קאנטרי-רעננה
קאנטרי-רעננה

קאנטרי רעננה: מועדון החיים הטובים

קשה שלא להתרשם מהקהל שפוקד את קאנטרי רעננה. כולם נראים צעירים ונמרצים, בריאים ומחויכים. סיור בין שלל המתקנים, המדשאות והאולמות במקום, חושף מקום מטופח, נקי ומזמין

פורסם בתאריך: 15.5.18 22:19

מי בעסק: חנן גמבורג, נשוי+2, שחקן לשעבר בנבחרת ישראל ברוגבי, בעל תואר ראשון בחינוך גופני ממכללת וינגייט עם התמחות בשיקום לב ריאה.

חנן מנהל ביד רמה את הקאנטרי, מועדון חיים טובים, לכל מי שחפץ להפעיל את השרירים.

בקאנטרי רעננה מתקיימים מידי שבוע 220 שעות של חוגים שונים. במקום תמצאו ארבעה אולמות מאובזרים, לילדים ולמבוגרים, כאשר, כל המתקנים, הבריכות, המדשאות והחוגים נמצאים תחת מקום אחד. במקום יש חמישה מגרשי טניס, מגרש רב תכליתי למשחקי כדור, חדר כושר בגודל של כ-700 מ"ר עם מיטב הציוד בשוק. כמו כן, תמצאו במקום בריכה מקורה, בריכה פתוחה מחוממת חצי אולימפית, בריכת ילדים, בריכת מגלשות, בריכת פעוטות, חדר ג'ימבורי מאובזר, בטיחותי ומרשים ביופיו.

איך התחיל: הקאנטרי נפתח בשנת 1988 והפך במרוצת השנים למוסד ידוע בעיר, אליו מגיעים כל השנה, תושבים ומנויים אשר זוכים למקום שהוא בית, עם אווירה משפחתית ואיכות שירות ללא פשרות. מיקומו בלב העיר רעננה, פורש לפני המבקרים 23 דונם של בריכות, מדשאות, חוגים ושלל פעילויות לכל המשפחה, המחכים לכם, קרוב לבית. במתחם, בריכת שחייה קייצית אשר פועלת כל השנה, בריכה מקורה לשחיינים, בריכת מגלשות ובריכת פעוטות, ג'קוזי מפואר, סאונות יבשות ורטובות וגם מתקן ג'ימבורי גדול וממוזג, ביתן טניס שולחן, מגרשי כדורסל , לונה פארק חדשני לילדים הכולל מתקן בנג'י, טרמפולינות, מתקן רכבת ומתנפחים. לרשות המבקרים עומדת קפיטריה עם תפריט מגוון. נראה, שמלבד האפשרויות האינסופיות לפעילות גופנית, במקום מתקיימים חיי חברה עשירים ומגוונים, כולל בילויים של מנויים בבית הקפה ובמדשאות. כמו כן, גם השחיין האולימפי של המדינה, איתן אורבך, בחר במקום. לרשותו עומד משרד ולרשות המנויים ולקוחות המעוניינים בלימודי שחייה, יש את המורה הטוב ביותר במדינה.

קאנטרי-רעננה-הבריכה

קאנטרי-רעננה-הבריכה

הקשר עם הלקוחות: 50 אחוז מהמנויים הם בעלי משפחות. מרביתם תושבי רעננה, שמקבלים עדיפות ראשונה לרכישת מנוי כחלק מההסדר עם העירייה. הקהל המקומי מתאפיין בחיבה לאירועי תרבות וחברה. אנחנו מקיימים הרצאות, מועדון זמר, מסיבות וחוגים של ריקודים סלוניים וריקודי עם. מועדון "קפה פלוס" שלנו פועל ושוקק חיים מדי יום שישי בבוקר.

 

הייחוד שלנו: מעבר לקהל יפה הפוקד את המקום, סיור בין שלל המתקנים חושף מדשאות מטופחות, אולמות בהם מתקיימים חוגים כגון ספינינג ויוגה. הקאנטרי מציע מבצעים מיוחדים לנוער, חיילים, צעירים גמלאים ומשפחות חד הוריות. בעלי משפחות שחפצים במנוי קיץ ישמחו לגלות כי בקאנטרי הזה ילדים עד גיל 18 – מקבלים מנוי חינם. שינוי מרענן בנוף המקומי. יש לציין כי המחירים לתושבי העיר ובכלל, שווים לכל נפש.

הכנות לעונת הקיץ: בנוסף לתחושת הפסטורליות, שילוב בין כפרי לשקט ושלווה, זוכים המבקרים להגיע למקום מושקע, מוצל ונקי, תוך הקפדה על נושא התברואה וטיפוח וטיפול קבוע במתקני הבריכה והמתחם. בנוסף, נהנים המבקרים מבית קפה המציע מנות מגוונות, מחדר כושר אשר עבר לאחרונה שדרוג משמעותי, שלל הפעלות מיוחדות לעונת הקיץ והחופש הגדול. בין ההפעלות תמצאו סדנאות שונות, ביתני שעשועים, מתנפחים, הרצאות ועוד.

העסק: קאנטרי רעננה | כתובת: רחוב הסדנא 15, רעננה | טלפון: 7414745 – 09 | קישור לדף הפייסבוק
שעות פתיחה: שני-חמישי 05:15-23:00, בימי שישי 05:15-18:00, בשבת 06:30-19:00 ובימי ראשון18:00-22:00 (חדר כושר בלבד)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר