עו"ד אלי אלוש. צילום פרטי
עו"ד אלי אלוש. צילום פרטי

אלי אלוש הודיע על חזרתו לקואליציה

אלוש, יו"ר הסיעה הדתית הגדולה במועצה, חזר בו מפרישתו בעקבות ברכתו של רב העיר יצחק פרץ. במקביל, הסיעה הדתית הגיעה להסכמות במו"מ עם ברוידא

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:58

יו"ר הסיעה הדתית במועצת עיריית רעננה, אלי אלוש, הודיע בשבוע שעבר לראש העירייה חיים ברוידא על חזרתו לקואליציה. אלוש, נזכיר, פרש מהקואליציה בעקבות קיום מצעד הגאווה ברעננה, ונגרע מהוועדות בהן כיהן. אלוש הודיע על חזרתו לקואליציה לאחר שקיבל ברכה מטעם רב העיר יצחק פרץ, שביקש ממנו לחזור לקואליציה כדי "לחזק את השמירה על הסטטוס קוו בעיר", כלשון הרב. בסביבתו של ברוידא, בירכו על ההחלטה של אלוש.

במקביל, חברי הסיעה הדתית, לורן עייאש ודרורה כהן, אישרו כי הגיעו להסכמות במו"מ שניהלו עם ברוידא, על קבלת תפקידיו של אלוש עם פרישתו, בין היתר הבטחה לכהונה כסגן ראש עיר ללא שכר.

עייאש וכהן מאשרים כי בתמורה להישארות בקואליציה כל אחד מהם יכהן כסגן ראש עיר ללא שכר במשך עשרה חודשים, כאשר כהן תהיה הראשונה ברוטציה. כהן תתחיל בתפקידה בעוד מספר חודשים ותחליף את חיים גולדמן, המכהן בתפקיד כיום. כמו כן, כהן תהיה ממונה על האגף לשירותים חברתיים ועל מתקניו, עד סוף הקדנציה. עייאש ישמש במסגרת תפקידו כסגן ראש עיר כממונה על מינהל הקהילה.

בנוסף, קיימת אפשרות בהסכם, שככל הנראה מיועדת לאלוש, כי אם שלושת חבריה של הסיעה, כלומר אלוש, כהן ועייאש, ימשיכו להיות חברים בקואליציה, אזי יעמדו לרשות הסיעה עוד עשרה חודשי כהונה נוספים לתפקיד סגנות ראש העיר ללא שכר, כאשר ככל הנראה מיועדים לאלוש.

חבר המועצה אלי אלוש סירב להגיב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר