עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

פקחים יוכלו לקנוס קטינים עם אלכוהול ולהחרים אופניים חשמליים

קבלו את רשימת החוקים וההצעות לסדר עליהם ידונו מחר בישיבת מועצת העיר הראשונה מזה שלושה חודשים

פורסם בתאריך: 29.11.17 18:12

לאחר שלא התקיימה שלושה חודשים, תתקיים מחר בערב (30.11) ישיבת מועצת העיר. על סדר היום של הישיבה נושאים רבים, ועולה גם השאלה האם ראש העירייה, זאב בילסקי, יתייחס להודעה על כך שלא יתמודד בבחירות הקרובות. לאחר הישיבה תתקיים ישיבה נוספת של מועצת העיר בה ידונו על דו"ח מבקר העירייה לשנת 2016.

הישיבה תיפתח עם מענה לשאילתות והצעות לסדר, ביניהן הצעתו לסדר של חבר המועצה ניר קריסטל בנושא צילום ישיבות המועצה. את ההצעה לסדר העלה קריסטל גם בשתי ישיבות מועצה שהתקיימו בשנת 2014 וב-2015 ומכיוון ששום דבר לא התקדם בנושא הוא החליט להגישה שוב. בהצעתו טוען קריסטל כי הגיע הזמן שעיריית רעננה תתקדם כפי שהתקדמו רשויות אחרות בישראל ותצלם את ישיבות המועצה כך שיעברו לתושבים.

לאחר הצעתו לסדר של קריסטל ידונו בהצעתה של חברת המועצה, רחלי בן ארי סקעת על מתן הנחה בארנונה לבעלי חוב. זאת לאחר שפנתה ליו"ר ועדת הפנים של הכנסת, חבר הכנסת דודי אמסלם, בבקשה להאריך את מועד מתן ההנחה מסוף החודש הנוכחי ועד לחודש יוני.

רחלי-בן-ארי-סקעת

רחלי-בן-ארי-סקעת

כמו כן בישיבה יובאו לאישור שלושה חוקי עזר עירוניים. הראשון הוא חוק בנושא האכיפה של רוכבי אופניים חשמליים שנוסעים שלא כחוק. החוק מבקש לאפשר לתת סמכויות לפקחים עירוניים להחרים אופניים של אלו שנתפסו נוהגים שלא כחוק.

אופניים חשמליים צילום עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

חוק עזר שני שיובא לאישור בישיבה הוא מתן סמכות תפיסה והשמדה של משקה משכר בידי קטין. החוק נועד לאפשר לפקחי העירייה להחרים משקאות אלכוהול שימצאו על בני נוער, מתחת לגיל 18 ברחבי העיר. לפקח תהיה הסמכות לבקש מבני הנוער לשפוך את המשקה ובאם יסרבו הוא יכול להחרים את המשקה. כמו כן במידה ויתעמתו בני הנוער עם הפקח הוא ראשי לתת להם קנס כספי שגובהו עד 500 שקלים.

 

 

חוק עזר שלישי שיובא לאישור הוא תיקון לחוק עזר שקיים למניעת רעש. בתיקון העירייה מבקשת לקיים חמישה אירועים בשנה אשר יחרגו מחוק הרעש (23:00) ויתקיימו עד 01:00 בלילה. ישנם כבר שלושה אירועים אותם מבקשת העירייה להחריג, חג פורים, יום העצמאות, לילה לבן, וכמו כן היא מבקשת לשמור לעצמה את הזכות לעוד שני אירועים כאלו במידה ויעלה הצורך.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר