לורן עייאש, דרורה כהן, חיים ברוידא. צילום יאיר גרזון, יהודית הופמן

סערה פוליטית: מדוע ומתי נגנז ההסכם בין חלק מחברי הסיעה הדתית לברוידא?

הצדדים טוענים כי ההסכם, שהבטיח לדרורה כהן ולורן עייאש מהסיעה הדתית תפקיד של סגנות ללא שכר, בוטל מיד לאחר שנחתם. הסכם חדש טרם נחתם בין הצדדים. אלוש, יו"ר הסיעה, שלא נכלל בהסכם: "ההסכם נחתם ללא ידעתי ומאחורי גבי"

פורסם בתאריך: 24.12.19 16:42

ההסכם שנחתם בין סיעתו של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, לבין חברי סיעת "הרשימה הדתית המאוחדת", דרורה כהן ולורן עייאש, נגנז ובוטל, כך נודע ל-"צומת השרון". כזכור, כהן ועייאש אישרו לפני כחודש כי חתמו על הסכם מול ראש העיר, שהבטיח לכל אחד מהם תפקידים בכירים, ובין היתר כהונה של עשרה חודשים כסגן ראש עירייה ללא שכר.

נזכיר כי ההסכם בין הצדדים נחתם מספר חודשים לאחר שחבר המועצה אלי אלוש, יו"ר הסיעה "הרשימה הדתית המאוחדת", הודיע על פרישתו מהקואליציה לאחר קיום מצעד הגאווה ברעננה. לאחר פרישתו של אלוש, החלו שני חברי סיעתו, כהן ועייאש, לנהל מו"מ עצמאי מול סיעתו של ברוידא, לקבלת התפקידים שהיו מיועדים לאלוש.

לפני מספר שבועות, במקביל לחתימה על ההסכם בין כהן ועייאש לבין סיעתו של ברוידא, הודיע אלוש על חזרתו לקואליציה. כאמור, הצדדים שחתמו על ההסכם טוענים כי הוא נגנז בשל טעות סופר, מיד לאחר שחתמו עליו. למרות זאת, טרם נחתם הסכם חדש.

מטעם ראש העירייה חיים ברוידא נמסר בתגובה: "הנספח להסכם הקואליציוני שנחתם בין חברי המועצה לורן עייש ודרורה כהן מהסיעה הדתית, בוטל מיידית בשל טעות סופר וכלל לא נכנס לתוקף. ככל וייחתם הסכם חדש הוא יונח בפני הגורמים הרלוונטיים".

מחבר המועצה אלי אלוש נמסר בתגובה: "כעיקרון אינני עוסק בזוטות, אולם ככל והידיעה שלך נכונה כי במהלך חודש נובמבר נחתם קואליציוני חדש בין ראש העירייה לבין דרורה כהן ולורן עייש והוא לא דווח כחוק או שהוא הושמד לדבריך, הרי שאני מצר על כך ובטוחני כי הדבר יבדק על ידי הגורמים המוסמכים והאינסטציות המשפטיות. יחד עם זאת מאחר וההסכם נחתם ללא ידעתי ומאחורי גבי, אין באפשרותי להתייחס עניינית לתוכנו של ההסכם או לחוקיותו של הסכם אשר לא הובא בפני ולא ידעתי על קיומו כלל".

מחברת המועצה דרורה כהן נמסר בתגובה: "אכן נחתם הסכם בינינו לבין ראש העיר שניגנז בשל טעות, עדיין לא חתמנו על הסכם חדש. מציעה שתמתינו בסבלנות כשייחתם לאחר חנוכה נציג אותו בפניכם".

חבר המועצה לורן עייאש סירב להגיב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר