פרויקט התחדשות עירונית ברחוב גאולה ברעננה, אדריכל גיורא רוטמן, הדמיות עדי בואנו
פרויקט התחדשות עירונית ברחוב גאולה ברעננה, אדריכל גיורא רוטמן, הדמיות עדי בואנו

פרויקט ההתחדשות בגאולה יוצא לדרך: היתר בנייה לחברה היזמית

אחרי יותר מעשור הפרויקט החשוב יוצא לדרך, עם הענקת היתר הבנייה לחברת קידר מבנים. שלושה בניינים ותיקים ייהרסו, שישה בניינים חדשים ייבנו, בהם גם דירות שלושה חדרים

פורסם בתאריך: 13.2.23 08:50

חברת קידר מבנים קיבלה היתר הבנייה לפרויקט ההתחדשות ברחוב גאולה. ההיתר הוענק בטקס מיוחד בעירייה בנוכחות ראש העירייה חיים ברוידא, מנהל הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, חבר מועצת העיר חיים גולדמן, ומהנדס העיר חיים מלמן. ההיתר הוענק כאמור לחברה היזמית "קידר מבנים", באמצעות המנכ"ל טל קידר והבעלים עודד ישראלי, ונציגות הדיירים. זאת לאחר תהליך הנדסי ממושך ומאבק משפטי, בן למעלה מעשור.

מתחם גאולה ברעננה, צילום יחצ קידר מבנים

מתחם גאולה ברעננה, צילום יחצ קידר מבנים

הפרויקט עתיד להתקיים במתכונת הריסה ובנייה, במסגרתו יפונו שלושה בנייני רכבת בני 138 יחידות, ובמקומם תתבצע בנייה חדשה של שישה בניינים ובהם 355 יחידות דיור חדשות. התוכנית, תיושם מכוח תמ"א 38/2, בתמהיל התואם את מדיניות הבנייה העירונית, הכולל דירות 3 חדרים לצד דירות גדולות יותר. את יישום הפרויקט תוביל חברת קידר מבנים המתמחה בהתחדשות עירונית, לאחר שזכתה במכרז, ואשר תחל בשיווקו עם קבלת היתרי הבנייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


הפרויקט אושר ביוני 2022 לאחר תהליך הנדסי ממושך ומאבק משפטי, בן למעלה מעשור, אשר כלל התנגדות של חלק מהתושבים ועתירות משפטיות. הפרויקט יכלול גם 2.5 קומות של מרתפי חניה. ברוידא אמר: "הענקת ההיתר לקראת צאתו לדרך של פרויקט ההתחדשות העירוני ברחוב גאולה, מהווה בשורה של צדק חברתי, מהמשמעותיות שידעה רעננה בתולדותיה, המתקנת עוול היסטורי של שנים, ושל מגורים בתנאים לא נאותים שחוו תושבי העיר ברחוב גאולה. אני מודה לכל העושים במלאכה ולשותפים במאבק ובמאמץ המשותף שאת פירותיו קצרנו היום בהענקת ההיתר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר