פרויקט תקומה כפר סבא הדמיה 3DVISION באדיבות חברת ענב נדלן
פרויקט תקומה כפר סבא הדמיה 3DVISION באדיבות חברת ענב נדלן

"אנחנו מציעים דירות חדשות, במיקום מרכזי בכפר סבא, שכבר כמעט ולא ניתן לרכוש בו דירות". הכירו את פרויקט 'ענב 360'

כשמספר התחלות הבנייה באזורי הביקוש בכפר סבא לא גדל, חברת ענב נדל"ן, שנחשבת לאחת החברות המשפיעות בישראל בתחום הנדל"ן, ממשיכה את פעילותה הענפה בתחום ההתחדשות העירונית ומשווקת במסגרת פרויקט פינוי ובינוי שני מגדלים בני 28 קומות שיכללו 122 יחידות דיור כל אחד בהזדמנות נדירה, במיקום מרכזי ובמחירים אטרקטיביים 

פורסם בתאריך: 14.5.23 11:21

הפרויקט הייחודי "ענב 360", של חברת ענב נדל"ן ברחוב רופין הוא הפתרון לדירה חדשה בסטנדרט הגבוה ביותר. הפרויקט יהווה סמל לאיכות חיים, עם בנייני מגורים חדשים ומודרניים, מתקנים ציבוריים ושירותים משופרים במחירים שלא יחזרו.

בשנים האחרונות חווה מדינת ישראל צמיחה מטאורית בתחום הבנייה. הדרישה לדירות עולה מידי שנה ואיתה התחלות הבנייה. אך למרות הקצב החיובי, ישראל עדיין לא מצליחה לעמוד בסף הביקוש ברחבי הארץ בכלל ובאזור השרון בפרט. "העיר כפר סבא, היא אחת מהערים הפופולריות באזור השרון וניתן לראות שמחירי הדירות בעיר זינקו בשנים האחרונות ביותר מ- 50% בעוד הממוצע הארצי עומד על כ- 35%", מסבירים בחברת ענב ומציינים שבשנת 2022 עמד הממוצע הארצי ד על 19% כאשר רק בכפר סבא המחירים עלו בכ- 20%.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בין השנים 2012-2022 נבנו בעיר כפר סבא 5,400 דירות בלבד והכמות הכללית בארץ עומדת על 34 אלף דירות בלבד. לכן, פרויקטים של התחדשות עירונית כפי שמתרחשים בכפר סבא, שמציעים בנייני מגורים חדשים ומודרניים, באזורים מתחדשים ועם מתקנים ציבוריים, שירותים משופרים, מקומות בילוי ומוסדות חינוך, הם אטרקטיביים לקניית דירה עבור מגוון רחב של קהלים.

אפי כץ מנכ"ל ומייסד ענב נדל"ן, צילום איציק סינטוב

אפי כץ, מנכ"ל ומייסד ענב נדל"ן, צילום איציק סינטוב

אחד הפרויקטים הנחשבים שאת עבודות הבנייה שלו ניתן לראות בימים אלה, הוא פרויקט 'ענב 360', של חברת ענב נדל"ן שנבנה ברחוב רופין בכפר סבא. במסגרת הפרויקט שמוקם במסלול בינוי ופינוי, ייבנו שני מגדלים בני 28 קומות שיכללו 122 יחידות דיור כל אחד, ובהם 244 יחידות דיור ובסך הכל ייבנו כ-1,068 דירות. שלב ההריסה בשכונה יתחיל רק לאחר אכלוס של שני הבניינים הראשונים הנבנים כעת. לאחר מכן, תימשך הבנייה להשלמת הפרויקט כולו.

הפרויקט יכלול בתוכו פארק ושבילי אופניים, בלב העיר, צמוד לרחוב ויצמן השוקק ובקרבה לפארק כפר סבא, תחנת הרכבת נורדאו, אזורי התעסוקה של העיר וקניון G המבוקש. הפרויקט ייבנה במספר שלבים ויביא לתוספת של כ-774 יחידות דיור ל-294 יחידות דיור קיימות, ובסך הכל כ-1,100 יחידות דיור שיהוו את אחת השכונות היוקרתיות והמודרניות בעיר.

בחברת ענב מדגישים כי השכונה החדשה תהווה סמל לאיכות החיים שבחברה כה מעוניינים להדגיש בפרויקטים שלהם: "מעבר ללובי המפואר שיהיה בכל אחד מהבניינים במתחמי המגורים", מסביר עירון בציר, סמנכ"ל השיווק בחברה, "יהיו גם אלמנטים ייחודיים שטרם נראו בכפר סבא שרק הדיירים של פרויקט ענב 360 יוכלו ליהנות מהם, כמו חדר כושר מאובזר, חדר דיירים שישמש גם לישיבות ועד, ימי הולדת, ואירועים שונים, ומתחם עבודה משותף רק לדיירי הבניין".

עוד מוסיף בציר: "בנוסף אנחנו מציעים לציבור הרחב דירות חדשות, בסטנדרט הגבוה ביותר ובמיקום מרכזי שכבר כמעט ולא ניתן לרכוש בו דירות חדשות. בפיתוח הפרויקט השקענו מחשבה רבה על היקף השטחים הציבוריים הפתוחים, ואני יכול להגיד בביטחון מלא שאנחנו נעניק לדיירי השכונה חווית מגורים יוצאת דופן."

אחת מחברות הנדל”ן המשפיעות בישראל

חברת ענב, שניצבת בחוד החנית הנדל"נית במדינת ישראל ומדורגת זו השנה השביעית ברציפות בראש טבלת דירוג החברות המובילות של תחום התחדשות העירונית בישראל על פי דירוג "מדל"ן", מקדמת בימים אלה למעלה מ־30 פרויקטים של התחדשות עירונית באזורים הנחשקים והמבוקשים ברחבי ישראל (פריים לוקיישן). זאת תוך התמחות מיוחדת בפרויקטים גדולים ומורכבים של פינוי־בינוי.

החברה מביאה לשינוי הסביבה האורבנית, בזכות היקפי הפרויקטים, המאפשרים בניית מתחמים שלמים והפיכת השכונות הישנות לשכונות חדשות, איכותיות עם מרקם חברתי ואיכותי. החברה מובילה עשרות פרויקטים מגוונים הכוללים מלבד מגורים, גם מסחר, תעסוקה ומלונאות. "פרויקטים גדולים ומשמעותיים כאלו מובילים לרוב לשדרוג כולל של תשתיות, מבני ציבור, שטחים פתוחים ופארקים וכניסת אוכלוסייה חדשה ורעננה, שמחזקת את פני השכונה כולה" מסכם עירון בציר, סמנכ"ל השיווק בחברה.

לפרטים נוספים היכנסו כאן

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר