דיור מוגן בשרון. מאגר תמונות Shutterstock
דיור מוגן בשרון. מאגר תמונות Shutterstock

דיור מוגן בשרון: המקומות שאתם חייבים להכיר

דיור מוגן מהווה כיום הרבה יותר מאשר 'בית אבות'. מדובר באורח חיים חברתי, קהילתי, מעשיר ומגוון לטובת שמירה על איכות חייהם של בני הגיל השלישי. להלן כמה מרכזים מובילים לדיור מוגן בשרון

פורסם בתאריך: 7.1.19 11:23

עד 120 – דיור מוגן בשרון

כל הנכנס לבית 'עד 120' שבהוד השרון מרגיש מיד באווירה החמה ובתחושת השייכות, בקשרים האמיצים שנרקמו בין הדיירים, בשמחת הביחד ובהרחבת הדעת. זה לא מובן מאליו שבגיל הזה יוצרים ביחד קהילה כזו. יש יותר מ-120 סיבות לבחור בבית בהוד השרון, אנחנו בחרנו בעבורכם את החשובות ביותר.

  1. מיקום מרכזי בהוד השרון

הבית שבהוד השרון שוכן בסמוך לפארק 'ארבע העונות' עתיר השטחים הירוקים והגינות היפהפיות ובצמוד לקניון מרגלית.

מיקומו המרכזי מאפשר גישה נוחה לרכבת ולעורקי התחבורה העירוניים והבין־עירוניים שבגוש דן ובשרון – רעננה, כפר סבא, רמת השרון, הרצלייה וכמובן תל-אביב.

  1. העיקר הבריאות

דיירי הבית נהנים משירותי בריאות מתקדמים וממרכז רפואי הפועל  24שעות ביממה 7 ימים בשבוע. בבית יש רופא הזמין בכל שעה ביום או בלילה, כך  שאתם לא לבד. שירותי הבריאות הרבים הניתנים בבית מספקים מעקב רפואי שוטף, ביצוע בדיקות תקופתיות מקיפות, הערכת תפקוד, קביעת תורים לרופאים מומחים ועוד.

הלובי ב"עד 120". צילום: שי איבגין

הלובי ב"עד 120". צילום: שי איבגין

  1. בית מלא תוכן

בבית הוד השרון אנו רואים ביצירה ערך חשוב, שכן היא מבטאת את היצירתיות, מפתחת יכולת התבוננות שונה וסקרנות, גורמת להנאה, לסיפוק ולרוגע ואף מחזקת את הנפש והיכולות הפיזיות. אנו מעודדים את דיירינו, כל אחד בתחומו, להוציא לאור את היצירתיות הטמונה בו במגוון חוגים וסדנאות יצירה, אירועי תרבות וחודשי תוכן.

  1. בית זה קודם כל אנשים

בבית הוד השרון נמצאים אנשים החולקים אתכם תחומי עניין משותפים. בבית ישנה אוכלוסייה חזקה ואיכותית וגם אנשי עשייה ורוח, אלו אנשים חמים היוצרים ביחד קהילה תומכת ומגובשת.

  1. צוות עם נשמה

צוות העובדים בבית הוד השרון רואה בעבודתו עם בני הגיל השלישי זכות ולא חובה, מקור לעניין ושליחות. הצוות מלווה את הדיירים בכל תחומי החיים בבית, בהקשבה, בחיוך, באדיבות ובמקצועיות ללא פשרות.

הבריכה ב"עד 120". צילום: שי איבגין

הבריכה ב"עד 120". צילום: שי איבגין

חדר האוכל ב"עד 120". צילום: שי איבגין

חדר האוכל ב"עד 120". צילום: שי איבגין

  1. שקט נפשי

מרכז הבריאות בבית כולל גם מחלקה סיעודית ומרכז החלמה. אנחנו מעדיפים שלא לחשוב על זה, אך אם חלילה ישנה ירידה בתפקוד של אחד הדיירים או אחד מבני הזוג, המחלקות שבבית מאפשרות למטופל לקבל טיפול רצוף בסביבה חמה ומוכרת עם בן הזוג או החברים.

  1. לניסיון אין מחיר

הבית בהוד השרון שייך לרשת 'עד 120' מקבוצת הפניקס, כך שיש לכם גב כלכלי יציב ואיתן ושקט נפשי. הרשת מובילה כבר יותר משלושה עשורים את תחום הדיור המוגן והיוקרתי לבני הגיל השלישי.

  1. סל שירותים רחב במיוחד

דמי האחזקה כוללים (בניגוד למקומות רבים) גם את תשלומי החשמל, המים, הארנונה ועוד מגוון רחב של שירותים.

  1. בית בטוח

בבית בהוד השרון אנחנו קשובים לך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. צוות העובדים נמצא בשבילכם, לעזור לכם בכל בעיה שמתעוררת, מהחלפת נורה שנשרפה, הזמנת מונית או שירות השכמה. בדלפק הקבלה תמצאו מענה אדיב ומקצועי בכל שעות היום והלילה. הבית מאובטח סביב השעון באמצעות אנשי ביטחון המסיירים בבית ובסביבותיו.

  1. מבנה מרכזי אחד שהכול נגיש בו

במבנה מרכזי אחד תוכלו ליהנות לא רק מדירות המגורים, אלא גם מהבריכה ומחדר הכושר, מחדרי החוגים והברידג', מספריית הבית, המסעדה והקפיטריה ועוד.

בבית תוכלו למצוא מגוון דירות יפהפיות, מוארות ומרווחות, מדירות סטודיו, דירות 4-2 חדרים, ועד לדירות גן. כל הדירות ­­מתוכננות במיוחד להתאים לאורח חייכם ומאפשרות לנהל סדר יום עצמאי בלי לוותר על הנוחות והפרטיות.

יש לכם עוד הרבה מאוד סיבות טובות לעבור לבית בהוד השרון. רוצים לדעת יותר? מוזמנים להתקשר *6120

מעבר לאתר

הבית בהוד השרון

החדר ב"עד 120". צילום: שי איבגין

החדר ב"עד 120". צילום: שי איבגין


בית יוליאנה

לאחר שנים של עבודה ממושכת והתחייבויות, זה הזמן שלכם – למצות את חיי הפרישה בנוחות ובסטייל. בתי דיור מוגן איכותיים ומושקעים המספקים מגוון רחב מאוד של פעילויות, מיצבו את מקומם כפתרון האולטימטיבי למגורים בגיל השלישי. אחד מהם הוא "בית יוליאנה" בהרצליה הצעירה.

בית יוליאנה נוסד בשנת 1979, פועל מזה 40 שנה כמלכ"ר ללא כוונות רווח, ומציע אפשרות של רצף טיפולי: דיור מוגן לעצמאיים, מחלקה סיעודית הכוללת תשושי נפש, ואגף תמיכה (ביניים) עבור אלו שאינם עצמאיים דיים אך אינם סיעודיים וזוכים לטיפול וסיוע בתפקוד היומיומי. בנוסף, הבית מציע אפשרות למגורים לתקופת החלמה לאחר מחלה או ניתוח וסיוע במצב טרמינאלי.

את "בית יוליאנה" מנהלת במקצועיות, רגישות ושמחת חיים – שושנה נש, אחות מוסמכת במקצועה, שעובדת במקום כ- 25 שנה, ולוקחת את מודל הדיור המוגן עשרות צעדים קדימה, מתוך הבנה כי הדייר הוא במרכז וליבת המקום, וכל מה שניתן ייעשה לטובת רווחתו ואושרו. "כל חברי הצוות מקצועיים ובעלי ניסיון שעובדים איתנו למשך שנים, בדרך כלל עד גיל הפרישה", היא אומרת.

"אנו עובדים תחת פיקוח משרד הבריאות ומשרד הרווחה, אך הצוות שלנו עושה הרבה מעבר למה שדרוש על פי התקן". מוסיפה שושנה נש, "הדיירים נהנים מהרווח שלנו ובכל פעם שהתקציב גדל, אנו פותחים חוג נוסף, מוציאים את הדיירים לעוד טיול, וכדומה.

תמונה באדיבות בית יוליאנה

תמונה באדיבות בית יוליאנה

מטבח איכותי. תמונה באדיבות בית יוליאנה

מטבח איכותי. תמונה באדיבות בית יוליאנה

אילו שירותים אתם מספקים לדיירים, בהיבט הרפואי?

"בבית יוליאנה יש צוות רחב של מטפלים: צוות רפואי הפועל 24/7 בכל ימות השבוע, מטפלים, עובדות סוציאליות, פיזיותרפיסטים, מרפאה בעיסוק, דיאטנית, מלווה רוחנית, ריפוי בדיבור, ורופא שמגיע מדי יום".

מה הייחודיות של המחלקה הסיעודית שלכם?

"המחלקה הסיעודית שלנו, היא היחידה בארץ המחולקת ל- 4 אשכולות, כשבכל אשכול יש 10 דיירים בלבד – כמו משפחה קטנה. מכל אשכול יש יציאה לגינה פרטית נעימה המספקת נוף ושלווה. ארבעת האשכולות מחולקים על פי רמת תפקוד קוגניטיבית, כך שאדם צלול לא יחיה עם אדם שאינו קוהרנטי לדוגמה, כיוון שכל אחד זקוק לטיפול שמתאים לו ולחיות לצד אנשים במידת התפקוד שלו.

"מעבר לכך, המחלקה הסיעודית שלנו מספקת התקנים שברוב המחלקות הסיעודיות לא קיימים, כגון: ג'קוזי, חדר רב חושים, חדר משפחה מיוחד המעוצב כמו סלון בבית אמא לכל דבר באווירה אותנטית (המיועד למשפחות שמגיעות לבקר את המטופל), יש תכנית עשירה של חוגים וקונצרטים במשך היום וגם בערב, הכל בכדי שהדיירים ובני משפחותיהם יחושו נוח וירגישו בבית".

מה מספק מתחם הדיור המוגן לגימלאים עצמאיים?

"הדיור המוגן מציע 110 דירות לעצמאיים ליחידים ולבני זוג. הדירות כוללות מרפסת נעימה לישיבה, מטבח הכולל ארונות, מקרר וכיריים, הדירות מצוידות במזגנים וארונות בחדרי השינה ובסלון. אנו עובדים בהתאם לחוק הסיעוד ודיירים עצמאיים הזקוקים בשלב מסוים לסיעוד, יקבלו אותו על פי הצורך בידי המטפלות של הבית ובהתאם לחוק הסיעוד גם דרך ביטוח לאומי.

"הפעילויות לעצמאיים הגרים בבית יוליאנה, מגוונת ומרתקת וכוללת תכנית עשירה של תרבות, מספר חוגים מגוונים במשך היום, ובערבים קונצרט, סרט או הרצאה על ידי מרצים מומחים ומוכרים בתחומם. מבחינת ההתקנים, בבית יוליאנה חדר כושר, קיוסק ובית כנסת – על אף שהבית הינו באווירה פלורליסטית וכל אחד נוהג בהתאם לרקע הדתי שלו. הבית פועל בשפה ההולנדית והעברית ומהווה קהילה חברתית חזקה להולנדיים החיים בישראל ולכל האנשים המצטרפים לקהילה.

"תפריט הארוחות מגוון ועשיר ומציע מזנון טרי ובריא, ארוחות יומיות של דג, 3 סוגים של בשר, בר סלטים עשיר ומגוון מאוד, והשף שעובד במקום דואג להכנת ארוחות טריות ובריאות מדי יום. הדיירים בבית יוליאנה נהנים מקפה ועוגה חופשי ללא עלות, פעמיים ביום, הן במטרה לחבר ולחזק את חברי הקהילה.

מיניבוס של בית יוליאנה מסיע ומחזיר את הדיירים פעמיים ביום (למי שמעוניין) ללא עלות, במסלול קבוע לקניון בהרצליה, לקניון ברעננה, למרינה בהרצליה, לאיקאה ולמקומות נוספים".

מה לגבי האגף התומך בבית? למי הוא מיועד?

"האגף התומך מיועד לאנשים שאינם עצמאיים דיים בכדי להתנהל לבד לחלוטין, אך אינם סיעודיים. הם ניידים אך זקוקים לתמיכה ומקבלים תמיכה מהצוות למשך 24 שעות ביממה. לכל דייר באגף התומך יש דירת סטודיו משלו עם מרפסת, מטבחון וחדר אמבטיה, מזגן וציוד חשמלי".

על החזון של שבית יוליאנה, מספרת שושנה נש: "בית יוליאנה הוא בית דיור מוגן קהילתי, תומך, נעים וחברתי בעל קהילה תומכת וקשרי חברות חזקים הנוצרים בין הדיירים. מרבית הדיירים בו הגיעו לישראל מהולנד, וחלקם היו יחד בבית הספר היסודי, נפרדו למשך שנים והתחברו שוב בבית, וזה מרגש ומקסים שהם זוכים להזדקן יחד ולבלות יחד את שארית חייהם.

"החזון שלנו הוא לעודד קהילה חברתית בדרכים שונות ומגוונות, לדוגמה: אחת לשבוע אנו מקיימים מפגש 'קהילה צומחת' והדיירים מוזמנים לדו שיח עם העובדת הסוציאלית שלנו ומדברים עלמה שקורה בעולם ומה שמתרחש בבית. יש לנו מפגש 'עונג שבת' – פעם בהולנדית ופעם בעברית והדיירים מדברים על כל נושא שרוצים. ישנם מפגשי קפה כל פעם בקומה אחרת, בכדי שהדיירים יתקרבו ויכירו דיירים שגרים איתם בשכנות. הדיירים בבית יוליאנה עצמאיים ופעילים מאוד והם מוצאים כאן בית אמיתי, חם ואותנטי תוך קשרי קהילה ענפים וחזקים.

"אני גאה לציין, כי מזה 16 שנים אנו מקבלים ברצף 5 כוכבים בתחרות "ארץ ישראל יפה" עבור מפעל ודיור מוגן, ואף זכינו בכוכב זהב לאחר 15 פעמים רצופות של זכיה בחמישה כוכבים. בנוסף, זכינו בדגל היופי שלוש פעמים – כבוד גדול ויוצא דופן. הכוכבים ניתנים לנו בזכות רמת הטיפול, רמת איכות החיים, בית ירוק, רמת השירות הרפואי ושירות לקהילה, ואנו נמשיך לשרת את הדיירים שלנו ולספק את צרכיהם בדרך הטובה והאיכותית ביותר שיש".

בית יוליאנה – דיור מוגן
כתובת: דוד רזיאל 22, הרצליה הצעירה
קישור לאתר 
מייל: [email protected]
טלפון: 09-9704737 (אליאן)

החצר בבית יואליאנה. תמונה באדיבות בית יואליאנה

החצר בבית יוליאנה. תמונה באדיבות בית יוליאנה


דיור מוגן נופי השרון בלב נתניה

דיור מוגן 'נופי השרון' קיים מזה למעלה משני עשורים ומספק את הבית האידאלי לגמלאים עצמאיים. המקום פועל בעקביות להתאמה אופטימלית של השירותים והמתקנים לצרכי הדיירים ורצונותיהם והם נהנים מחיי קהילה נעימה דירות גדולות ומטופחות, שפע של פעילויות, חוגים והרצאות, ספורט ובריאות.

ב 'נופי השרון'  מוצעת מסעדה מקומית לצד מסעדות ובתי קפה חיצוניים ומגוון חנויות ופעילויות בקניון השרון הממוקם בתחתית הבניין. הבית בלב נתניה, במיקום מרכזי ונוח ובקרבה לכל עורקי התחבורה המרכזיים.

לבחירת הדיירים, מוצעות דירות בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו ועד לדירות 3 חדרים לבחירה. סך הכל 104 דירות פרושות על פני 8 קומות לשמירה על מרחב המחיה והסגנון הבוטיקי, עבור כל דייר ודייר. כל הדירות נקיות, אסתטיות ומטופחות מאוד, עם שפע של אור טבעי ונוף ומצוידות בכל הדרוש לחיים עצמאיים לדיירים: מקרר, כיריים חשמליים, קולט אדים, טוסטר אובן, ארונות מטבח, וארונות קיר בחדרים.

את 'נופי השרון', מנהלת בהשקעה ניכרת מזה כשנה וחצי אורה קריב. אורה מביאה עמה ניסיון רב שנים בניהול בתי דיור מוגן גדולים ומוכרים.

שירותים לדיירים

שפע של שירותים מתקדמים ומגוונים מוצעים לדיירי 'נופי השרון'.

שירותי בריאות: מרפאה אחות הנוכחת במקום 24/7 ורופא המגיע 3 פעמים בשבוע. מנוי לחברת מלר"מ (שירותי חירום לדייר) ללא תשלום, וכן שירותים לכל חרבי קופות החולים, כגון: חיסוני שפעת, בדיקות תקופתיות, בדיקות דם ושתן, מדידת לחץ דם, ניהול התרופות ומעקב, סיוע בנטילת התרופות, מזכירה רפואית, הדואגת בין היתר, להנפקת טופס 17 במידת הצורך ושירותים נוספים.

אורה קריב, אומרת: "בכדי לספק תמיכה בריאותית לאורך כל שלבי חייהם של הדיירים שלנו, אנו מספקים מגוון רחב ביותר של שירותים, הרבה מעבר לסטנדרט המקובל. תוכניות הטיפול המתקדמות שאנו מציעים, מאפשרות לדיירים להמשיך לגור איתנו גם כאשר צרכי בריאותם משתנים".

שירותי תחזוקה: הדירות כולן מתוחזקות באופן קבוע , ועוברות ניקיון יסודי. תיקונים ושירותי אחזקה מוצעים ללא תשלום נוסף.

ארוחות: בבניין 'נופי השרון' מוצעת מסעדה פרטית עבור הדיירים ואת כל מתקני הכנת המזון בבתים עצמם. "מתוך הרצון שלנו לחזק את תחושת העצמאות אצל הדיירים, אנו מעודדים אותם לקנות מצרכי מזון גם בסופר שבקניון, ולבשל לעצמם ולבני משפחתם בדירתם". אומרת אורה קריב, "בנוסף, אנו מציעים חוג בישול נהדר אחת לשבוע, והדיירים נהנים מלימוד מתכונים חדשים וטעימים".

נופי השרון. צילום: גידי אליעד

נופי השרון. צילום: גידי אליעד

התעמלות, העשרה ופנאי

בדיור המוגן 'נופי השרון', הדיירים נהנים משפע פעילויות מגוון, כגון: ריקודי עם, פלדנקרייז, יוגה, וארבע מורות להתעמלות המעבירות שיעורי התעמלות מסוגים שונים. דיירים שבעברם היו מנויים  לקאנטרי קלאב ומעוניינים להמשיך בכך, יקבלו מנוי לקאנטרי קלאב עם בריכה, ללא עלות נוספת.

חיי התרבות מאוד מושקעים ב'נופי השרון' וכוללים הרצאות רבות בנושאים מגוונים ומרתקים. סרטי קולנוע מוצגים על מסך גדול, ישנם קונצרטים, מקהלה, שירה בציבור, חוגי העשרה, חוג זיכרון, חוג ברידג', ציור, עבודות יד, "ובקרוב תיפתח תערוכה גדולה ומכובדת של עבודות הדיירים אשר יוצרים כאן אומנות מדהימה" מציינת אורה, ומוסיפה, "אנו מארחים אנשי מקצוע מתחומי האומנות, הספרות, הגאוגרפיה ועוד",

"כל חודש מתקיימת פעילות סביב נושא החודש, כאשר הדיירים מהווים חלק פעיל בפעילות. אנו חוגגים יחד איתם את החגים, ימי הולדת ואירועים מיוחדים, ולמרות שהבית אינו במתווה דתי, יש לנו מעלית שבת, אוכל כשר, ומציעים עריכת קידוש".

קהילה חברתית מחבקת ותומכת

"דגש מיוחד אנו מציבים על חיי הקהילה בבית, מתוך הבנת חשיבות חיי החברה על איכות החיים ובריאות האדם. כך למשל, צוות הרווחה המקצועי שלנו והעובדת הסוציאלית עומדים תמיד לרשות הדיירים בכל תלונה או מצוקה, בשיח ובשיתוף. אנחנו כמו משפחה אחת גדולה ודואגים לשלום הדיירים ולרווחתם. חברי הצוות העובדים בנופי השרון נבחרים בקפידה ועובדים כאן לאורך שנים רבות – עדות לכך כי המקום נעים, משפחתי ומתגמל את עובדיו כמו את דייריו.

"דרך נוספת לעידוד ההיבט החברתי, היא על ידי פעילויות מיוחדות שאנו עורכים עבור דוברי הצרפתית והאנגלית החיים במקום. אנו מספקים עבורם הרצאות ושיח בשפה שלהם. יש תמיד דוברי צרפתית ואנגלית שיכולים לסייע ולתרגם בעת הצורך,  וכן אולפן לעברית המתקיים אחת לשבוע.

"עצמאותם של הדיירים והמשך חייהם הפעילים ומלאי העניין הם הקווים המנחים שלנו, ואנו עושים הכל בכדי להמשיך ולעודד אותם לחיים עצמאיים, ממלאים ומפתחים . הקהילה והצוות תומכים, מחבקים ואמפתיים".

אגף החלמה לתקופות קצרות
" לאחרונה נפתח ב'נופי השרון', אגף החלמה ברמה גבוהה המיועדת לאנשים מבחוץ ולדיירים מבפנים, כגון אנשים שעברו ניתוח אורתופדי למשל, וזקוקים להחלמה והתאוששות למשך מספר ימים עד מספר חודשים. הרמה של אגף ההחלמה גבוהה מאוד, הוא מאויש בצוות רפואי מתקדם ומספק את מלוא השירותים הדרושים בכדי שההחלמה תהיה טובה ומקוצרת".

דיור מוגן נופי השרון

כתובת: פתח תקווה 7, נתניה.

מעבר לאתר

טלפון: 09-8601777

נופי השרון. צילום: יגאל יזזכרוב

נופי השרון. צילום: יגאל יזזכרוב


פרוטיאה בכפר

כפר הגימלאים 'פרוטיאה בכפר', בבני דרור, הוא אחד ממרכזי הדיור המוגן המושקעים והיפים שיש. הכפר במיקום מרכזי בלב השרון, נפרש על שטח של 60 דונם- מתוכם 20 דונם של פארק ירוק יפיפה, כולל בתוכו 267 יחידות דיור בגדלים ועיצובים שונים המיועדים לגימלאים עצמאיים, לצד מחלקה סיעודית, מחלקה לתשושי נפש ודיור תומך.

את המקום מנהלת במסירות מזה 8 שנים גב' דז מסד, אשה מיוחדת במינה, שאהבתה לדיירים ולתחום ניכרת בכל מרכיב בעבודתה.

"אחד המאפיינים הייחודיים של פרוטיאה בכפר הוא שיתוף הפעולה בין ההנהלה, צוות העובדים והדייירים" דז אומרת. "הדיירים מעורבים בחלק גדול מהתכנים המאפיינים את הבית".

בטרם ניהלה את המקום, דז שימשה כסמנכ"לית פרוטיאה בכפר, והיא עובדת בו מאז הקמתו, לפני כ- 18 שנה.

פרוטיאה בכפר. צילום: זאב שטרן

מהו המבנה הייחודי של הדירות?

"במקום 267 דירות לעצמאיים במגוון דוגמאות, בגדלים של בין  42-98 מ"ר 2-3.5 חדרים, הכוללים מטבח, סלון, חדרי שינה, מרפסת או גינה ונבנו כשכונת מגורים כפרית עם מרחבים פתוחים, שבילים רחבים וחניות אישיות. את הריהוט הדיירים מביאים מהבית, כדי לייצר את חלקת האלוהים האישית של כל אחד ואחת מהם עם פריטים יקרים ללבם, כך, חייהם וזיכרונותיהם נשמרים קרוב אליהם. המגוון הרחב של דוגמאות דירות מאפשר לכל דייר לבחור את הדירה שהכי מתאימה לו ולצרכיו. חשוב לציין כי המקום מגודר ומאובטח 24/7.

בפרוטיאה בכפר יש מחלקה סיעודית, מחלקה לתשושי נפש ודיור מוגן תומך, מה שמאפשר רצף טיפולי רחב. הדיירים מגיעים מכל הארץ, בזוגות או בודדים, ומוצאים במקום קהילה תומכת עשירה. הם נהנים מביטחון חברתי, רפואי ופיזי ואפשרות לעצב את חייהם לפי ראות עיניהם".

אילו פעילויות מוצעות בפרוטיאה בכפר?

"יש חדר אוכל, לובי רחב, אולם אירועים, ספרייה, בית כנסת, שטחי פארק עם מתקנים להנאת המשפחה, בית קפה, ושירותי רפואה 24 שעות ביממה. מעבר לפעילויות תרבותיות בכפר, אנו מעודדים גם פעילויות חוץ ומארגנים לדיירים טיולים, יציאה לקונצרטים והופעות מחוץ לכפר, וכן ישנו שירות הסעות לכל הסביבה הקרובה והרחוקה יותר, ללא תשלום.

מוצעת פעילות גופנית רבה במגוון תחומים: בריכה (מחוממת), חדר כושר שיעורי התעמלות, יוגה, טאי צ'י, התעמלות במים, פלדנקרייז, ריקודי עם ועוד, וכן פעילויות של מעורבות קהילתית וכו'.

בין החוגים ישנם מבחר חוגי אומנות, נגרות, קרמיקה, יצירה, משחקי קלפים מגוונים. מדי אחר הצהריים וערב ישנה פעילות של הרצאות והופעות מרתקות. קיימת גם מכללה ללימודי בוקר. המקום מתנהל בשתי שפות: עברית ואנגלית".

ומה לגבי צוות העובדים והמטפלים?

"מבחינת העובדים, יש במקום אחוז גבוה של עובדים וותיקים ואיכותיים מאוד, מה שמראה על טיב המקום. יש עובדים רבים בכל התחומים: רופאים, אחיות 24 שעות, צוות רב מקצועי במחלקות שונות כגון: שירות לקוחות, אחזקה, משק, אדמיניסטרציה, מזון, תרבות וכו'. עם הרבה ניסיון המספקים את איכות הטיפול המקסימלי המיטבי לדיירים. אני מרגישה שזכיתי ללוות אוכלוסייה תוססת, פעילה ומעורבת, תוך הרבה כבוד ורגישות". מסכמת דז.

כתובת המקום: בני דרור

טלפון: 09-7756111, 1800-374-888

פרוטיאה בכפר. צילום: זאב שטרן


תרגישו בבית: מרכז ורה סלומונס דיור מוגן

עם דירות יפיפיות עשירות באור טבעי, מרפסות נוחות המשקיפות למרחקים, ארוחות מפנקות, מגוון פעילויות העשרה ופנאי וכל אלו עטופים בריאה ירוקה– מרכז ורה סלומונס דיור מוגן, הופך בקלות להיות הבית שתמיד חלמתם עליו. הגעתם לגיל שאפשר להתחיל לחיות.

בשנים האחרונות, פתרונות דיור מוגן תופסים יותר ויותר את מקומם בנוף האורבני לצד החיים הדינמיים בעיר הגדולה, ומהווים פינה של שקט, של חמלה ואהבה, לרווחת הקשישים.

למעשה, מחקר שנערך בשנת 2015 ע"י מכון החשיבה הבינלאומי (ILC) בבריטניה הראה, כי גמלאים החיים בקהילות פרישה מיוחדות נוטים פחות להרגיש בודדים או מבודדים מאלו שעדיין חיים בבתיהם.

המחקר מצא בנוסף, כי על אף החששות לגבי מעבר למגורים מיוחדים, אלו שבכל זאת עשו זאת דיווחו כי חשים הרבה יותר שליטה על חייהם מאשר חבריהם לאותה קבוצת גיל באוכלוסייה.

מרכז ורה סלומונס בגבול רעננה כפר סבא, הוא אחד המרכזים המובילים לדיור מוגן בישראל. המרכז ללא כוונות רווח מציע דיור מוגן לקשישים עצמאיים, לרוב בגילאי 80 ומעלה, ומוכיח שיפור והטבה באיכות חייהם של תושביו.

המרכז מקנה תחושה של מגורים שקטים ונעימים, הרחק מההמולה הקדחתנית של העיר הגדולה. הדיירים במרכז המושקע זוכים לטעימה מכל וכל, ובטוב טעם. כך, נהנים הדיירים מישיבה במרפסת דירתם האסתטית וצפייה בנוף שסביב, מטיול ומנוחה בגינה ובטיילת הסובבת אותה, מציוצי ציפורים, ומתכנית אמנותית מושקעת במיוחד.

בין הפעילויות המוצעות במרכז: קונצרטים איכותיים, מגוון חוגים, טיולים, מסיבות, מפגשי העשרה – כולם כמובן מותאמים לקבוצת הגיל.

מרכז ורה סלומונס

מרכז ורה סלומונס

במרכז ורה סלומונס 55 דירות גדולות ומרווחות בנות שני חדרים כל אחת, יפיפיות, עם חלונות גדולים המכניסים את האור הטבעי והנוף הפסטורלי פנימה. הדירות כוללות 2 מרפסות, מטבח, חדר שינה, סלון וחדר אמבטיה. בנוסף, במרכז ישנם מתחמים ציבוריים להנאת הדיירים הכוללים פינות קפה ומשחקי חברה, גינה פסטורלית גדולה ומרהיבה, שפע פעילויות תרבות, שירותי הסעדה בהתאם לטעמם של הדיירים וכן נגישות לכלל השירותים הנדרשים לקשישים.

נעמי נעם מנהלת את מרכז ורה סלומונס בהשקעה רבה ומתוך תשומת לב ודאגה לרווחתו לשביעות רצונו של הפרט. "שירות הלקוחות שלנו הוא מעל הכל, והמטרה שלנו תמיד להעשיר את חיי החברה, המורל, הבריאות הנפשית והפיזית, של כל דייר ודייר". היא אומרת.

האווירה במרכז משפחתית וחמימה. צוות המטפלים המסורים בניהולה של נעמי זמינים לכל בקשה וצורך של דיירי המרכז. כלל הפעילות מועברות בשפה העברית, אולם ישנה קבוצה גדולה מאוד של דוברי אנגלית ודוברי ספרדית במרכז.

כתובת מרכז ורה סלומונס: נתיב האבות כפר סבא 44277

קישור לאתר 

טלפון: 09-7481251

 

מרכז ורה סלומונס

מרכז ורה סלומונס



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר