מישל סגל על הפודיום (מימין) צילום איגוד ההתעמלות
מישל סגל על הפודיום (מימין) צילום איגוד ההתעמלות progym

"שמחה לייצג את המדינה" | הישגים יפים למתעמלת הרעננית מישל סגל

סגל עלתה שלוש פעמים על הפודיום בתחרות הגראנד פרי בצ'כיה. "אשמח אם עוד נערות ירצו להיכנס לתחום הזה", אמרה

פורסם בתאריך: 23.10.22 08:25

גאווה מקומית. מישל סגל, מתעמלת אומנותית מאגודת ע.ל.ה רעננה, שנמנית גם על נבחרת ישראל כמתעמלת אישית, יצגה את ישראל בתחרות הגראנד-פרי בברנו, צ'כיה, והביאה הרבה כבוד למדינה ולעירה. שלוש פעמים עלתה סגל אל פודיום המנצחות. בתחרות הקרב רב היא הגיעה למקום השלישי, העפילה לשלושה גמרים והוסיפה עוד שתי מדליות ארד במכשירים, חישוק ואלות וסיימה במקום הרביעי בתרגיל הסרט.

סגל, תושבת רעננה ובוגרת עלה רעננה, בה צמחה והתאמנה עד צירופה לנבחרת ישראל, מוגדרת כיום כספורטאית מצטיינת, מתאמנת בווינגייט עם נבחרת ישראל ועתידה להתגייס בקרוב לצבא. את מישל מאמנות מרינה אבלמסקה וויקה מרדר שגם ליוותה את מישל בתחרות בצ'כיה.

 

תמי קושניר מרגלית מלווה את סגל ואת האגודה כמאמנת מנטלית בשנתיים האחרונות. השבוע היא ביטאה שמחה וגאווה על הישגיה של סגל. "היא אחד האנשים היותר צנועים שאני מכירה", אמרה קושניר מרגלית. "כל ההישגים שהיא השיגה עד עתה לא עלו לה לראש. יש לה רצון גדול להתקדם, למרות כל הקשיים שבדרך, כמו פציעות שהיא עברה (סגל החלימה לאחרונה מפציעה קשה בגב) ומכשולים אחרים. היא באמת עשויה מהחומר של ספורטאי צמרת".

סגל עצמה הביעה שמחה על הישגיה ותקווה להגיע אף יותר רחוק בעתיד. סגל: "אני שמחה שהייתה לי הזדמנות לייצג את המדינה בתחרות כה חשובה. להגיע לפודיום זה לא מובן מאליו. כמובן שיש מקום לשיפור ואשמח להשתפר ולהתקדם יותר ואשמח להמשיך לייצג את המדינה. אני מחכה כמובן לתחרויות הבאות, אבל השאיפה שלי היא לייצג את המדינה באליפות העולם שתהיה בספרד, ובהמשך, מקווה שאוכל לייצג את המדינה גם באולימפיאדה בפריז. אשמח גם שעוד נערות ירצו להיכנס לתחום הזה ולהתחרות בו. אם ההישג שלי יעזור להעלות את המודעות אני אשמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר