הריסת המבנים בפרויקט ז'בוטינסקי 12-14. צילום: מארי פארי
הריסת המבנים בפרויקט ז'בוטינסקי 12-14. צילום: מארי פארי

צפו: החלה הריסת הבניינים ברחוב ז'בוטינסקי

החלו העבודות בפרויקט הפינוי בינוי, והרס שני בנייני הרכבת הישנים שכללו 36 דירות. הפרויקט שיקום בשלוש השנים הקרובות, יכלול ארבעה בניינים ו-90 דירות

פורסם בתאריך: 14.11.19 13:56

ביום שני האחרון, חברת הנדל"ן ינוב – טרסה, החלה בהריסת הבניינים ברחוב ז'בוטינסקי 14-12. מדובר בשני בנייני רכבת ישנים ו-36 דירות, שנהרסו במסגרת פרויקט פינוי בינוי. החברה צפויה לבנות ארבעה בניינים בני שמונה קומות עם סך של 90 דירות, והאכלוס צפוי עד סוף שנת 2022.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, כמו גם דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות רחבות.

כזכור, הפרויקט זכה לפרסום לאחר שבשיתוף פעולה עם עיריית רעננה, חברת הבניה הזמינה עשרות אמנים מכל הארץ להציג את עבודותיהם בצורת גרפיטי על קירות הבניינים הישנים, טרם ההריסה. בפרויקט לקחו חלק גם תלמידי מגמות אומנות בעיר, קבוצות בני נוער מבתי ספר פרטיים ומורים ממרכז האומנות.

הריסת המבנים בפרויקט ז'בוטינסקי 12-14. צילום: מארי פארי

לפני כשבועיים, התקיים טקס הנחת אבן הפינה החגיגי, במסגרתו אף הוכרז זוכה בתחרות הציור, שזכה בפרס כספי של 5,000 שקלים ובזכות לצייר במתחם לאחר תום הבנייה. את הטקס הנחה שדרן הרדיו דידי הררי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר