קבוצת הכדורסל (נשים) של מכבי רעננה. צילום עודד קרני
קבוצת הכדורסל (נשים) של מכבי רעננה. צילום עודד קרני

"הסגל של מכבי רעננה טוב מבעונה שעברה. השמיים הם הגבול"

הקבוצה קיימה אירוע לפתיחת העונה בליגת אתנה. הקפטנית ליהי דורון: "יש לנו שחקניות איכותיות". המשימה הראשונה: ביום שני מול אליצור רמלה

פורסם בתאריך: 12.10.17 20:38

קבוצת הנשים של מכבי רעננה ערכה אירוע חגיגי לרגל עונת 2017/18, שתיפתח עבורה רשמית ביום שני הקרוב, במשחק ביתי מול אליצור רמלה. במסיבת העיתונאים השתתפו המאמן לירון שרף, יו"ר המועדון יואב מזרחי, המנהל המקצועי אשר פאר, קפטנית הקבוצה ליהי דורון והזרה המובילה של הקבוצה, קריזמה פן. באירוע לקחה חלק גם יו"ר מנהלת הליגה, רו"ח איריס שטרק, שהדגישה את חשיבות הקהל במשחקי הליגה, וסיפרה כי המנהלת יוזמת תכנית להרחבת מעגל האוהדים והאוהדות במשחקי ליגת אתנה.

"הסגל לעונה הקרובה הוא מצוין, עם הפנים לעונה טובה ומאתגרת", ציין מאמן רעננה לירון שרף, שהודה במסיבת העיתונאים לאגודה על הגיבוי המקצועי והחופש שניתן לו בהרכבת הסגל, בייחוד לאור המגבלות התקציביות. היו"ר יואב מזרחי הוסיף כי "רוח המועדון והצורך המהותי במצוינות, הופכים את רעננה לאחת הקבוצות המבוקשות בקרב שחקניות הליגה".

ליהי דורון וקריזמה פן העניקו את מעטפת רוח הקבוצה, האווירה, והחוויה האישית והמקצועית. דורון נשאלה על מטרותיה של רעננה לעונה הקרובה, והשיבה: "על הפרקט של מכבי רעננה משחקות השנה שחקניות איכותיות. יש סגל טוב מזה שהפתיע ועלה בעונה שעברה לליגת העל, כך שהשמים הם הגבול"

לנוכחים באירוע נמסר עדכון בנוגע לתוצאות הבוררות בעניין שחרורה של ליעד אורבך, שדרשה לעבור מיידית לבנות הרצליה. כפי שפורסם ב"צומת השרון", הבורר קבע כי מכבי רעננה פעלה כדין, והיו"ר מזרחי הוסר מרשימת הנתבעים. קברניטי הקבוצה הפקידו בידי נציגם, עו"ד ברוך פליקר, טופס שחרור בהתאם להחלטת הבורר, שיימסר לאורבך עם קביעת סכום ההסדר.

לאחר מסיבת העיתונאים החגיגית התקיים הפנינג משותף לשחקניות קבוצת הנשים ולנערות, בכל הגילאים. ההפנינג נחתם במשחק קצר ובישיבת מאמנים משותפת לשני הסגלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר