דקלה דישל פרחי ( מימין) וטל ליטני, צילומים פרטיים
דקלה דישל פרחי ( מימין) וטל ליטני, צילומים פרטיים

סיירת חברות ושיתופי פעולה: מה מתכננות היו"ריות החדשות של הנהגת ההורים העירונית?

דקלה דישל פרחי וטל ליטני נבחרו ליו"ריות משותפות של הנהגת ההורים ברעננה. בשיחה עם צומת השרון הן מספרות על התוכניות לקדנציה הקרובה ומתייחסות גם לסערת חבר הכנסת אבי מעוז

פורסם בתאריך: 5.12.22 08:54

ביום שלישי שעבר התקיימו בחירות לתפקיד יו"ר הנהגת ההורים העירונית ברעננה. זאת לאחר שאודליה כהן שינדורף הודיעה על פרישה לאחר ארבע שנים וחצי בתפקיד. לתפקיד נכנסו שתיים שיכהנו כיו"ר משותף: דיקלה דישל פרחי וטל ליטני.

דישל פרחי היא בת 40, נשואה ואמא לשלושה. היא רעננית במקור ועובדת כמנהלת צוות בהייטק בתחום הפרסום באינטרנט. בתה הגדולה בכיתה ד' והיא מכהנת גם כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר הדר וזו לה השנה השנייה בהנהגת ההורים. בבית ספרה היא ושאר חברי הנהגת ההורים הנהיגו מהלכים שונים בשיתוף פעולה עם הצוות והיא מאוד מאמינה בשיתופי פעולה כאלה – אחד למען השני ולמען הילדים.

יו"ר הנהגת ההורים, אודליה כהן שינדורף, פורשת: "הנשמה צריכה מנוחה"

"הייתי חלק מקבוצת חשיבה של הורים ביחד עם מוקד 105 של המשטרה", אומרת דישל פרחי. "הנושא של מוגנות וביטחון מאוד חשוב לי ואני רוצה שיותר הורים וילדים יכירו את המוקד. אני מתכוננת להמשיך בכך השנה. נושא המוגנות על כל היבטיו מאוד חשוב לי. הבאנו גם את שירי קניסברג להרצאה כי חשוב לנו לטפל בכל הנושא של חרמות נגד ילדים וגם מה שנקרא החרם השקט – ילד שלא מחרימים אותו, אבל גם אף אחד לא רוצה להיות חבר שלו. אני רוצה לקדם את הנושא של סיירת חברות בבתי הספר. אני בן אדם של עשייה ושל עבודה ואני מאמינה שזה יבוא לידי ביטוי ביו"רות המשותפת שלי עם טל".

טל ליטני, נשואה ואמא לשלוש בנות בגילאי 4.5, 8 ו-10.5. היא יו"רית משותפת גם בגני הילדים והיו"רית של הנהגת ההורים בבית הספר נווה זמר. ליטני מכהנת זו כבר שנה חמישית בהנהגת ההורים ובשנה שעברה כיהנה כסגנית. "מאוד חשוב לי כל הנושא של חינוך נגד אלימות ונגד חרמות ולהשקיע בכך מעבר למה שמקבלים בתכניות הלימוד הרגילה", היא אומרת. "אני גם מאוד מאמינה בפעילות קהילתית ובשיתופי פעולה מגוונים. לשם דוגמה, יש לבית הספר שלנו פרויקט משותף ומדהים עם בית הספר השכן, בית ספר ליאור. אני מוכנה לקחת על עצמי כל אתגר, בעיקר שלילדים שלנו יהיה טוב יותר מבחינה פדגוגית, ובעיקר מבחינה רגשית. אני רוצה שכשהם יגיעו לבית הספר, הם ירגישו שהם מגיעים למקום בטוח ושהם ילמדו איך להתנהג אחד עם השני".

 

 

דישל פרחי וליטני התייחסו במשותף גם לחשש של מערכות החינוך בארץ ממעורבותו הצפויה של ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, האמור לקבל לידיו את האחריות על התכנים החיצוניים וקידום שותפויות במשרד החינוך. "בשם כל הנהגת ההורים בעיר", הן אומרות, "אנחנו מאמינות בשוויון ובפלורליזם מאמינות שכל מנהל יכול לבחור בין תכניות לימוד שונות – כל מוסד וכל זרם לפי המתאים לו, תוך התחשבות במרקם החברתי. זאת כל זמן שאף אחד לא לוקח לו את זכות הבחירה. אם זה יקרה ויהיה צורך להילחם, בהחלט נילחם לצדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר