איך להעלים קמטים מתחת לעין shutterstock By Rido
איך להעלים קמטים מתחת לעין shutterstock By Rido

איך להעלים קמטים מתחת לעיניים? מוניקה פכטר עונה על כל השאלות החשובות

קמטים שקיות וכהות מתחת לעיניים יוצרות מראה עייף ומבוגר. טיפול חדשני מבית מוניקה פכטר קוסמטיקה מתקדמת המשלב כמה טכנולוגיות שונות מוביל לתוצאות מהפכניות. העור זוכה להזנה אינטנסיבית המסייעת במיצוק והרמת העפעפיים, מסייע בטשטוש קמטים וקמטוטים והבהרת כהויות מסביב לעיניים

פורסם בתאריך: 29.1.20 17:24

הגנטיקה, הגיל ונזקי הסביבה הם רק חלק מהסיבות שגורמות לקמטים שקיות וכהויות מתחת לעיניים הגורמת לנו למראה עייף ומבוגר יותר. תוסיפו לכך הרגלים כמו: חוסר בשעות שינה, עישון, אי שתיית מים בכמות מספקת, חוסר בוויטמינים, תזונה לא מאוזנת שרק מוסיפים לקמטים, הכהויות ולנפיחות מתחת לעיניים ומה קיבלנו? שקיות בעפעף התחתון והעליון, רפיון וקמטוטים.

מדוע העור מסביב לעיניים הוא הראשון שנוטה להתקמט ולאבד מחיוניותו?

באזור העיניים יש  כלי דם רבים ועדינים מאוד ומעטפת של עור דק מאד.  כך שבכל פעם שמתרחש משהו שמשפיע על כלי הדם באזור הזה – אנחנו מתעוררות לבוקר שבו כל בקשתינו היא להסוות את התוצאה שניכרת היטב בפנינו. כל אלו נגרמים כתוצאה מכך שהעור מסביב לעיניים דק ועדין יותר משאר הפנים ולכן יבש יותר ונוטה להיפגע מהר יותר מנזקים סביבתיים.

מה עושים ומתי כדאי להתחיל?

כבר בעשור השלישי לחיינו העור מתחת לעיניים הופך לדק ויבש יותר ומתחיל תהליך של הידלדלות מואצת ברקמת השומן התת עורית. הביטוי האסתטי יהיה היווצרות של מעין שקע מתחת לעיניים היוצר הצללה כהה שמעצימה מאד את הכהות.

טיפול החדשני מבית מוניקה פכטר קוסמטיקה מתקדמת לאזור מסביב לעיניים מאפשר לך להגיד שלום ולא להתראות לעיגולים הכהים, הקמטים והקמטוטים שמעניקים לך מראה מבוגר ועייף. פרוטוקול הטיפול מורכב מכמה שלבים כדי לתקן ולמנוע את סימני ההזדקנות האופייניים לאזור.

הטיפול מתבסס על המילה האחרונה בענף הקוסמטיקה – משקפיים מיוחדים בעלי טכנולוגיה מכשורית מורכבת המפעילים עיסוי, רטט וביו-סטימולציה עדינה ומתמשכת בכל האזור, תוך מתן חום מקומי המסייע להחדרה עמוקה יותר של חומרים פעילים שנבחרו בהתאמה אישית לכל לקוחה. חומרים אלו יזינו את העור ויחזירו לו את החיוניות והגמישות שאבדה עם השנים.

הודות לחומרים הפעילים המוחדרים לעור במהלך הטיפול מתקבל אפקט של לחות, הפחתת נפיחות והפחתת אדמומיות. כמו כן, כבר לאחר הטיפול הראשון נבחין בהפחתת קמטוטים, עפעפיים פתוחות יותר, עור קורן וצעיר יותר. מדהים, לא?

"במהלך הטיפול ציפתי להרגיש כאב או לפחות אי נעימות" אומרת לי לקוחה שהגיעה עם ביתה הצעירה "ביתי כבר אמרה לי שהטיפול נעים, והתוצאות מדהימות אך הייתי חייבת לנסות בעצמי, לראות אם זה אכן עובד על אוכלוסייה בוגרת. והיום, אחרי 3 טיפולים אני יכולה להגיד בפה מלא שחוץ ממחמאות מקיר לקיר אני מרגישה פחות עייפה, נמרצת יותר ובעיקר רגועה יותר. גם במהלך הטיפול, וגם לאחריו. אפקט נעים שממשיך. אם אני ממליצה, זו כמובן לא שאלה. הפכתי לשגרירה הטובה ביותר – כי זה פשוט עובד. בסוף הטיפול זכיתי לאסטימולציה של העפעפיים. כעת הם מורמות יותר, העור נראה צעיר יותר. ואני קורנת. את זה כולם רואים!" .

מוניקה פכטר, דרמותרפיסטית בעלת מרכז לטיפולים אסתטים אקסקלוסיבים ומותג תכשירים טיפוליים לעור הפנים והגוף ומחלוצות האסתטיקה והיופי בישראל ב-20 השנים האחרונות מסבירה: "הכהויות יכולים להופיע כבר בגילאי ה-20 והם יקבלו ביטוי משמעותי עם נוכחות חזקה, עמוקה ודרמטית בגילאי ה-40. כתוצאה  מהידקקות ומרפיון רקמות העפעף נוצרות שקיות מתחת לעיניים".

על שיטת הטיפול המהפכנית שלה היא מסבירה: "העור העדין באזור העין מטופל בצורה יעילה ועדינה באמצעות טיפול שמשלב מספר טכניקות. והתוצאות – כבר מהטיפולים הראשונים ניתן לראות שינוי. התוצאה היא מראה אחיד וחלק, העור מתוח ובריא ואת נראת מוארת וזוהרת!"

הטיפול המקצועי של הקוסמטיקאית המובילה הופך למבוקש יותר ויותר הודות לחדשנות שבו. הטיפול משלב גם תמיסות פעילות של ויטמינים וחומצה הילארונית המחזירה את החיוניות לעור, עוזרת בטשטוש כהויות והעלמת קמטוטים באמצעות יצירת תאים חדשים.

צלם: תומר בורמד

איך להעלים קמטים מתחת לעיניים? הטיפים והחומרים שאסור לפספס. צלם: תומר בורמד

למקסימום תוצאות  – שילוב של טכנולוגיות מהפכניות

"העור באזור העיניים מצריך תשומת לב מיוחדת" מסבירה מוניקה "לכן פיתחתי שיטה ייחודית הנותנת מענה כולל ומקיף לקמטים וקמטוטים, נפיחות, שקיות וכהות, צניחת עפעפיים ועוד. לאחר 20 שנה בתחום הקוסמטיקה והיופי אני יכולה לומר כי זוהי אחת הטכנולוגיות המומלצות כיום לחידוש, מיצוק והצערת העור ללא הליך פולשני. הטכנולוגיה נמצאה יעילה ונותנת שיעור הצלחה גבוה במצבים שונים להצערת העור, החלקת קמטים ומיצוק העור".

מה קורה בזמן הטיפול? "חוויה מאד נעימה" מסבירה לי לקוחה מרוצה "ברקע מתנגנות מנגינות נעימות ומרגיעות, לרגע אני שוכחת איפה אני נמצאת. ובזמן הזה אני זוכה לעיסוי במכשורי מקצועי. לאחר הטיפול לא רק שכהויות נעלמות וכיף לי להביט במראה ולא לראות "עיני פנדה עם שקיות" אלא אני גם ממש מרגישה הקלה על מתח השרירים באזור המצח ובאזור העיניים".

מה עוד קורה במהלך השעה הקסומה הזו? חלון ההזדמנויות שנוצר מנוצל היטב גם להחדרת חומרים פעילים – ויטמינים, מינרלים, חומצה הילארונית, פפטידים ושאר חומרי הזנה שנבחרים ומותאמים לפי כל מטופלת וצרכיה לשיפור זרימת הדם, להפחתת קמטים, כהות ומתח.

זמן טיפול: 60 דקות | כמות טיפולים מומלצים : 3-6 טיפולים בתדירות של פעם בשבוע.

מוניקה פכטר: לעור שלך מגיע הטוב ביותר. צילום: ענת קזולה

מוניקה פכטר: לעור שלך מגיע הטוב ביותר. צילום: ענת קזולה

מוניקה פכטר – תוצאות מעולות כבר 20 שנה

מוניקה פכטר, מהקוסמטיקאיות המובילות בארץ בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה זוכה למוניטין מעולה המתבסס על אחוזי הצלחה גבוהים. הלקוחות המרוצות מספרות על עבודה עם חומרי גלם איכותיים, מכשור טכנולוגי פורץ דרך ושיטת העבודה ייחודית המותאמת לכל אחת ואחת לאחר אבחון מדויק של העור.

"בקליניקה של מוניקה פכטר הרגשתי יחס אישי אמיתי שמתחיל בתהליך הייעוץ, מענה איכותי לכל שאלה ובעיה, אבחון העור, טיפול ומעקב על התוצאות לאורך כל הדרך" מספרת לנו לקוחה ותיקה "זו הסיבה שאני חוזרת לכאן בכל פעם מחדש".

להשלמת הטיפול: תכשירי הקוסמטיקה המקצועיים של מוניקה פכטר 

לעורך מגיע הטוב ביותר! טיפול חד פעמי או סדרת טיפולים יביאו לתוצאות מעולות רק עם שילוב של שגרת טיפוח ושימוש בחומרי הזנה מתאימים לעורך. בדיוק בשביל זה פותח ליין המוצרים מבית מוניקה פכטר אשר פותחו בתנאי ייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בליין המוצרים האיכותיים מבית מוניקה פכטר הושקעו משאבים רבים בתהליכי פיתוח חדשניים עם מיטב המומחים בעולם הקוסמטיקה. כלל המוצרים מבוססים על טכנולוגיות ייצור מתקדמות וחומרי גלם פעילים בריכוזים גבוהים הכוללים חומצות טביעות, ביופפטידים, תאי גזע צמחיים, ויטמינים, מינרלים, תמציות צמחיות, חלבונים ושמנים חיוניים.

סיבה טובה נוספת טובה לרכוש את ליין המוצרים היא העובדה כי המותג מיוצר בישראל (כחול לבן) בתנאי מעבדה מחמירים, בגישה מדעית ורמת מחקר גבוהה. ללא ניסוי על בעלי חיים ובעלי רישיון משרד הבריאות בישראל!

"העור נראה צעיר יותר. ואני קורנת!" . צילום באדיבות מוניקה פכטר

"העור נראה צעיר יותר. ואני קורנת!" . צילום באדיבות מוניקה פכטר

להשלמת הטיפול ולשימוש ביתי אפקטיבי במיוחד מומלץ להשתמש בערכה טיפולית לאזור העיניים, ערכה טיפולית לעיניים של מוניקה פכטר משלבת צמד מוצרים המסייעים בהפחתת סימני גיל כמו קמטים וקמטוטים, נפיחות ועיגולים כהים. מקנה מראה עור מוצק וחלק יותר.

הערכה כוללת: קרם עיניים אנטי אייג'ינג Bio Peptide Eye Cream –  לשיפור מראה העור, מעדן קמטים וקמטוטים, מפחית נפיחות וכהויות סביב אזור העיניים, מונע ריפיון עור ומעודד יצירת סיבי קולגן חדשים לשמירה על העור צעיר ומוצק יותר. וג'ל עיניים אנטי אייג'ינג  Meso Peptide Eye Gel המזין את העור בלחות מיידית, מבהיר כהויות, מעודד התחדשות תאים, אלסטיות, מיצוק וגמישות העור.

"המוצרים בערכה עשירים  בפפטידים ביומימטיים, ויטמינים, חומצה היאלורונית ותאי גזע צמחיים, המעוררים ומעודדים  את תאי הדרמיס לייצר מחדש את חומרים החשובים והחיוניים לעור: קולגן, האלסטין, החומצה ההיאלורונית וחומרי הבין תאים".

לעור שלך מגיע הטוב ביותר – המרכז לאסתטיקה מוניקה פכטר

רח' לוי אשכול 2, רעננה 

טלפון: 09-7450172

שעות פעילות: א' – ה' 9:00-17:00, ו' 8:00-13:00

אתר הבית | פייסבוק | אינסטגרם

איך להעלים קמטים מתחת לעיניים: המרכז לאסתטיקה- מוניקה פכטר. צילום באדיבות הלקוחה

טיפול חדשני מבית מוניקה פכטר קוסמטיקה מתקדמת. צילום באדיבות הלקוחה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר