אלי אלוש צילום פרטי איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד
אלי אלוש צילום פרטי איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד

גינזבורג לא עונה. אלי אלוש: "הציבור הדתי הביא את הניצחון לחיים"

במערכת הפוליטית מגיבים לניצחון המרשים של חיים ברוידא. אלי אלוש מהרשימה הדתית המאוחדת: תמכנו בברוידא בשקט, כדי שזה לא ישרת את הצד השני. ניר קריסטל: "רוב הציבור רצה שינוי". גינזבורג עצמו לא מגיב

פורסם בתאריך: 14.11.18 11:11

במערכת הפוליטית ברעננה מתחילים להגיב לתוצאות הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה, ולניצחון הגדול של חיים ברוידא על איתן גינזבורג.

מי שבאופן מפתיע לא מגיב בשלב הזה, הוא איתן גינזבורג. למרות בקשות רבות, נתנו במטה של גינזבורג תגובה קצרה וסירבו להעביר התייחסות רחבה יותר מפי גינזבורג עצמו. ממטה הבחירות של גינזבורג נמסר: "תודה לכל אלפי המצביעים והאוהדים".

אילן כהן, שתמך בגינזבורג, אמר: "אני מאחל לחיים ברוידא הצלחה בתפקידו החדש. אני מאחל לו שיוכל לעשות אחדות בין כולם. הצלחתו היא הצלחתנו, רעננה חשובה לנו. אני מחזק את ידיו".

תסכים לשבת איתו בקואליציה?
"אני לא פסלתי אף אחד בכל מערכת הבחירות שלי. כמובן בפוליטיקה יש תנאים, אני לא יודע מה יהיה. אנחנו כרגע חוזרים למסלול אחרי שמונה חודשים של קטסטרופה ובחירות. הזמן יגיד את דברו".

ניר קריסטל. קרדיט איציק קנטי

ניר קריסטל. קרדיט איציק קנטי

ניר קריסטל, שתמך בברוידא והובטח לו תפקיד של סגן ראש העירייה בשכר, אמר: "אני מרגיש היום שרעננה ניצחה, כי רעננה רוצה לצאת לדרך חדשה. רעננה רוצה לחזור לצמרת. אנחנו מרגישים כולנו שהעיר שלנו בשנים האחרונות תקועה, והשכנים שלנו טסו למעלה. יש לנו הרבה דברים לעשות, אנחנו דיברנו על זה לכל אורך הדרך. יש לנו מה לעשות בחינוך, בתרבות, בתחבורה, בתחום הצעירים והנוער, יש לנו הרבה מטלות, אנחנו נעשה את זה ביחד. ראשית כל, ביושר, בשקיפות מלאה ומתוך אמונה של שליחות ציבורית אמיתית. יש כאן אוסף של אנשים שבאו מתוך אינטרס אחד בלבד, וזה לשרת את הציבור".

מה אתה חושב גרם לניצחון בפער כל כך גדול?
"אם תסתכל על התוצאות בבחירות הקודמות, אתה תראה שיש רוב מכריע שרצה שינוי. שיתוף הפעולה בינינו לבין שאר הציבורים ועצם העובדה שאנחנו משדרים שינוי לכולם, הביא את כל מי שרצה בפעם הקודמת שינוי, להצביע לנו. 64% מהציבור בבחירות הראשונות רצה שינוי, זאת פחות או יותר התוצאה שאנחנו קיבלנו".

אתה חושב שהסיעות שהצטרפו לגינזבורג הפסידו את הבוחרים לכם?
"אני חושב שהם הפסידו לנו את הבוחרים, כי הרבה מהבוחרים שלהם אמרו אנחנו רוצים שינוי וכשהם לא נתנו להם את השינוי והבינו שיש פה ייחוד שייתן את השינוי, הם באו אלינו".

מה המסר שלך לסיעות שתמכו בגינזבורג?
"כל מי שרואה את עצמו כשותף לדרך, כמי שרוצה לעבוד למען הציבור, מוזמן לבוא אלינו. אנחנו לא פסלנו אף אחד לאורך הדרך, להיפך פסלו אותנו. כולם מוזמנים לשבת איתנו אנחנו רוצים את כולם".

אלי אלוש, מהרשימה הדתית המאוחדת, שלא נקטה עמדה פומבית, מספר שהרשימה תמכה בברוידא מאחורי הקלעים ומסביר מדוע: "אני חושב שזה ניצחון של הרוח על השאננות. ניצחנו למרות שאנחנו ישבנו בצד לא חשפנו את עצמנו".

למה?
"פחדנו שתהיה הדתה, והתקפה נגד הדתיים ושזה ישרת את הצד השני, ולכן החלטנו לבוא בשקט ולתמוך בברוידא בצורה אופטימלית. אני חושב שהבאנו לו את הניצחון".

אתה חושב שבלעדיכם הוא לא היה מנצח?
"ללא ספק, הציבור הדתי הביא את הניצחון לחיים".

הובטח לכם סגן ראש עיר בשכר?
"לא היה סיכום, לא היה דיל, אנחנו הבטחנו דבר אחד שאנחנו נעשה עבודה עבור חיים ברוידא. קיימנו, לא ביקשנו שום תפקיד ושום דיל. באנו מכל הלב כדי להביא את הניצחון לחיים ברוידא ועשינו זאת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הודה בת צופיה

    ברוידא תקיים את מה שצריך, סגור את הרחובות של השכונות הדתיות בשבת, סגור את כל מקומות הבילוי, רוצים עיר מתה בשבת למען האדרת השם ישתבח. בטל את הפעילות המעורבת לנוער ותן הרבה כסף לעילית הדתית על חשבון העגלות ריקות החילונים עם המדע המיותר שלהם ןהעלק תרבות.

  2. טימור ירדן

    חתמו בשקט לפני, באו מכל הלב, הציבור הדתי הביא את הניצחון לחיים ועכשיו תעצמו עיניים ונסו לדמיין מה יקרה כאן ללרעננה החילונות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר