אלמוג NANA רעננה קרדיט olin
אלמוג NANA רעננה קרדיט olin

23 דירות חדשות: יוצא לדרך פרויקט התחדשות עירונית ברעננה. קבלו את המחירים

קבוצת אלמוג הודיעה השבוע על קבלת היתר בנייה ותחילת השיווק בפרויקט אלמוג NANA רעננה, פרויקט התחדשות עירונית ברחוב החשמונאים. אז כמה תעלה דירת ארבעה חדרים?

פורסם בתאריך: 17.5.23 11:42

פרויקט התחדשות עירונית חדש ברעננה קיבל היתר ויוצא לדרך, פרויקט אלמוג NANA רעננה: קבוצת אלמוג הודיעה השבוע על קבלת היתר בנייה ותחילת השיווק בפרויקט אלמוג NANA רעננה, פרויקט התחדשות עירונית של קבוצת אלמוג ברחוב החשמונאים בשכונת דוד רמז ברעננה. מדובר בפרויקט תמ"א שלישי של החברה באזור השרון בשנים האחרונות, לאחר בנייתם המהירה ואכלוסם המוצלח של שני פרויקטים במרכז הרצליה.

במסגרת הפרויקט תהרוס החברה מבנה ישן הכולל 9 דירות, ובמקומו ייבנה בניין חדש בן 7 קומות עם 23 דירות. תמהיל הדירות כולל דירות גן של 3 ו-5 חדרים, דירות 4, 5, ו-6 חדרים, וכן פנטהאוזים. הדירות בפרויקט מרווחות במיוחד כאשר לכל דירה שתי חניות תת קרקעיות ומרפסת שמש בגודל של כ-12 מ"ר. בפרויקט דירות רבות בנות 6 חדרים המיועדות בעיקר למשפרי דיור מהסביבה אשר מעוניינים להישאר בסביבה הקיימת ולשדרג את עצמם לדירה חדשה, גדולה ובטוחה.

הפרויקט תוכנן בקפידה עד לפרט הקטן ביותר, כאשר הסגנון המאפיין אותו הוא עכשווי. הדבר בא לידי ביטוי בשילוב אלמנטים של עץ, אבן וזכוכית. משרד האדריכלים שעומד מאחורי הפרויקט הינו TBS אדריכלים.

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


הפרויקט מציע, בין היתר, דירת 4 חדרים בשטח של כ-107 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-12 מ"ר, במחיר של החל מ-3.15 מיליון שקל. דירות 6 חדרים בגודל של כ-139 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעות למכירה החל מ-4.15 מיליון שקל. את הפרויקט ישווק משרד לידרס & שטרן – שיווק וקידום פרויקטים, ששיווק בהצלחה שני פרויקטים קודמים של הקבוצה בעיר הרצליה.

פרויקט אלמוג NANA רעננה ממוקם ברחוב החשמונאים בשכונת דוד רמז, אזור ירוק ושקט הקרוב למרכז העיר. מדובר במיקום מרכזי עם נגישות קלה במרחק הליכה קצרה לרחוב אחוזה וללב העיר, מוסדות חינוך ותיקים מגיל הגן ועד התיכון, מרכזי קניות, תרבות, בריאות ופנאי. הפארק העירוני נמצא במרחק דקות נסיעה בודדות. הדיירים בפרויקט ייהנו מנגישות תחבורתית טובה עם גישה קלה לכביש 531 מדרום וכן לכביש 4 במזרח.

רקפת להב, סמנכ"לית שיווק בקבוצת אלמוג, אמרה: "החברה ממשיכה לבנות במיקומים נבחרים באזור השרון, ולאחר הצלחתם של הפרויקט ברחובות י. ל. ברוך ויגאל אלון בהרצליה, אנו משיקים את הפרויקט הראשון שלנו ברעננה. התחדשות עירונית במרכזי הערים היא הדרך הטובה ביותר לייצר דירות חדשות בערים המבוקשות, ולאפשר לרוכשים לגור בשכונה ותיקה ומבוססת, עם מוסדות חינוך, תרבות ופנאי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר