הדמיית פרויקט פינוי בינוי של ינוב טרסה בז'בוטינסקי. קרדיט- אסף פרץ
הדמיית פרויקט פינוי בינוי של ינוב טרסה בז'בוטינסקי. קרדיט- אסף פרץ

בתוך חודש: נמכרו 10 דירות בפרויקט פינוי בינוי ברחוב ז'בוטינסקי. קבלו את המחירים

חברת ינוב טרסה האחראית על הפרויקט, שכולל ארבעה בניינים בני שמונה קומות עם 90 דירות, החלה לשווק שני שליש מהדירות בפרויקט לקהל הרחב לפני חודש. אז בכמה נמכרה דירת 4 חדרים בפרויקט?

פורסם בתאריך: 19.12.19 08:41

חברת הבנייה "ינוב טרסה" מפרסמת כי מכרה עשר דירות בפרויקט הפינוי בינוי ברחוב ז'בוטינסקי ברעננה. כזכור, מדובר בפרויקט במסגרתו נהרסו שני בנייני רכבת שכללו 36 דירות, ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני שמונה קומות שיכללו 90 דירות, מתוכן 60 יצאו לשיווק כבר לפני חודש. האכלוס בפרויקט, צפוי עד סוף שנת 2022. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, כמו גם דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות רחבות.

אז מה המחירים?

דירת 4 חדרים בפרויקט, בשטח של 99 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת, נמכרה ב-2.46 מיליון שקלים.

דירת 5 חדרים, בשטח של 112 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת, נמכרה ב-2.7 מיליון שקלים.

" אנחנו מודעים לביקוש הרב לדירות בפרויקט", אומר שגיא לנצ'נר מנכ"ל ינוב-טרסה, "יש מעט מאד היצע לדירות איכותיות בסטנדרט גבוה במכרז העיר. משפחות צעירות מבוססות, מעדיפות דירות בלב העיר על פני דירות בפרברי העי . גם לא מעט מצמצי דיור, עוזבים בתים גדולים צמודי קרקע, לטובת דירות מרווחת במרכז, קרוב לכל השירותים ומוקדי הבילוי והפנאי. הפרויקט שלנו מציע לקהלי היעד הללו, דירות בתמהיל מגוון , עם חניות בחניון רחב תת קרקעי, שתי מעליות בכל בניין ורק 3 דירות בכל קומה וכמובן במיקום אסטרטגי במרכז העיר רעננה".

כזכור, הפרויקט זכה לפרסום לאחר שבשיתוף פעולה עם עיריית רעננה, חברת הבניה הזמינה עשרות אמנים מכל הארץ להציג את עבודותיהם בצורת גרפיטי על קירות הבניינים הישנים, טרם ההריסה. בפרויקט לקחו חלק גם תלמידי מגמות אומנות בעיר, קבוצות בני נוער מבתי ספר פרטיים ומורים ממרכז האומנות. לפני כחודש וחצי, התקיים טקס הנחת אבן הפינה החגיגי, במסגרתו אף הוכרז זוכה בתחרות הציור, שזכה בפרס כספי של 5,000 שקלים ובזכות לצייר במתחם לאחר תום הבנייה. את הטקס הנחה שדרן הרדיו דידי הררי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר