קבוצת נערים ב' של עירוני רעננה צילום: באדיבות קבוצת נערים ב' של עירוני רעננה
קבוצת נערים ב' של עירוני רעננה צילום: באדיבות קבוצת נערים ב' של עירוני רעננה

כדורסל, נערים: העונה המרשימה של עירוני רעננה

קבוצת נערים ב' של עירוני רעננה מבססת העונה את מעמדה כאחת הכוחות המשמעותיים במחוז שרון של הליגה הלאומית בכדורסל

פורסם בתאריך: 19.4.17 19:13

מחלקת הנוער בכדורסל של עירוני רעננה שולחת העונה שתי נציגות לליגות נערים ב'. מדובר בקבוצת עירוני רעננה המשחקת במסגרת מחוז שרון של הליגה הלאומית ובעירוני רעננה דקל המשחקת במסגרת מחוז שרון של הליגה המחוזית.

את עירוני רעננה מוביל המאמן דורון פוסק, כשהקבוצה עצמה מונה 13 שחקנים, תלמידי כיתות ט' (חלקם, אגב, גם משתייכים לסגל נבחרת הטרום קדטים של ישראל). את אימוניה פתחה הקבוצה עמוק בפגרת הקיץ, כשההיערכות לעונה כללה בין השאר גם מחנה אימון במעגן מיכאל.

"הקבוצה נשענת למעשה על השלד שממשיך מהעונה שעברה", מרחיב פוסק, "צריך לזכור: המעבר מליגת ילדים א' לליגת נערים ב' הוא מעבר מורכב, שדורש מהשחקנים תרגולים והתאמות, בין השאר לחוקים שונים ולכדור 7 במקום כדור 6. בסך הכל ניתן לומר שהקבוצה עשתה את התהליך ההסתגלות בצורה טובה ובהחלט הפכה לכוח משמעותי בליגה".

ופוסק לא סתם מדבר. עירוני רעננה היא אחת הקבוצות המרשימות במחוז שרון של הליגה הלאומית, כשלאחר 19 מחזורים היא ניצבת בצמרת הגבוהה. במחזור הבא שייערך בראשית אפריל היא תפגוש את א.ס רמת השרון. "מדובר בליגה שמתאפיינת בפערי רמות גבוהים בין החלק העליון לחלק התחתון", מנתח פוסק, "את מרבית הקבוצות אנחנו מכירים מהעונה שעברה, ואת אלו שלא, למדנו היטב במהלך הליגה. יחד איתנו כוללת חבורת המובילות את הפועל כפר סבא, א.ס רמת השרון, בני הרצליה ובית"ר כפר יונה. יש לנו קבוצה תחרותית שרוצה להגיע כמה יותר גבוה. השאיפה היא להעפיל לשלב הפלייאוף, אליו עולות שתי הראשונות מכל מחוז ואנחנו בהחלט בדרך הנכונה. כולנו מודעים לכך שאסור להוריד את הרגל מהדוושה ואם לא נתייצב לכל משחק דרוכים וממוקדים, נשלם על כך ביוקר". על סגנון המשחק המאפיין את הקבוצה מרחיב המאמן: "אני דוגל בסגנון חופשי ומשוחרר. מי שמגיע למשחקים שלנו רואה כדורסל מהיר, חכם וקבוצתי, עם הרבה מסירות והרבה תנועה ללא כדור. הכוח של הקבוצה הוא הביחד – הלכידות, שיתוף הפעולה, הפרגון והאווירה הטובה הם אלו שעושים את ההבדל. אנחנו לא תלויים בשחקן כזה או אחר, כשבכל משחק שחקנים אחרים לוקחים אחריות ומתעלים".

לקבוצה מסגרת אימונים אינטנסיבית שעומדת על ארבע אימוני כדורסל עם פוסק ועוזר המאמן אנדריי סלפקוב, שני אימוני אתלטיקה עם מאמן קרלו רפאלי ואימון העשרה בדגש על שיפור היכולות האישיות בהדרכת המאמן אייל שחורי. כמו כן לוקחת הקבוצה חלק בפרויקט "חמש אצבעות" בניהולו של אמיר מנחם, מיזם לחינוך למצוינת באמצעות הספורט, הפועל בין השאר להקניית הרגלי עבודה נכונים, בניית חוסן מנטלי וחיזוק ההיבט הקבוצתי.  מי שמתווה את הדרך ועוקב מקרוב אחר ההתקדמות של הקבוצה הוא המנהל המקצועי של המועדון רון נוה. "בהחלט ניתן לשים לב לשיפור ולהתקדמות אצל החבר'ה", מדגיש פוסק, "השחקנים מחויבים ומשקיעים, ומבינים שרק עבודה קשה, התמדה וצניעות יובילו להצלחה. אנחנו כל הזמן עם הפנים קדימה ותוך כדי תנועה מכינים את השחקנים לקראת המעבר העתידי לקבוצות נערים א".

עוד נושא שחשוב לציין נוגע שהקבוצה חלק גם בפעילות קהילתית, כך למשל בחנוכה האחרון היא השתתפה יחד עם קבוצות מחלקת הנוער של המועדון  בפעילות התנדבותית של עמותת "חיים לחיים" במסגרתה נפגשו השחקנים  עם ניצולי שואה תושבי רעננה והעניקו להם שי לחג.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר