דודו אברהם. צילום הפועל רעננה
דודו אברהם. צילום הפועל רעננה

בעקבות ה-4:2 למכבי חיפה: אברהם סיים את דרכו בהפועל רעננה

האדומים ספגו הפסד שלישי בארבעת מחזורי הפתיחה והציגו עוד משחק חלש. המאמן הצעיר לא ימשיך על הקווים, שרון מימר קיבל פנייה ואמור להחליפו על הקווים

פורסם בתאריך: 16.9.17 21:27

העונה רק בחיתוליה, אבל כבר עכשיו ברור שהפועל רעננה נמצאת במשבר. האדומים ספגה הערב (שבת) את הפסדה השלישי בארבעת מחזורי הפתיחה, כשנוצחה 4:2 על ידי מכבי חיפה, שהגיעה אחרי הפסד כואב להפועל עכו. בעקבות ההפסד החליט הבעלים אשר אלון לסיים את דרכו של דודו אברהם בקבוצה. במועדון סימנו את שרון מימר כמחליף ופנייה כבר נעשתה לאקס בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא. מחר (ראשון) תתקיים פגישה בין הצדדים, בה אמורים הצדדים לסכם את כל הפרטים.

במשחק הערב השאיר אברהם על הספסל את החלוץ ג'ורדן פושה, אבל האדומים נראו רע למן הפתיחה. עמרי בן הרוש (25), סינטיהו סלליך (35), גיאורגי קוסטדינוב (49) וניקיטה רוקאביצה (73) הרימו את הירוקים בסמי עופר באוויר. לקראת סיום המשחק הירוקים הורידו הילוך ובזכות טעויות קשות כבש פושה את שערו הראשון העונה, ועמרי גלזר עם שער עצמי סגר את התוצאה על 4:2.

"אני אחראי למצב הזה", הודה המאמן. "אין ספק שמבחינת צבירת נקודות אנחנו במצב לא טוב. צריך להסתכל קדימה, להאמין בדרך והתוצאות יגיעו. אני מקווה שהניצחון הראשון יגיע ואיתו תוצאות טובות יותר".

הרכב: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קאמארה, ירדן כהן, אלי בבאייב (52, רועי שוקרני), בן בנימין, מוחמד שכר, פלורין פורצ'ה (77, שניר שוקר), כארם ארשיד (62, ג'ורדן פושה) ושמעון אבוחצירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר