דן ברוך ז"ל
דן ברוךדן ברוך ז"ל

אלמנתו של דן ברוך ז"ל: "מה שארביב עשה מאוד פגע בי"

שרה ברוך אומרת היום לצומת השרון: "אביחי ארביב היה צריך לתת לאחד מהרשימה את עמדת בא הכוח, אני כבר לא מדברת על הכבוד שהיה צריך לתת לי, זה לא מה שדן היה רוצה"

פורסם בתאריך: 23.8.18 19:37

בישיבת המועצה שהתקיימה אמש (ד') הכריזו חברי המועצה עם איזו סיעה הם מזדהים ובכך מעניקים לה מנדט. כמו כן ציינו חברי המועצה את בא כוח הסיעה או את ממלא המקום שלו במקרה של היעדרות. בחירת בא כוח הסיעה וממלא מקום הוא בעיקר אקט סימבולי, כאשר מה שמשנה הוא מתן המנדט שקובע את מספר הנציגים בוועדת הבחירות באוקטובר הקרוב.

חבר המועצה אביחי ארביב, הגיש את עצמו ואשתו, שרון ארביב, שדיווחנו היום כי היא מצטרפת לסיעתה של רחלי בן ארי סקעת, כבאי כוחם של ״הרשימה למען התושבים״ אותה ייסד דן ברוך ז״ל  בשנת 1984.

"הוא הפך את הרשימה לרשימה משפחתית", אומרת היום שרה ברוך לצומת השרון, "לא זה מה שדן היה רוצה. אני חושבת שהוא היה צריך לתת לאחד מהרשימה את עמדת בא הכוח, אני כבר לא מדברת על הכבוד שהיה צריך לתת לי שעבדתי ועמלתי מאחורי הקלעים. הבית שלי הפך למשרד של בעלי ז"ל. הכול היה רק פה אצלי בבית. לא ציפיתי שהוא יגיד ששרה ברוך תהיה באת הכוח, אבל לתת לאחד מהחברים שפעלו כל החמש שנים יחד איתו, ולא להפוך את זה לרשימה משפחתית. זה מפעל חיים של 35 שנה. אני חושבת שהוא שגה שהוא עשה את זה. מה שארביב עשה מאוד פגע בי. מאוד קשה לי. אני סמכתי עליו. אני בטוחה שמאחורי המהלך של ארביב מסתתר משהו".

שרה ברוך

שרה ברוך

כזכור, לפני כשנתיים החליף ארביב ברוטציה את חברת המועצה דאז, מיכל ברם, שהיום חברה ברשימה של יקי ודמני. "מכבדת את בחירתו של אביחי בשלב ההזדהות להשאיר את המנדט ברשימה למען התושבים", אומרת היום ברם, "אני חושבת שהיה נכון למנות גם ממלא מקום מתוך נציגי הרשימה. מקווה שזכרו של דן ברוך, איש ציבור ישר והגון, יכובד בסופו של דבר".

חבר המועצה אביחי ארביב מסר בתגובה: "אני הצעתי לכל אחד שירצה להיות ממלא מקום שיבוא ואני אכניס אותו כממלא מקום. אף אחד לא פנה אליי עד לישיבת ההזדהות. אני ביקשתי לדחות את מתן השמות עד לישיבת ההזדהות עצמה. מאחר והגענו ליום שהייתי צריך לתת את שמו של ממלא המקום ולא היה לי, אז שמתי את שמה של שרון אשתי שהיא גם הייתה פעילה ברשימה למען התושבים. הצעתי את זה לשרה ברוך והיא לא חזרה אליי. שרה ברוך גם לא התקשרה אליי לבקש ממני להיות באת כוח או ממלאת מקום או לשים מישהו ספציפי. אם היא רצתה היא יכלה להגיד לי. ביום ה- 11.8 התקיימה שיחת טלפון ביני ובין שרה ברוך, במסגרתה קבענו פגישה ליום שלמחרת. הפגישה התקיימה בביתה של שרה ובה טופל כל עניין מילוי המקום וההזדהות. היא פשוט משקרת במצח נחושה".

שרה, אביחי אומר שהוא הציע לך להיות ממלאת מקום.

"הוא לא דיבר איתי, הוא לא פנה אליי בכלל".

 

אביחי ארביב

אביחי ארביב

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר