רועי לוי נדל"ן, צילום פרטי
רועי לוי נדל"ן, צילום פרטי

את הבית הזה אפשר לשכור ואפשר לקנות: הנכסים החמים של רועי לוי ממשרד RealCapital

דירת ארבעה חדרים, דירת חמישה חדרים, ובית פרטי שניתן לבחור אם לשכור או לקנות. מוכרים או קונים? קבלו את כל הפרטים על הנכסים החמים של רועי לוי ממשרד RealCapital, שמעניק את כל השירותים במקום אחד: ייעוץ, תיווך, יועץ משכנתאות, שיפוצים, והכל באיכות גבוהה ובמחירים נוחים מאוד.

פורסם בתאריך: 29.1.23 16:18

עדכון אחרון: 23.3.23 15:45

אם אתם מחפשים יועץ נדל"ן שילווה אתכם באופן אישי, מקצועי ואחראי בעסקה הכי חשובה שלכם, בתהליך המכירה או קנייה, משרד RealCapital ברעננה הוא המקום הנכון עבורכם. המשרד, שהוא אחד המוכרים ברעננה, ויש לו סניפים נוספים בתל אביב(שני סניפים),רמת השרון והרצליה, עוסק בתיווך, שיווק ויזמות של נכסים פרטיים וכן של פרויקטים.

המשרד מעניק את כל השירותים במקום אחד: ייעוץ, תיווך, יועץ משכנתאות, שיפוצים. הכל באיכות גבוהה ובמחירים נוחים מאוד.

מוכרים נכס? בואו לגלות באמת כמה הוא שווה. ועכשיו בהטבה: דו"ח תמחור נכס ללא עלות, צרו קשר ב:

052-8909183.

אלו הנכסים החמים למכירה של רועי לוי מ- RealCapital רעננה:

הדמיית הבניין בבורוכוב 41 ברעננה, באדיבות רועי לוי נדלן

הדמיית הבניין בבורוכוב 41 ברעננה, באדיבות רועי לוי

דירת 5.5 חדרים חדשה ברחוב בורוכוב 41 רעננה, רחוב שקט ונעים, דירה מרווחת מאוד,140 מ"ר ברוטו,2 שתי יחידות מאסטר עם שירותים ומקלחת צמודים, מרפסת ,חנייה אחת (רגילה), פינת ישיבה לילדים. המחיר המבוקש: 3,250,000 שקלים. תנאי תשלום: 25% בחתימת חוזה, 75% בקבלת מפתח. לפרטים נוספים: רועי לוי, יועץ נדל"ן, .052-8909183.

הדמיית דירה בבורוכוב 41 ברעננה, באדיבות רועי לוי נדלן

הדמיית דירה בבורוכוב 41 ברעננה, באדיבות רועי לוי

דירת 5 חדרים ברחוב בורוכוב 41 רעננה, רחוב שקט ונעים, 150 מ"ר ברוטו, דירה מרווחת, מרפסת סוכה, חנייה אחת (רגילה). המחיר המבוקש: 3,200,000, שקלים. תנאי תשלום: 25% בחתימת חוזה, 75% בקבלת מפתח.
לפרטים נוספים: רועי לוי יועץ נדל"ן, 052-8909183.

הדירה ברחוב קזן, באדיבות רועי לוי

הדירה ברחוב קזן, באדיבות רועי לוי

דירת 4 חדרים ברחוב קזן 10 ברעננה, דירה מדהימה, מעוצבת, עם חנייה אחת (רגילה), מחסן, מעלית שבת. המחיר המבוקש: 3,560,000 שקלים.

הבית ברחוב שפינוזה, ציום באדיבות רועי לוי

הבית ברחוב שפינוזה, צילום באדיבות רועי לוי

בית פרטי 6 חדרים ברחוב שפינוזה היוקרתי בשכונת 2003. שטח מגרש: 304 מ"ר, בנוי 242 מ"ר, גינה מדהימה, יחידה נפרדת. המחיר המבוקש: 8,500,000 שקלים למכירה, או 16,000 שקלים להשכרה.

לפרטים נוספים על כל הנכסים: רועי לוי, יועץ נדל"ן, 052-8909183.

"חשוב לי להקשיב לחלומות ולרצונות של הלקוח". הכירו את רועי לוי, איש הנדל"ן שלכם

אז מי הוא רועי לוי, יועץ הנדל"ן הרענני שתרצו להכיר? רועי הוא בן 45, נשוי ליולי ואבא לשלושה ילדים מדהימים – ליאם, עמית ועילי. רועי מספר: "נולדתי וגדלתי בפתח תקוה, אם המושבות. למדתי כלכלה עם התמחות במימון במכללה למנהל בראשון לציון. זכרונות הילדות שלי הם שכבר כילד צעיר גדלתי גדלתי לתוך עסק משפחתי. אבי, עמיאל לוי, הינו בעל עסק לייבוא ושיווק בשר, דגים ועופות. במשך 30 השנים האחרונות עבדתי בחברה זו במגוון תפקידים. התחלתי מהתפקיד הזוטר ביותר ועד לעמדת הסמנכ"ל. ב-15 השנים האחרונות ניהלתי את החברה והייתי אחראי על מספר תחומים – ייבוא מחול, מו"מ מול ספקים, סגירת מחיר, סגירת מלאים, העברות כספים לחו"ל, ניהול החשבון של החברה, תזרים מזומנים. טיפול בלקוחות, ועוד. במסגרת עבודתי צברתי הרבה מאוד ניסיון והכי חשוב, הכרתי אנשים רבים, כי אני איש של אנשים".

למה פנית לתחום הנדל"ן?
תחום הנדל"ן מאוד עניין וסקרן אותי כבר כשהייתי צעיר יותר. תחום הנדל"ן אינו חדש לי. הובלתי פרויקט של בניית ארבעה בתים צמודי קרקע בפתח תקוה, מההתחלה ועד האיכלוס, בהצלחה רבה. אני מוביל פרויקטים שנמצאים בשלב התכנון, בפתח תקווה, בטבריה ובגדרה".

מה אתה מביא איתך ללקוחות?
"יש לי הרבה מאוד ניסיון במו"מ, במשך 30 שנים, והמון סבלנות. אני יודע להפגיש בין הרצונות של המוכר ושל הקונה. החיבור עם האנשים מאוד חשוב לי, אני חושב שזה הבסיס של העסק. כמו כן, אני מספר את כל השירותים של עו"ד, שמאי, אדריכל, שיפוץ, יועצי משכנתאות ואפילו ייבוא מחו"ל אם צריך, וכל זה במקצועיות ובמחירים ללא תחרות".

באיזו עיר אתה מתמקד?
ב-10 השנים האחרונות אני גר ברעננה ולכן זאת העיר המועדפת עליי, אך אני גם עובד בערים נוספות בשרון וגם בתל אביב. לפני כשבועיים הצטרפתי למשרד RealCapital שנמצא ברחוב השוק 2 ברעננה. חיפשתי משרד בוטיק עם אווירה משפחתית ולכן הגעתי לכאן. יש לנו סניפים ברעננה, רמת השרון, הרצליה ושני סניפים נוספים בתל אביב. המשרד שלנו ביצע בשנה האחרונה עשרות עסקאות ברעננה, בהן ברחובות הר סיני, החיל, מעלות, בר אילן, אחד העם, הגליל, הרצל, ועוד".

למה כדאי לפנות דווקא אליך?
"בעבודתי חשוב לי מאוד שהלקוח יהיה במרכז, שיידעו להקשיב לרצונות ולחלומות שלו ולאן הוא רוצה להגיע. אני מחויב להיות בשבילכם 24/6 זמין לכל דבר, לכל התייעצות או עזרה. השירות המקצועי והמסור שאני מספק יכול לחסוך ללקוחות הרבה מאוד זמן וגם כסף. תנו לי לעבוד בשבילכם, לא תתחרטו!".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר