קרדיט: shutterstock By Dmitri Ma)
קרדיט: shutterstock By Dmitri Ma)

מה מיוחד במעונות של חב"ד?

הרישום למעונות לשנת הלימודים תשפ"א 2020-2021 החל, ושוחחנו השבוע עם סימה שדמי מנהלת המעונות של חב"ד ברעננה להבין מה סוד ההצלחה של חינוך חב"ד

פורסם בתאריך: 28.1.20 13:38

סימה אם אפשר לשאול מה מיוחד בגני חב"ד על פני גני ילדים ברעננה אחרים?
המעונות וגני הילדים של חב"ד מתנהלים ברמה גבוהה ובפיקוח צמוד על פי השיטות הכי מתקדמות, אנו מצליחים לגרום לילד לאהוב את הערכים והמסורת היהודית ולהעביר ידע באופן חוויתי עם דגש על שמחה, הגנים והמעונות מתאפיינים  באווירה נעימה של רוגע שמחה, הרבה חום ואהבה ותשומת לב  פרטנית לכל ילד וילד.

מה סוג האוכלוסייה ששולחת למעונות של חב"ד?
לגני ילדים של חב"ד רעננה יש שם מאד טוב, שולחים אלינו מכל גווני האוכלוסייה ברעננה וכולם מוצאים בגן מקום .חתך המשפחות שבדרך כלל שולחים אלינו מן הממוצע ומעלה.

מה סוד ההצלחה שלכם?
סוד ההצלחה הוא האכפתיות והרצון שכל ילד יצליח והדרך שכוון אותנו הרבי מליובאוויטש אהבת ישראל ואהבת התורה, בדרכי נועם עם נתינה והתמסרות ללא גבולות.
ב"ה התברכנו בכל גני חבד רעננה בצוות מדהים של גננות וסייעות  חדורות בהמון מוטיבציה להצליח ולהגיע לנפש הילד, לרומם ולקדם כל אחד ואחת עם המון חום ואהבה. כל אחת בצוות  גני חבד היא אישיות מיוחדת.ב"ה התוצאות מדברות בעד עצמן, אנו גאים בהישגים גבוהים של הילדים, הילדים נהנים  להגיע לגן בכל בוקר מחדש.

כמה מעונות וגנים יש לחב"ד?
למעונות חב"ד רעננה שלוש כיתות: תינוקות, פעוטות ובוגרים, בנוסף יש 4 קבוצות של גני ילדים מגיל 3 ומעלה במסגרת חינוך חינם של עיריית רעננה.בגנים העירוניים קיימת אפשרות ליום לימודים ארוך עד השעה 16:30 במסגרות של צהרוני חב"ד.

האם אפשר לבקר ולבדוק את המעון?
בוודאי, ניתן לבקר את המעונות  בשעות 10:00-11:00 לתיאום יש ליצור קשר איתי בנייד 054-6600133

היכן  אוכל לקבל פרטים נוספים ולהירשם?
באתר האינטרנט שלנו ניתן לקבל  מידע על כל גני הילדים והמעונות כמו כן ניתן להירשם אונליין באתר בכתובת chabadraanana.com/chabad-gardens
או בטל' 09-7486338

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר