ניר קריסטל. צילום רפאל בן משה
ניר קריסטל. צילום רפאל בן משה

ניר קריסטל: "אהפוך את עיריית רעננה לקשובה לתושבים הרבה יותר מכיום"

חבר מועצת העיר, הודיע היום כי הוא יתמודד לראשות העיר בבחירות 2018. "במאה ה-21 מגיעה לנו, הרעננים, רעננה טובה יותר", אומר קריסטל

פורסם בתאריך: 9.4.18 17:39

חבר מועצת העיר, מטעם האופוזיציה,  ניר קריסטל הודיע היום (9.4) כי הוא יתמודד על ראשות עיריית רעננה בבחירות 2018. "רעננה  נרדמה בשמירה, והגיעה העת להחזיר אותה להיות פנינת השרון כפי שהייתה", אומר היום קריסטל, "רעננים מבקשים לחזק את הקהילתיות בעיר, להקצות משאבים רבים נוספים לחינוך, לחדש את התשתיות העירוניות, לטפל במצוקת התחבורה ולשפר את השירות. כדי לעשות את זה, אנו זקוקים למנהיגות עם חזון ולניהול מקצועי, אחראי ואמין עם ניסיון עשיר בשירות, ניהול שקוף לציבור, שטובת התושבים בלבד לנגד עיניו. אהפוך את הנהלת עיריית רעננה לקשובה לתושבים ולשירותית הרבה יותר מכיום. במאה ה-21 מגיעה לנו, הרעננים, רעננה טובה יותר".

קריסטל (46), נשוי לעדי ואב לשלוש בנות הלומדות במערכת החינוך העירונית. הוא בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות מהמכללה למנהל עם התמחות בשיווק ובניהול משאבי אנוש. בוגר קורס דירקטורים מטעם המכון הישראלי לניהול, בוגר הקורס לנבחרי ציבור ברשויות המקומיות מטעם המכון לשלטון מקומי באוניברסיטת ת"א ומכללת בית ברל.

לפני כשבע שנים הקים קריסטל את סיירת ההורים העירונית ובתפקידו כחבר מועצה יזם, בשיתוף חברת דואר ישראל, מהפכה בשירותי הדואר בעיר. הוא נלחם בהיטל התיעול שהוטל על תושבי רעננה, פעילות שחסכה ישירות לתושבי העיר 12 מיליון שקלים וחצי. קריסטל ביצע עבודת מטה בתחום שבילי אופניים, שלדבריו תצא לפועל מיד עם היבחרו לראשות העיר. הוא נאבק בחברת נתיבי ישראל בשל ריבוי תאונות במחלף בן-גוריון וכביש 531, ובעקבות פעילותו, חברת נתיבי ישראל תקים בקרוב רמזור במקום. קריסטל תמך במאבק הנכים והחתים 15,000 איש על עצומה הקוראת לסייע להם במאבקם הצודק להגדלת קצבאות הנכות. שימש כנציגה של רעננה במטה האזורי למניעת העברת שדה התעופה של הרצליה לשטח שמצפון לשכונת לב הפארק וקריית שרת.

מזה ארבע שנים מוביל קריסטל את מהפכת השקיפות העירונית, פעילות שהובילה להחלטה כי כבר מהישיבה הבאה יצולמו הישיבות וישודרו בזמן אמת און-ליין לתושבי רעננה. במסגרת תפקידו כיו"ר ועדת הרווחה העירונית ויו"ר ועדת אימוץ החיילים הוביל יוזמות ופעילויות לרווחת ניצולי השואה ברעננה, וגיוס תרומות למען חיילי בה"ד 7 והחיילים הבודדים ב"בית של בנג'י".

קריסטל הוא סרן במילואים, הקים בשירותו הצבאי את מדור תכנון כוח האדם של חיל הקשר. בעבר שימש כמנהל השיווק ושירות הלקוחות של שירותי בריאות כללית במחוז דן-פתח תקווה, כראש אגף השיווק של כללית מושלם וביטוחי הבריאות של הכללית וכסמנכ"ל בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר. לאחרונה החליט קריסטל לסיים את תפקידו בתשע השנים האחרונות כסמנכ"ל חברת התרופות צל ביו-פארמה כדי להתמקד בהתמודדות לראשות עיריית רעננה. "אני בוחר לסיים 18 שנות שירות לציבור בתחום הרפואה והבריאות הציבורית בישראל, כדי להמשיך אל השליחות של חיי – תפקיד ראש העיר רעננה", הוא אומר, "זאת, מתוך אמונה עמוקה שהגיע תורו של הדור שלנו להנהיג ולעצב את עתיד ילדינו".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף מועמד ראוי ! זה האדם שראוי להנהיג את רעננה . אדם ישר שעושה הכל מתוך הרגשת שליחות ורצון אמיתי לשנות ולשפר . בהצלחה!

  2. אסתר

    מה אתה תעשה למי שאין בית מי שלו 40שנה ולא יכול לקנות האים ידוע לכם שיש תושבי רעננה ותיקים שאין להם עזרה בזה וגרים בשכירות שנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר