טל איילה. צילום: מעיין קריסי
טל איילה. צילום: מעיין קריסי

איילה: "הפועל רעננה לא תבוא להתבטל מול באר שבע, ננסה לחזור עם תוצאה טובה"

אחרי התיקו הדרמטי שחילצה הפועל רעננה מול מכבי חיפה, האדומים מתכוננים למפגש מול האלופה אחרי הפגרה וטל איילה אופטימי. אסף צור, ירדן כהן ואור דסה זומנו לסגל הנבחרת הצעירה

פורסם בתאריך: 10.10.18 12:01

עד הדקה ה-90, בהפועל רעננה רצו בעיקר לקבור עמוק בארכיון את המשחק החלש מול מכבי חיפה. פיגור מינימלי לא הפך לתבוסה צורבת בעיקר בזכות יכולת נפלאה של אסף צור בין הקורות, ולא בפעם הראשונה העונה. שער השוויון של מרטין אלאניס בתוספת הזמן הפך באחת את היוצרות, קבע 1:1 והחזיר את השיח לאופי המפורסם המאפיין את המועדון הצנוע מהשרון, בעוד סיר הלחץ הירוק מבעבע מתמיד.

"אחרי המשחק מול בני יהודה (רעננה הובסה 3:0, א"ב) לא היה לנו קל להרים את עצמנו אבל ידענו שאנחנו חייבים להמשיך הלאה", אמר הבלם עידו לוי. "היה לנו חשוב להוכיח אופי חזק ואני שמח שעשינו את זה בתיקו מול חיפה. האמנו שאם נשמור את עצמנו בתמונת המשחק לאט לאט היריבה תתעייף ונוכל לנסות להגיע למצבים. בסוף זה השתלם לנו. כיף להבקיע בתוספת הזמן אבל לקחנו את הדברים בפרופורציות כי לא היה משחק גדול שלנו ואנחנו מצפים מעצמנו ליותר. אנחנו עדיין מנסים להתייצב הגנתית והתקפית ונמשיך לעבוד קשה בפגרה על מנת להשתפר".

מי שנכנס כמחליף ברבע השעה האחרונה ושיפר את משחק ההתקפה של הקבוצה הוא טל איילה. "אני שמח שנכנסתי והתחילה ההתעוררות שלנו עד שער השוויון", אמר איילה. "אחרי שבועיים לא פשוטים שהורידו לנו קצת את הביטחון המשחק הזה יכול להרים לנו בחזרה את המורל. צריך לומר את האמת, זה לא היה משחק טוב שלנו אבל הייתה לחימה ועם עוד קצת ריכוז יכולנו גם לנצח, אבל לא צריך להיות חזירים. שער בתוספת הזמן מול קבוצה כמו מכבי חיפה ייתן הרבה ביטחון להמשך". למרות לא מעט הזדמנויות קורצות אליהן הגיע, איילה עדיין מחפש שער בכורה בעונה הנוכחית. "ברגע שהכדור הראשון ייכנס אני מאמין שאכבוש שערים נוספים ואתרום לא מעט לקבוצה", הוא אומר. "קיבלו אותי כאן בזרועות פתוחות ואני מרגיש מצוין ברעננה. אם אפתח בהרכב או אעלה מהספסל אתן תמיד את הכל".

רעננה מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 6 נקודות, כמות זהה לזו של מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובני סכנין. לאחר הפגרה תצא הקבוצה למשחק חוץ בטרנר מול האלופה הפועל באר שבע. "שלוש נקודות קלות", צוחק עידו לוי. "נבוא עם אותה רוח לחימה ומחויבות מהדקה הראשונה. לא יהיה קל, בטח לא עם האיכויות שיש להם בערימות בחלק הקדמי, אבל נשחק את הכדורגל שלנו. יש לנו הרבה זמן להתכונן ואני בטוח שהצוות יכין אותנו בצורה הטובה ביותר. ברור לנו שלא נוכל להתגונן 90 דקות ולהתפלל לטוב". "באר שבע אמנם לא פתחה טוב את העונה אבל ראינו איך הם התפוצצו על מכבי פתח תקוה במחזור האחרון", מוסיף איילה. "הם יבואו נגדנו עם המון ביטחון, אבל לא נבוא להתבטל וננסה לחזור עם תוצאה טובה". אסף צור, ירדן כהן ואור דסה זומנו פעם נוספת לסגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחקים מול אירלנד וקוסובו במוקדמות אליפות אירופה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר