שלטי בחירות הערב של ברוידא וגינזבורג
שלטי בחירות הערב של ברוידא וגינזבורג

הקלפיות נסגרו, הספירה מתחילה. אחוזי ההצבעה ברעננה כ-42 אחוז

כ-28,000 תושבים הצביעו מתוך כ-67,000 בעלי זכות בחירה. התוצאות יתקבלו בהמשך הלילה

פורסם בתאריך: 13.11.18 22:15

22:10 – בשעה עשר בדיוק נסגרו הקלפיות. אחוזי ההצבעה בסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית רעננה עמדו על 42 בעת סגירת הקלפיות. כ-28,000 תושבים הצביעו, מבין 67,474 בעלי זכות בחירה. כעת פתקי הבחירה מהקלפיות ייספרו במטה הבחירות המרכזי, תוצאות הבחירות, שיקבעו מי יהיה ראש העיר הבא של רעננה בחמשת השנים הקרובות, יתפרסמו בהמשך הלילה.

19:45 –  שני המתמודדים על ראשות העיר רעננה ממשיכים בהתקוטטות המילולית שלהם. המועמד חיים ברוידא פרסם פוסט בפייסבוק בו איים להגיש תלונה נוספת למשטרה נגד מטה איתן גינזבורג, על זיוף, הטרדה והונאה כנגד מטה גינזבורג, בשל קמפיין הסתה שלטענתו מתקיים נגדו. "איתן עברת כל גבול!", נכתב בפוסט, "אתה משלם עשרות אלפי שקלים לפרופילים מזויפים כדי להטות או להשפיע על חופש הבחירה. אני קורא לך לחדול בטרם אגש שוב למשטרת ישראל על זיוף, הטרדה והונאה".

מטעם מטה גינזבורג נמסר: ״ברוידא הפיץ היום נגדנו שקרים על שקרים. הודעות שקריות בשם אילן כהן, הודעות מטנפות על מנהל הקמפיין, ועוד ועוד. וזאת מבלי להזכיר את הקמפיין ההומופובי שהוכח בימים האחרונים שיוצא ישירות מהמטה שלו. אני מקווים שברוידא יתנצל על התנהלותו והתנהלות תומכים ביום הבחירות הזה״.

במקביל שיעור ההצבעה בקלפיות עלה ל-30 אחוז, אך נותרו רק עוד כשעתיים להצביע. הקלפיות עצמן דלילות ואין עומסים.

הפוסט של חיים ברוידא צילום מסך

19:00 – נכון לשעה זו אחוז ההצבעה ברעננה עומד על 23.4 אחוז. 15,792 תושבים בצביעו מתוך 67,474 בעלי זכות הצבעה.

18:30 – חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד, פרסם סרטון בו הוא אומר למצביעי הליכוד ברעננה כי אילן כהן הוא הנהגת הליכוד בעיר, ולא רחלי בן ארי סקעת. הסרטון מגיעה בעקבות הפילוג בתמיכתם של השניים – בן ארי סקעת פרסמה כי היא תומכת בברוידא לראשות העיר וקראה למצביעיה לבחור בו, בעוד שאילן כהן, יו"ר סיעת הליכוד הנבחרת למועצת העיר, אמר כי הוא תומך בגינזבורג בסיבוב השני וקרא למצביעי הליכוד לבחור בו. "תושבי רעננה היקרים", אומר ביטן בסרטון, "גורמים בליכוד מציירים מצב כאילו צריכים לתמוך באדם אחר, אבל מי שקובע זו סיעת הליכוד בעירייה שנבחרה בתמיכת הליכוד. אילן כהן הוא הנציג שלנו ולכן כל בקשה שלנו היא זו הרצויה והיא זו המחייבת".

צפו בסרטון של ביטן: 

17:15 – עליית מדרגה במלחמת ההכפשות בפורומים: אילן כהן יו"ר סיעת הליכוד, הגיש תלונה בשעות הצהריים למשטרת כפר סבא עקב תמונה מזויפת שלו שפורסמה ברשתות החברתיות של רעננה. בתמונה נראה כהן חובש כיפה על ראשו, ומתחתיו הכיתוב: "ממשיכים עם אילן כהן (סגן רה"ע), כי לרעננה דרוש בולדוזר אמיתי. מעיפים את ניר קריסטל מההנהגה. היום מצביעים איתן גינזבורג לראשות העיר!". "מישהו מפיץ עליי שקרים בפורומים", אמר כהן לצומת השרון, "התמונה שעוותה במצג שווא כאילו נשלחה על ידי היא זיוף גס. הגשתי תלונה במשטרת כפר סבא, שתטפל בנושא". יצוין כי כהן אינו מתכחש לתמיכתו באיתן גינזבורג, אלא מתלונן על הפצת התמונה המזויפת.

התמונה של אילן כהן שהופצה

התמונה של אילן כהן שהופצה

15:00 – חלק מתושבי רעננה כבר החל את תהליך ההצבעה, אך טרם נרשמו עומסים או התקהלויות בקלפיות. מרבית הפעילים בדוכנים מחוץ לקלפיות עומדים בחוסר מעש, עקב מספר המצביעים הנמוך עד כה שעומד על 10 אחוזים שעות אחר הצהריים והערב צפויות להיות עמוסות יותר. המועמדים גינזבורג וברוידא הצביעו בבתי הספר בהם למדו, 'חטיבת השרון' ובית הספר 'מגד', בהתאמה.

חיים ברוידא מצביע לצד אשתו דוריס

חיים ברוידא מצביע לצד אשתו דוריס צילום יחצ

איתן גינזבורג מצביע, קרדיט יחצ

איתן גינזבורג מצביע, צילום יחצ

13:00 – 104 קלפיות נפתחו ברחבי העיר ללא תקלות מיוחדות. דוכני תעמולה של שני המועמדים הוצבו מחוץ לקלפיות. שני המועמדים, חיים ברוידא ואיתן גינזבורג, מתכוונים לממש את זכות הצבעתם וצפויים להצביע בדקות הקרובות. שעות העומס בקלפיות צפויות להיות שעות אחר הצהריים והערב, מכיוון שהיום אינו יום שבתון אלא יום עבודה רגיל.

דוכני פעילים מחוץ לקלפי בבית ספר דקל

דוכני פעילים מחוץ לקלפי בבית ספר דקל

תושבי רעננה יבחרו היום את ראש העירייה לחמש השנים הקרובות, בסיבוב השני. צומת השרון מביא כאן את כל מה שחשוב לדעת.

מתי מצביעים: היום, יום שלישי, ה־13.11, בין השעות 13:00-22:00, ייצאו תושבי רעננה לבחור את ראש העירייה החדש בסיבוב השני. ברעננה, כ-67,474 בעלי זכות בחירה שיוכלו לבחור בין שני המועמדים – איתן גינזבורג וחיים ברוידא. בתיכונים ובחטיבות הלימודים יסתיימו ב-12:40. בשאר מוסדות החינוך הלימודים יתקיימו כסדרם. העירייה נערכת עם פתרונות אבטחה בכל בתי הספר בהם יוצבו קלפיות.

איפה מצביעים: ברחבי העיר יוצבו אותן 104 קלפיות כמו בסיבוב הראשון, למעט קלפי אחת שמיקומה שונה — מרחוב אורלנד לאשכול הגנים ברחוב וילנסקי. 18 מהן קלפיות נגישות מיוחדות לאנשים מוגבלים בניידות. מרבית הקלפיות בעיר יוצבו במוסדות החינוך בפריסה רחבה, במועדוני הנוער, מרכזים קהילתיים ומרכזי תרבות.

איך אני יודע איפה אני מצביע: אם אתם בעלי זכות בחירה בעיר, תוכלו להיכנס לאתר עיריית רעננה, www.raanana.muni.il, שם בעזרת פרטי הזדהות תוכלו לגלות היכן אתם מצביעים. אפשרות נוספת היא להתקשר למוקד העירוני בטלפון 107, אופציה שלישית היא להצטייד במספר תעודת הזהות ותאריך הנפקה של התעודה שבידכם, ולפנות לטלפון מספר: 1-800-222-290 או לפקס: 1-800-222-291, או לשלוח מסרון הכולל את מספר תעודת הזהות ב- 9 ספרות, כולל סיפרת הביקורת, לדוגמא: 123412348 ותאריך הנפקת תעודת הזהות.

מתי יהיו תוצאות: בליל הבחירות ייקלטו כל תוצאות הבחירות מכל רחבי העיר במטה הבחירות העירוני. עם סיום ספירת הקולות וקליטתם במטה יפורסמו, לאחר השעה 22:00 לערך, באתר העירוני התוצאות העדכניות באופן רציף, לאורך הלילה, עד גמר קליטת התוצאות מהקלפי האחרונה. למחרת, יום רביעי ה־,14.11 יתכנס מחדש מטה הבחירות העירוני לספירת המעטפות החיצוניות של הצבעת הקלפיות הנגישות המיוחדות, חיילי צה”ל והאסירים. המועמד שיקבל אחוז הצבעה גבוה יותר, יזכה לכהן כראש העיר של רעננה בקדנציה הקרובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אם ברוידא לא מנוסה כמו גינסבורג הרי
    עדיך הוא באופיו הנינוח הוא ילמד ויריץ את רעננה קדימה
    חיים …עלה והצלח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר