי משפחה שעשיתי איתם כבר שש עסקאות וזה לפני שהם הפנו אותי למכרים שלהם", היא מספרת בחיוך ומסבירה שהמערכת יחסים בינה לבין הלקוחות היא שותפות לדרך. "אני קודם כל שמה את הרצונות והאינטרסים שלהם במקום הראשון,  מוודאה שהם לא יפספסו אף עסקה או הזדמנות ודואגת שיהיו מרוצים".

כדאי להעיף מבט במגוון מכתבי התודה ומילות ההערכה שהיא מקבלת בסיום עסקאות כדי להבין את החוויה של הלקוחות שלה. כמו למשל הזוג שכתב לה לאחרונה: "זה תהליך לא פשוט, ידענו עליות ומורדות, אבל דבר אחד היה ברור – נסכת בנו הרגשת בטחון וידענו שיש לנו על מי לסמוך".

 

ליאת ענבר – סוכנת נדל"ן רימקס ONE

כתובת: יוחנן הסנדלר 6, כפר סבא

טלפון: 052-8668461

לאתר היכנסו כאן אתר 

לכרטיס ביקור דיגיטלי היכנסו כאן 

לעמוד הפייסבוק היכנסו כאן 

לכרטיס העסקי בגוגל היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר