אנטנה סלולרית. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אנטנה סלולרית. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בשורות טובות לתושבי נווה זמר: בסלקום מחפשים מקום חלופי לאנטנות

בעקבות מחאת תושבי שכונת נווה זמר והתערבות ראש העיר, בחברת סלקום מחפשים מקום חלופי לאנטנות הסלולריות שהיו מיועדות לקום בכניסה לשכונה, בסמוך לספורטק. זאת למרות שניתן כבר היתר בנייה לאנטנות והחלו כבר העבודות לקראת הקמתן

פורסם בתאריך: 8.4.19 12:38

חברת סלקום מחפשת מקום חלופי להקים בו את האנטנות הכפולות שהיו מיועדות לקום בכניסה לשכונת נווה זמר, כך נודע לצומת השרון. כזכור, הקמת האנטנות המתוכננת גררה מחאה גדולה בסוף חודש פברואר מצד התושבים, בשל קרבתה לספורטק, לבית הספר היסודי ולגן משחקים.

"נדהמנו לגלות את הקמת האנטנות בכניסה לשכונה", אמר אחד התושבים דאז, "האנטנות יהיו קרובות לבית הספר היסודי שמוקם כעת בשכונה, ברמה שתסכן את בריאותם של הילדים. אנו קוראים לעירייה להתעשת ולבחון מחדש את הנושא, ובמקרה הצורך גם לבטל את ההיתר".

מחאת התושבים הובילה להתערבותו של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, שהתחייב בפני התושבים בפגישה בתחילת חודש מרץ, כי יפעל להזזת האנטנות שתוכננו לקום בכניסה לשכונה. הבעיה הייתה נעוצה בהיתר הבנייה שניתן לחברת סלקום לצורך הקמת האנטנות, בעקבותיו החברה כבר החלה בעבודות תשתית להקמת האנטנות בכניסה לשכונה. ביטול ההיתר מצד העירייה באופן חד צדדי היה עלול להביא לקנס של מאות אלפי שקלים. למרות זאת, עיריית רעננה וחברת סלקום החלו בשיח משותף, כאשר בסופו הוסכם על הצדדים בהבנה הדדית כי חברת הסלולר תפעל לחפש מקום אלטרנטיבי להקמת האנטנות.

"ראש העיר הבהיר לנציג של סלקום שיש התנגדות חד משמעית של התושבים להקמת האנטנה במקום המיועד", אמר אחד מנציגי ועד השכונה, "מהנדס העיר הציע דרכים חלופיות. שני הצדדים הסכימו לבחון את ההצעה של מהנדס העיר לפתרונות אחרים. העירייה מטפלת בזה בצורה מאוד רצינית ועניינית. יש התייחסות מאוד רצינית לנושא הזה. אם מצד סלקום יש פתרון חלופי שהוא טוב יותר, אז הם יעשו את זה. אין לי סנטימנטים לסלקום. הם חברה שמשרתת את הציבור, לא הולכת נגדו. כל הדיון איתה התנהל ברוח טובה והבנה הדדית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר