ברוידא עם תומכיו לאחר הניצחון
ברוידא עם תומכיו לאחר הניצחון

צפו: נציג משרד הפנים הכריז רשמית על ניצחונו של ברוידא

"אני פונה גם לאיתן שאני מבין אותו כי בדרך זו או אחרת הרגשתי את התחושה הזאת. אני מוכן לבוא, לחבק אותו לעשות הכל, כדי שנוכל להמשיך פה ברעננה לשמור על אחדות", אמר ראש העירייה הנבחר של רעננה

פורסם בתאריך: 14.11.18 17:41

חיים ברוידא הוכרז רשמית היום בשעות הצהריים על ידי  נציג משרד הפנים במטה הבחירות המרכזי, כראש עיריית רעננה החדש. זאת לאחר ספירת קולות החיילים. ברוידא יושבע תוך 21 יום לתפקיד החדש בישיבת מועצה חגיגית, בה תושבע גם מועצת העיר הנכנסת. עד אז ראש העיר הנוכחי, איתן גינזבורג,  נשאר בתפקידו וממשיך לכהן כרגיל.
"תמו הבחירות, וכעת צריך להסתכל קדימה. אני פונה גם לאיתן שאני מבין אותו כי בדרך זו או אחרת הרגשתי את התחושה הזאת. אני מוכן לבוא, לחבק אותו לעשות הכל, כדי שנוכל להמשיך פה ברעננה לשמור על אחדות על כל המשתמע. תמיד הייתי בעד אחדות", אמר ברוידא.

ברוידא זכה בסיבוב השני ב-58.06 אחוז מהקולות, גינזבורג ב-41.94. 30,362 תושבי רעננה הצביעו, מתוך 67,474 בעלי זכות בחירה, אחוז הצבעה של כ-45 אחוז.

ברוידא אמר במטה הבחירות שלו אתמול בלילה: "אני רוצה להתנצל בפני אשתי ושלושת ילדי על מה שעברנו בתקופה האחרונה. אם הייתי יודע שזה כזה דבר לא יודע אם הייתי נכנס לזה. כשאני עומד פה היום אחרי שעברתי תקופה לא קלה עם אנשים טובים ומסורים אני מודה לכולם. אני רוצה לומר שכולנו מאוחדים. אני יודע מה זה תוגת מפסידים. אני שולח לאיתן יד אוהבת. אנחנו נמצאים ביום שאחרי, ומצווה עלינו לחשוב על רעננה. אני אוהב את רעננה, את התושבים שלה ונעשה הכל שרעננה תעלה על דרך המלך. אני רוצה להגיד תודה לכולם, חילונים או דתיים, ותודה לדתיים שנתנו בי את אמונם מכיוון שבסופו של דבר כולנו שייכים לרעננה. מבחינת מנהיגות אחד התפקידים הכי חשובים שלי הוא להסיר את הויכוח של דתי לא דתי, כולנו רעננים ונגזר עלינו לחיות בשלום, אחווה ואהבה".

צפו בברוידא מגיע למטה שלו:

בסיבוב הראשון היה לברוידא יתרון של כחמישה אחוזים על פני גינזבורג, אך מאחר ואף אחד מהם לא עבר את 40 האחוזים נערך סיבוב שני. בין שני הסיבובים נערך מאבק רווי טענות על שקרים וזיופי הודעות בין השניים, וברוידא אף הגיש תלונה במשטרה נגד גינזבורג. הימים האחרונים ויום הבחירות היו סוערים במיוחד  וכללו עימותים רבים בין המתמודדים.

חיים ברוידא מצביע לצד אשתו דוריס

חיים ברוידא מצביע לצד אשתו דוריס

איתן גינזבורג מצביע, קרדיט יחצ

איתן גינזבורג מצביע, קרדיט יחצ

בשעה עשר בדיוק נסגרו הקלפיות והחלה ספירת הקולות, בסיומה נקבע כאמור כי חיים ברוידא הוא ראש עיריית רעננה החדש.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר