קבוצת הנוער של מכבי עירוני רעננה בכדוריד צילום : באדיבות מחלקת הנוער בכדוריד של מכבי עירוני רעננה
קבוצת הנוער של מכבי עירוני רעננה בכדוריד צילום : באדיבות מחלקת הנוער בכדוריד של מכבי עירוני רעננה

קבוצת הנוער בכדוריד של עירוני רעננה: "מדובר בפרויקט לטווח ארוך"

המטרה העיקרית העומדת בפני קבוצת הנוער בכדוריד של מכבי עירוני רעננה היא לגבש תשתית איכותית תוצרת בית שתוכל לשרת במהלך השנים הבאות גם את קבוצת הבוגרים

פורסם בתאריך: 19.4.17 19:27

בסגל קבוצת הנוער בכדוריד של מכבי עירוני רעננה 15 שחקנים, תלמידי כיתות י"א- י"ב, שכולם צמחו במחלקת הנוער של המועדון. הקבוצה משחקת במסגרת הליגה המחוזית ונחשבת לאחת הקבוצות היותר צעירות בליגה. "אנחנו עם המבט לעתיד, מדובר בפרויקט לטווח ארוך", מרחיב מאמן הכדוריד הוותיק גיל רבן, שחזר הקיץ לקדנציה נוספת במועדון מהשרון ומדריך את קבוצת הנוער, "המטרה המרכזית היא לבנות מלמטה, לייצר ולטפח תשתית מקומית איכותית שתוכל במהלך השנים הבאות להשתלב בהצלחה גם בקבוצת הבוגרים של האגודה. אנחנו רוצים להשאיר את החבר'ה אצלנו שלא יתפזרו, ובטוחים שהם מסוגלים לעשות את קפיצת המדרגה גם לרמת הבוגרים. בכלל, אני יכול לומר שיש כאן חומר אנושי נהדר, חבר'ה איכותיים ורציניים שכיף לעבוד איתם".

הליגה עצמה יצאה לדרך בסוף חודש נובמבר האחרון והיא מונה 13 קבוצות. לאחר 11 מחזורים מדורגת מכבי עירוני רעננה בחלק התחתון של הטבלה, ובמשחק הבא שייערך ביום חמישי הקרוב (ה־27 בחודש), היא תתארח אצל הפועל קרית אונו2 . "הליגה העונה מתאפיינת בפערי רמות גדולים בין ארבעת הקבוצות המובילות – הפועל אשדוד, מכבי תל אביב, הפועל קרית אונו ומ.כ חולון2 , לבין שאר תשע הקבוצות", מנתח רבן, "בכל אופן, אנחנו מתרכזים בעצמנו ולוקחים את העונה הזו כעונת התחשלות וחיבור. אני מקווה שעם הזמן נהפוך לקבוצה קצת יותר רעה ומרתיעה. בשלב הזה התוצאות לא עומדות בראש סדר העדיפויות שלנו". עוד מוסיף רבן: "נכון, לא פשוט לתמרן בסגל של 15 שחקנים, אבל אני משתדל לתת במה לכמה שיותר חבר'ה, למרות שזה לא תמיד אפשרי". על סגנון המשחק של הקבוצה מספר המאמן: "אנחנו קבוצה שנשענת על הגנה ואני מצפה מהשחקנים להביא בכל משחק למגרש לחימה, הקרבה ונחישות. בצד ההתקפי הדגשים הם על יציאה מהירה קדימה ועל כדוריד קבוצתי ומפרגן ולא על משחק סוליסטי".

מעבר למשחקי הליגה (אותם מארחת מכבי עירוני רעננה באולם אביב בעיר), הקבוצה מתאמנת שלוש פעמים בשבוע. לצדו של רבן מעורב ומסייע המנהל המקצועי של מכבי עירוני רעננה, ארז גורלנד. גם עם מאמן קבוצת הבוגרים של המועדון גרמן ליוברסקי קיימת אינטראקציה שוטפת והוא עוקב ומעודכן בנעשה בקבוצה.עוד עניין שחובה לציין הוא התמיכה והעידוד מצד משפחות השחקנים, שמתייצבים ביציע ומעודדים.

בעיר רעננה שמזוהה עם מחלקות נוער איכותיות בענפי הכדורגל והכדורסל, רבן בטוח שגם לענף הכדוריד יש מקום. "אין לי ספק, אפשר להפוך את הכדוריד לענף פופולארי בעיר. יחד עם עיריית רעננה נעשית בבתי הספר פעילות ענפה בנושא שנותנת עוד דחיפה רצינית לענף בקרב הדור הצעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר