נורית גלרון צילום אריאל וונסטרטןזיקוקים MPD01605
נורית גלרון צילום אריאל וונסטרטן זיקוקים MPD01605

יום הקיצוצים: צפו למתכונת מאופקת של אירועי יום העצמאות

הבמה המרכזית תמוקם בפארק רעננה במקום ברחוב אחוזה. העירייה תבחר אמנים שעלותם נמוכה. נורית גלרון תופיע ב-בימת המושבה ברחבת יד לבנים. באירועים צפויים להשתלב הרכבים מקומיים

פורסם בתאריך: 20.1.19 13:22

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, הודיע אמש בעמוד הפייסבוק שלו כי השנה מטעמי חיסכון, בניגוד לשנים קודמות, הבמה המרכזית של יום העצמאות תהיה בפארק רעננה ולא ברחוב אחוזה. "את מרכז כובד האירועים לדור הצעיר יותר החלטתי להעביר השנה לפארק רעננה מסיבות של סדרי עדיפויות תקציביים", כתב ברוידא בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, "שיחסכו מאות אלפי שקלים לקופה הציבורית בימים של גרעון מצטבר וכן, משיקולי עלויות האבטחה. החיסכון הזה בא לטובת היכולת למתן שירותים לתושב בשיגרת היום שלנו. זו אינה הבחירה הטבעית שלי. אך יש לי אחריות כמי שנדרש לייצב את קופת העירייה. אל הפארק וחזרה ממנו יופעלו ברצף לאורך הערב והלילה אוטובוסים".

האמנים שיופיעו בבמה המרכזית בפארק טרם נבחרו, אך הובהר כי השנה העירייה צפויה לבחור מופעי אמנים שעלותם נמוכה יותר משנים קודמות. בשנה שעברה לדוגמא, בין האמנים שהופיעו באירועי יום העצמאות היו: נצ'י נצ', עברי לידר, האולטראס, ותיסלם. על פי הערכות, רק על ארבעת המופעים המרכזיים הנ"ל הושקעו מעל 300 אלף שקלים. דרך נוספת שהעירייה נוקטת בה בכדי לצמצם הוצאות, היא שילובם של הרכבים מקומיים בבמה המרכזית.

עברי לידר. צילום דודי חסון

מחפשים מופעים בעלות נמוכה יותר. עברי לידר. צילום דודי חסון

בנוסף לבמה המרכזית, ביום העצמאות הקרוב צפויה לקום במה נוספת ברחבת יד לבנים, שתיקרא "במת המושבה", שתשים דגש בעיקר על מופעי זמר עברי. המופע המרכזי בבמה צפוי להיות של הזמרת נורית גלרון.

הקיצוצים בהוצאות הם ככל הנראה תוצאה של הכרזתו של ברוידא בישיבת המועצה הראשונה, שהודיע כי בעת כניסתו לתפקיד נודע לו על גירעון בעירייה של 170 מיליון שקלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר