ניסו אביטן. צילום: ניר קידר
ניסו אביטן. צילום: ניר קידר

רומן קצר: ניסו אביטן פוטר מהפועל רעננה, גל כהן יחליפו

אחרי שהגיע עם הקבוצה למקום האחרון בטבלה, המועדון סיים את ההעסקה של המאמן השני שלו העונה. עוזר המאמן יחליפו וישמש כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים בפעם הראשונה בקריירה שלו

פורסם בתאריך: 17.2.20 14:15

בהפועל רעננה החליטו סוף סוף שאין טעם לדחות יותר את הקץ ובבוקר יום שני פוטר מתפקידו המאמן ניסו אביטן. ההחלטה להיפרד התקבלה יום לאחר התבוסה המחפירה 3:0 לסקציה נס ציונה, שהורידה את הקבוצה למקום האחרון עם 16 נקודות בלבד. את מקומו ימלא עוזר המאמן גל כהן.

אביטן, שהחזיק מעמד בתפקיד חודשיים בלבד, פתח את הקדנציה עם תיקו מאופס מול מכבי חיפה שהפיח תקוות, אך ב-11 משחקי ליגה שניהל רשם ניצחון בודד על הפועל באר שבע ורעננה צברה שש נקודות בלבד מ-33 אפשריות. בנוסף, העפיל המאמן עם קבוצתו לרבע גמר הגביע, אבל את המפגש בתחילת החודש הבא מול האקסית הפועל תל אביב כבר ינהל כבר מחליפו.

כהן אימן בעונה שעברה את קבוצת הנוער של המועדון, והעונה שימש כעוזרם של מנחם קורצקי ואביטן. כהן אינו מחזיק בתעודת פרו ומעניין יהיה לראות איזה פתרון ימצאו במועדון לסוגיה זו. מאמן אשר אינו מחזיק בתעודת פרו מורשה לעמוד על הקווים במשך חודש בלבד.

בינתיים, המשיכו ברעננה ללקק את פצעי ההפסד, שהיה ה-12 במספר של הקבוצה העונה, כאשר הטריו הכתום לרשת של אסף צור השלים מאזן עגום של 40 שערי חובה ב-24 מחזורים, לעומת 20 שערי זכות בלבד. "הדבר שהכי פחות מטריד הוא מי יאמן ואני גם לא חושב שניסו היה הבעיה", הודה אחד השחקנים. "איך יכול להיות שבכל משחק אנחנו נראים יותר טוב מהיריבה ומפסידים? אני כבר לא יודע מה לחשוב ולא זוכר תקופה כזו. מה שמבאס הוא שזו אחת הקבוצות היותר טובות של רעננה בשנים האחרונות מבחינת סגל השחקנים, אבל עם האופי הכי חלש. 35 דקות הנענו כדור ויצרנו מצבים, הם עברו פעם ראשונה את החצי ונתנו גול. פשוט אין לנו אופי. זה לא ה-VAR, לא המאמן ולא שום דבר, רק אנחנו השחקנים אשמים".

ראוי לציין שהיה זה הניצחון הראשון אי פעם של נס ציונה על רעננה. ב-11 מפגשי עבר בין השתיים ניצחה רעננה שבע פעמים וארבעה משחקים הסתיימו בתיקו ללא שערים. יחס השערים עמד על 1:15 לטובת רעננה, אבל שום דבר מזה כאמור לא בא לידי ביטוי בהתמודדות בראשון האחרון. בסיום המשחק עברו שחקני הקבוצה, כרם ארשיד ושניר שוקר, בדיקה לגילוי חומרים אסורים על ידי צוות מטעם ההתאחדות לכדורגל.

ואחרי כל זה, בליגה חלשה דוגמת ליגת העל רחוקה רעננה שלוש נקודות בלבד מקריית שמונה שמעל הקו האדום. "שום דבר לא נגמר, ניצחון אחד ואנחנו מעל הקו", הוסיף שחקן בקבוצה. "אנחנו כל הזמן מדברים על זה, אבל הבעיה שאלה רק דיבורים ולא מעשים". בראשון (19:00, האצטדיון העירוני בפתח תקוה) תארח רעננה את בני יהודה, שמצדה רוצה לשמור על סיכוי לפלייאוף העליון. יואב תומר הפצוע ימשיך להיעדר, כמו גם אליה סוריאנו שכזוכר סיים את העונה. "אנחנו חייבים ניצחון", סיכם אחד השחקנים. "ברור שהמצב לא טוב וגם שפת הגוף שלנו, השחקנים, משדרת את זה, אבל קבוצות היו במצבים גרועים הרבה יותר מאיתנו והצליחו להישאר בליגה. זה היופי שבכדורגל, הכל יכול לקרות ובכל שבוע אפשר לתקן מחדש. בסופו של דבר, משימת ההישארות בהחלט אפשרית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר