הדמיית פרויקט ענב 360 בכפר סבא, באדיבות ענב נדלן
הדמיית פרויקט ענב 360 בכפר סבא, באדיבות ענב נדלן

עשרות דירות כבר נמכרו במיקום הכי אטרקטיבי בכפר סבא: אלו הסיבות לכך שמשפחות רבות כבר רכשו דירה חדשה בפרויקט של ענב נדל"ן

סיפור מיוחד של התחדשות עירונית הולך ונוצר בלב כפר סבא: הפרויקט המרשים "ענב 360" של חברת ענב נדל"ן. לפרויקט יתרונות רבים בהם מחירים אטרקטיביים, מיקום מנצח, ומעטפת מושלמת ללקוחות של אנשי מקצוע

פורסם בתאריך: 21.8.23 11:50

בלב העיר כפר סבא, נוצר סיפור מדהים של התחדשות עירונית עם פרויקט מגורים איכותי. הפרויקט המרשים "ענב 360" של חברת ענב נדל"ן מביא לעיר פרויקט ייחודי שניתן להתגאות בו ובהשקעה בלתי רגילה ובולטת. הפרויקט הייחודי משנה את פני הנוף האורבני ובונה את השכונה היוקרתית הבאה.
"ענב 360", המוקם במסלול בינוי־פינוי־בינוי, ישנה את שכונת תקומה בעיר לנצח. הפרויקט כולל הקמת 14 בניינים חדשים בני 9-28 קומות, שיכללו 1,070 יחידות דיור. בנוסף, הפרויקט כולל הקמת פארק מרווח, מרכז מסחרי ברחוב וייצמן, חדרי כושר, חדרי עבודה ולובי מפואר.
כבר בימים אלו נמצאת בעיצומה בניית שני הבניינים הראשונים ותמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3, 4, 5, חדרים בתכנון ייחודי, לצד דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. רק לאחרונה, נסגרה עסקה למכירת פנטהאוז יוקרתי בפרויקט ב-11 מיליון שקלים, אשר מצביעה על איכותו הייחודית.
הפרויקט ממוקם בלב העיר כפר סבא, בסמוך לתחנת הרכבת, לפארק כפר סבא החדש ולקניון G. בזכות מיקומו האטרקטיבי, הפרויקט יעניק לדיירים נגישות לכל מה שיש לעיר להציע, החל מחינוך ועד בילוי ומרכזי תעסוקה.

פרויקט ענב 360, הדמייה של סלון הפנטהאוז באדיבות ענב נדלן

פרויקט ענב 360, הדמייה של סלון הפנטהאוז באדיבות ענב נדלן

היתרונות בקניית דירה בפרויקט 'ענב 360' הם רבים:

מחירים אטרקטיביים: המחירים ב 'ענב 360' מתחילים מ-2.6 מיליון שקלים לדירת 3 חדרים.

מיקום מנצח: הפרויקט ממוקם בלב העיר כפר סבא, בסמוך לתחנת רכבת נורדאו, לפארק כפר סבא החדש ולקניון G.

מפרט דירות יוקרתי: הדירות בענב 360 מרווחות ומעוצבות בקפידה, עם מרפסות גדולות ותאורה טבעית רבה.

מגוון רחב של מתחמים ציבוריים: הפרויקט יכלול פארק מרווח, בית קפה, חדרי כושר ולובי מפואר.

הייחודיות של החברה באה לידי ביטוי גם בקשר עם הדיירים, שמקבלים מעטפת שלמה של אנשי מקצוע שמלווים אותם לאורך כל התהליך. למעשה, המעטפת שמעניקה חברת ענב נדל"ן גורמת לדיירים לתת בה אמון ולהתמסר לתהליך, ומהווה גורם משמעותי נוסף ביכולתה לעמוד בלוחות הזמנים.
בין אם אתם תושבי כפר סבא או הסביבה, זהו הזמן לצמוח יחד עם העיר ולהנות ולרכוש הזדמנות לחיים חדשים. רכישת דירה ב"ענב 360" היא השקעה לעתיד, המבטיחה חווית מגורים איכותית בלב העיר.

"המטרה שלנו היא להקים פרויקט חדש ולהעניק שקט לכל אותם הדיירים אותם אנו מלווים כבר שנים. אנחנו פועלים כל העת לפשט להם חסמים ואתגרים שכרוכים בתהליך", אומר עירון בציר, סמנכ"ל השיווק בחברת ענב נדל"ן. "מדובר בפרויקט נוסף שלנו שאנחנו מוציאים לדרך, כמו גם בקריית אונו, ברמת גן ובמקומות נוספים. השכונה מאופיינת בחיי קהילה תוססים, צמוד לתחנת הרכבת, מה שמבטיח לדיירים החדשים איכות חיים גבוהה ביחד עם דרכי תחבורה נוחים כבר מיום קבלת המפתח".

אחת מחברות הנדל”ן המשפיעות בישראל

חברת ענב ניצבת בחוד החנית הנדל"נית במדינת ישראל ומדורגת זו השנה השביעית ברציפות בראש טבלת דירוג החברות המובילות של תחום התחדשות העירונית בישראל על פי דירוג מרכז הנדלן "ומדל"ן". החברה מקדמת בימים אלה למעלה מ־30 פרויקטים של התחדשות עירונית באזורים הנחשקים והמבוקשים ברחבי ישראל (פריים לוקיישן). זאת תוך התמחות מיוחדת בפרויקטים גדולים ומורכבים של פינוי־בינוי.

החברה מביאה לשינוי הסביבה האורבנית, בזכות היקפי הפרויקטים, המאפשרים בניית מתחמים שלמים והפיכת השכונות הישנות לשכונות חדשות, איכותיות עם מרקם חברתי ואיכותי. החברה מובילה עשרות פרויקטים מגוונים הכוללים מלבד מגורים, גם מסחר, תעסוקה ומלונאות. "פרויקטים גדולים ומשמעותיים כאלו מובילים לרוב לשדרוג כולל של תשתיות, מבני ציבור, שטחים פתוחים ופארקים וכניסת אוכלוסייה חדשה ורעננה, שמחזקת את פני השכונה כולה" מסכם עירון בציר, סמנכ"ל השיווק בחברה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר