ליעד אורבך. צילום: פרטי

ליעד אורבך תשוחרר מרעננה תמורת 4,200 שקלים

הפרשה הארוכה הגיעה לסיומה, והשחקנית תוכל לעבור לבנות הרצליה בכפוף להעברת הסכום. עוד קבע הבורר, כי אורבך תוכל ליהנות מחריגה במועד ההעברות

פורסם בתאריך: 13.10.17 22:59

הסאגה הארוכה הסתיימה. הבורר קבע כי ליעד אורבך, שתבעה את שחרורה ממכבי רעננה לבנות הרצליה, תוכל להשתחרר בכפוף לתשלום בסך 4,200 שקלים. כפי שהסכימו הצדדים, התובעת תחתום על טופס שחרור בפועל, וזאת בתוך 48 שעות מרגע העברת הסכום שנקבע. כמו כן קבע הבורר כי ניתן לאפשר לתובעת חריגה ממועד ההעברות, על מנת שניתן יהיה לרשום אותה באגודה הקולטת. שכר הבורר בסך 8,765 שקלים ישולם בחלקים שווים על ידי שני הצדדים.

בבואו לשקול את הכרעתו התחשב הבורר במספר דברים. ראשית, בכך שהתובעת שיחקה מעט באופן יחסי בקבוצת הבוגרות, ובמקביל לקבוצת הנערות. שנית, בכך שנציגי קבוצת הנערות לא יכלו להתחייב בשם הנתבעת הואיל ועסקינן בגופים שונים. בנוסף, התחשב הבורר בכך שברוב התקופה שיחקה אורבך בקבוצת הנערות של מכבי רעננה, ולא יכולה להיות מחלוקת בדבר העובדה שניתנה לה הבטחה חד משמעית לשחרור לאלתר במידה וכך תרצה.

תגובת מועדון מכבי רעננה: "השבוע הסתיים הליך הבוררות הקצר, שנכפה עלינו שלא לצורך על ידי משפחת אורבך, בשל סירובם התמוה מלכתחילה לפעול על פי תקנון האיגוד וההליך המקובל, להעברת בתם לבנות הרצליה. כפי שטענו כל העת, האגודה התנהלה בכל רגע נתון כדין ובהתאם לתקנונים הרלוונטיים. ולראייה, גם הבורר אישר זאת וקבע זאת מפורשות בפסק הבוררות.

"כל מי שחשב/ה אחרת ובא/ה בטענות אל האגודה, טעה ופגע/ה בשמה הטוב שלא בצדק. התובעת לא קיבלה אף לא אחד מבין הסעדים שביקשה. התביעה הכספית לא נדונה וכלל לא אושרה, כתב התביעה כנגד יו"ר האגודה נמחק מכתב התביעה בהסכמה והתביעה לשחרור ללא תמורה נדחתה אף היא, והבורר קבע שעל התובעת לשלם לאגודה, גם אם סכום סמלי, כדי לזכות בשחרור. הסכום שנקבע מאזן בין העובדה שממילא נתנה האגודה את ברכת הדרך לשחקנית מלכתחילה, בכפוף לתקנון האיגוד המחייב את שני הצדדים, לבין האמירה הנדרשת לגבי חשיבות תקינותו הליך ההעברות עצמו. אנו מאחלים לליעד אורבך הצלחה בהמשך דרכה המקצועית. כמי שצמחה במועדון – הצלחתה היא הצלחתנו".

תגובתו של פיני אורבך, אביה של ליעד: "אנו מקבלים את החלטתו של הבורר ומבינים את שיקוליו בפסיקותו. לדעתנו היה צודק, חכם ונכון יותר להנהלת רעננה להודות לליעד באופן מכובד ורשמי על שירותיה ותרומתה לאורך השנים למכבי רעננה, ולשחררה מבלי להתנות תנאים ולבקש תמורה, כאמור כפי שהובטח בעבר, כדי שבעתיד תוכל לחזור לשחק ברעננה, אך היו מי שבחרו אחרת במכבי רעננה וחבל מאוד שכך התנהגו. לדעתי ברור לכל כי הנהלת מכבי רעננה לא פעלה באופן ראוי ואף לא השכילה לנצל ההזדמנות פז על מנת להוכיח לכולם כי מכבי רעננה זה "משפחה", והתייחסה לליעד כקניין ולכך לא יכולנו להסכים. בכל מקרה, כרגע אנו שמחים שהדבר מאחורינו ושליעד יכולה להמשיך את הקריירה שלה לפרוח ולהנות איפה שבחרה, בקבוצת בנות הרצליה, ולסגור מעגל יחד עם קפטנית הקבוצה, שהייתה מאמנה בעבר באבן יהודה, ליעד סואץ קרני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר