חזרה ללימודים בבית ספר פעמונים. צילום עיריית רעננה

עבר בהצלחה: כיתות א'-ג' חזרו ללימודים עם נוכחות של יותר מ-60 אחוז מהתלמידים

"זה קצת הרגיש לנו כמו פתיחת שנה", אמרה אחת האמהות, "המורות חיכו לילדים בכניסה, דיברו והסבירו להם על החזרה ואני בסך הכל רגועה"

פורסם בתאריך: 3.5.20 08:00

עדכון אחרון: 3.5.20 12:15

12:00 – מערכת החינוך ברעננה חזרה היום ללימודים באופן מסודר וללא בעיות מיוחדות. היום כידוע חזרו ללימודים תלמידי כיתות א'-ג' ובהמשך השבוע יימסרו עדכונים בנוגע לחזרתם ללימודים של תלמידי כיתות י"א-י"ב.

הלימודים בבתי הספר היסודיים התחדשו עם נוכחות של מעל 60% מהתלמידים. בעירייה מציינים שצוותי החינוך היו ערוכים ומוכנים לקבל את התלמידים, והתרגשו מאוד לפגוש אותם הבוקר בכיתות. המורים פתחו את יום הלימודים בהסבר לתלמידים לגבי אופן הלמידה במתכונת החדשה וכן הדגישו את ההנחיות בנוגע לשמירה על מרחק חברתי וההקפדה על שמירת ההיגיינה בבית הספר, מתוך דאגה לבריאותם וביטחונם.
העירייה נערכה מבעוד מועד לפתיחת יום הלימודים: כל בתי הספר עברו חיטוי וניקיון יסודי, הותקנו סבוניות עם נוזל חיטוי, הוצבו שלטים עם הנחיות לתלמידים וצוותי החינוך, וכן הובהרה אחריות צוותי החינוך להצטיידות במסכה וחבישתה, בהתאם להנחיות.
"היום הראשון נפתח בסדר", אמרה אמא לילד בכיתה א' בבית הספר דקל, "המנהלת שלנו קיבלה את התלמידים, אנחנו נפרדנו בשער ולא היו התקהלויות". גם הורים נוספים סיפרו שהלימודים ביום הראשון עברו בצורה חלקה. "זה קצת הרגיש לנו כמו פתיחת שנה", אמרה אחת האמהות, "המורות חיכו לילדים בכניסה, דיברו והסבירו להם על החזרה ואני סך הכל רגועה. אני מאוד מקווה שההמשך יהיה טוב כמו היום הראשון".

בית ספר בילו, החזרה ללימודים היום. צילום עיריית רעננה

08:00 – בעקבות החלטת קבינט הקורונה כי היום, יום ראשון ה-3.5, יחזרו ללימודים כיתות א'-ג', נפתחו בתי הספר היסודיים הבוקר בהתאם להנחיות. הלימודים בכיתות י"א-י"ב יחודשו בהמשך השבוע ותימסר הודעה בנפרד.

בשעות הלילה המאוחרות, הופצה בקבוצות הוואטסאפ השונות הודעה על כך ש"בתום הערכת מצב של ראש העיר, מנכ"ל העירייה, מנהלת אגף החינוך והנוער והנהגת ההורים היישובית ובהתייעצות עם מנהלות בתי הספר הוחלט כי כיתות א'-ג' ייפתחו ביום שני", דבר אשר ייצר פאניקה אצל ההורים. ההודעות עברו בין הקבוצות השונות ולבסוף התברר, שמדובר בהודעה שהוציא מוקד 106 של עיריית ראש העין וכן בקבוצת הפייסבוק העירונית והתושבים שקיבלו את ההודעה בטעות, או קיבלו אותה מחברים, הפיצו את זה בקבוצות השונות. בעירייות שונות וגם בעיריית רעננה הודיעו שמדובר בהודעה לא נכונה והלימודים נפתחים כסדרם.

"אני לא נרדמת בלילות מרוב לחץ". כנסו לקרוא על החששות של המורות וההורים

כאמור הלימודים בתיכונים (י"א-י"ב) יחודשו בהמשך השבוע. בעירייה ציינו שמתוך דאגה לבריאותם וביטחונם של תלמידי י"א-י"ב וצוותי החינוך, ברעננה יחזרו ללמידה רק לקראת אמצע השבוע. עד אז יארגנו צוותי בתי הספר מערכת לימודים מסודרת והעירייה תבצע פעולות לניקוי וחיטוי בתי הספר.

רגע לפני שהילדים חוזרים: הורי דקל נדהמו לגלות שקבוצה של אנשים התפללה הבוקר בבית הספר

הלימודים בחינוך המיוחד בעל יסודי ממשיכים במתכונת מצומצמת, כפי שהיה עד כה. כמו כן ציינו בעירייה שכל תלמידי החינוך מיוחד הלומדים בבתי הספר היסודיים בעיר, יקבלו מענה לימודי בבית הספר שלהם. תלמידי הילה יתחילו את לימודיהם בתחילת השבוע, לאחר הכנת הכיתות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאיר

    אתם כותבים שטויות על סמך מה? אני מורה. הייתי היום בבית הספר. אל תספרו שקרים. ואל תשתמשו בממוצע– מומצא. המצב מאוד לא משביע רצון. הילדים שלי נשארו בבית וישארו שם עד שיתקנו את המצב. יותר מ 6 ילדים בכיתה רגילה, זה פשע.. ילדים בלי מסיכות, זה פשע.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר