רחלי-בן-ארי-סקעת
רחלי-בן-ארי-סקעת

רחלי בן ארי סקעת פנתה לח"כ דודי אמסלם בבקשה להאריך את מתן הנחת הארנונה

בן ארי סקעת ביקשה מיו"ר ועדת הפנים לאשר הארכה במתן ההנחה לבעלי חוב ארנונה בעיר, ובמקביל שלחה הצעה לסדר בנושא לישיבת המועצה הקרובה

פורסם בתאריך: 29.11.17 08:48

בתחילת החודש פנתה חברת המועצה מטעם האופוזיציה, רחלי בן ארי סקעת, ליו"ר ועדת הפנים של הכנסת, חבר הכנסת דודי אמסלם, בבקשה להאריך את מועד מתן ההנחה בארנונה לבעלי חובות בבתי מגורים ועסקים. בקשתה של בן ארי סקעת אושרה על ידי אמסלם ופורסמה ברשומות. ביום חמישי הקרוב (30.11) תתקיים ישיבת מועצה בה ידונו בהצעתה לסדר של בן ארי סקעת לאפשר את ההנחה בארנונה לציבור הרענני.

כפי שפרסמנו כאן, בחודש אפריל האחרון יצא משרד הפנים בתקנות בדבר מתן הנחה של 50 אחוזים לבעלי חובות ארנונה בבתי מגורים ועסקים. ההנחה הייתה תקפה עד לסיום החודש הנוכחי והייתה אמורה להינתן על ידי הרשות המקומית. עיריות רבות ברחבי הארץ העניקו את ההנחה המדוברת אך עיריית רעננה בחרה שלא. אל בן ארי סקעת הגיעו תלונות של תושבים שניסו לקבל את ההנחה ונענו כי מועצת העיר קיבלה החלטה שלא לתת אותה וזאת למרות שלפי בן ארי סקעת הנושא בכלל לא עלה לדיון באף ישיבת מועצה.

עתה, כאשר בן ארי סקעת פנתה ליו"ר ועדת הפנים וקיבלה אישור הארכה עד ל-1 ביוני אומרת בן ארי סקעת כי לעיריית רעננה יש הזדמנות נוספת לתת לתושבי העיר ולחייבי הארנונה למגורים ועסקים את ההנחה.

 

"מדובר בהוראת שעה שבמקור הייתה אמורה להסתיים בסוף החודש הנוכחי",  אומרת בן ארי סקעת, "וברעננה לא התקיימו ישיבות מועצה במשך שלושה חודשים ולא התאפשר לי להעביר את ההצעה לסדר. הישיבה הקרובה מתוכננת ל 30/11 כך שההצעה הייתה עלולה להיות לא רלוונטית  מצב שהיה גורם לפגיעה בזכויות תושבי רעננה  מצאתי לנכון לפנות לח"כ דודי אמסלם ועל כך אני מודה לו שראה בפנייתי זו חשיבות עליונה ואינטרס ציבורי ממדרגה ראשונה".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מתחשבת בקשייהם של תושבים במצוקה ומסייעת להם בנושא הארנונה באמצעות מתן הקלות, המאושרות לאורך כל השנה בוועדת ההנחות בארנונה, ואיננה ממתינה ל"מבצעי" הנחות כאלו ואחרים אשר נותנים פרס לאלו שאינם משלמים את חובותיהם ולא בשל מצוקה כלכלית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר