ברוידא ובן ארי סקעת, צילום יחצ
ברוידא ובן ארי סקעת, צילום יחצ

פיצול בליכוד: רחלי בן ארי סקעת הודיעה כי היא תומכת בחיים ברוידא

יו"ר סניף הליכוד הודיעה על תמיכתה בחיים ברוידא. זאת למרות שרשימת הליכוד ואילן כהן תומכים באיתן גינזבורג

פורסם בתאריך: 7.11.18 16:50

רחלי בן ארי סקעת הכריזה היום, יום רביעי, כי היא תומכת בחיים ברוידא בסיבוב השני של הבחירות לראשות העירייה. בן ארי סקעת מכהנת כיום כיו"ר סניף הליכוד ברעננה, ואף התמודדה לראשות העיר בסיבוב הראשון, אך סיימה במקום האחרון מבין המועמדים. בן ארי סקעת היא המועמדת השנייה שהשתתפה בסיבוב הראשון לראשות העיר שמכריזה על תמיכתה בברוידא, לאחר שניר קריסטל הודיע על תמיכתו בברוידא ביום שישי האחרון. חרף תמיכתה של בן ארי סקעת כיו"ר סניף הליכוד בברוידא, אילן כהן מסיעת 'הליכוד' הודיע אמש כי יתמוך עם סיעתו בגינזבורג לראשות העיר בסיבוב השני. כהן עתיד להתמנות לשל סגן ראש עיר ללא שכר, אם גינזבורג יזכה. .

"במערכת הבחירות האחרונה התמודדתי מתוך הכרה בצורך בשינויים הרבים שיש לבצע ברעננה", אמרה בן ארי סקעת לצומת השרון, "לקראת הסיבוב השני, כאשר אני בוחנת את המתמודדים העומדים מול עיניי, כישוריהם, עברם וחזונם, אני רוצה להביע את תמיכתי במר חיים ברוידא לראשות העיר. אני מאמינה שברוידא יפעל למען התושבים ולטובת העיר. אני מאמינה שברוידא הוא המועמד שיאמץ לחיקו את נטל השקיפות והמנהל התקין איתו הגעתי. כיו"ר סניף הליכוד ברעננה, אני קוראת לכם תומכיי, מתפקדי הליכוד ותושבי העיר, להצביע לחיים ברוידא בבחירות הקרובות".

כנסו כאן לקרוא את כל העדכונים החשובים לקראת הסיבוב השני


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    ליקי ודמני ערב טוב . ההימור שלך לרוץ לראשות העיר לא צלח . עכשיו אתה מהמר שוב על איתן גינזבורג מן "סוס צולע" למרות שאין לו סיכוי מול חיים ברוידא . חיים הוא דמות נערצת על תושבי רעננה . הוא זכה בסיבוב הראשון ב 34% . בצדק הוא זוכה לתמיכה רחבה כל כך , מכוון שהוא עשה רבות למעננו במשך שנים אפילו מספסלי האופוזיציה כ"שידיו קשורות" . בזכותו ובזכות ניר כריסטל שיצגו אותנו (התושבים של רעננה) נאמנה מול עיריה שעשתה בעיר כבשלה , יאן כי רעננה זה עסק פרטי של איתן ושאר הפרנסים מדושני העונג . מתי תלמד מר ודמני הנכבד לקבל החלטות רציונליות צודקות ונכונות . איך עשית עסקים אם אתה באופן קונסנטנטי מהמר על "סוס מת" . אולי הכישלון וההפסדים שקופיקס נקלעה אליו בתקופתך מצביע על כשלונך באופן כללי . קבל עצה חינם . תחבור לחיים ברוידא ואולי יתאפשר לך להיות מחלק תה בעיריה או שומר (משמרות הזה"ב) במעבר חציה ברחוב אחוזה פינת חנקין . קבל את עצתי או שתמצא את עצמך שוב כלוזר חסר תקנה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר