פיצוחים מומלצים ברעננה: החנויות הנחשבות. צילום: j.chizhe, shutterstock
פיצוחים מומלצים ברעננה: החנויות הנחשבות. צילום: j.chizhe, shutterstock

פיצוחים מומלצים ברעננה: המקום שעושה את ההבדל

רגע לפני צפייה במשחק כדורגל עם החברים או לפני ארוחת שישי, כדאי לבחור את המקום שידאג לזה שהפיצוחים שתשימו על השולחן יהיו האיכותיים ביותר שיש

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:18

פיצוחים הם שורש התרבות הישראלית והפכו זה מכבר לנשנוש ולכיבוד האופטימלי בכל עת בה חבר או חברה הפתיעו אותנו וקפצו לביקור ספונטני. במקום להתחיל להכין סעודה, אנחנו מוציאים מספר קערות, מרוקנים לתוכן קצת גרעינים שחורים, קצת קשיו, כמה פיסטוקים, שקדים ואולי גם נגיעה של בוטנים, והאורחים מבסוטים.

את הארוחה הספונטנית הזו תוכלו לארגן במספר רגעים בודדים אם הכנתם את עצמכם מראש וקפצתם לביקור ב״קליית ירושלמי״ המפורסמת שברעננה.

החנות, שנפתחה כבר לפני 11 שנים, הפכה לשם דבר בעיר ומיצבה עצמה במרוצת השנים כאחת החנויות האיכותיות, עם מבחר עצום של פיצוחים ומאכלים נוספים מהטובים שאפשר למצוא.

פיצוחים- הכיבוד האופטימלי. צילום עצמי

פיצוחים- הכיבוד האופטימלי. צילום עצמי

״כשאנשים מגיעים בשביל לקנות קצת פיצוחים לבית, לרוב הם כבר יודעים טוב מאוד מה הם רוצים, ובכל זאת אנחנו תמיד מצליחים להפתיע אותם מחדש עם מאכלים וטעמים שהם טרם ראו קודם לכן״, מספר ניב, אחד מהשותפים שמנהלים את החנות.

״מי שמגיע לכאן תמיד יכול למצוא פיצוחים, דברי מתיקה, תערובות תבלינים ועוד מאכלים שונים שאנחנו כל הזמן מחדשים. אנשים אוהבים לשנות ולגוון, לנסות טעמים חדשים וארומות שונות, לכן אנחנו תמיד משתדלים להכניס את אלמנט ההפתעה ולהביא טעמים מפתיעים שעד לפני כמה ימים לא היו כאן״.

מחלקת הפיצוחים הענקית שתמצאו ב״קליית ירושלמי״ היא רק חלק קטן מכל הטוב שאפשר למצוא במקום. בין שאר המוצרים שתתקלו בהם ישנה מחלקת פירות יבשים גדולה כשבתוכה פירות אורגניים ופירות ללא סוכר, מחלקת קטניות, מחלקת דברי מתיקה, מחלקת תבלינים עצומה עם מלא תערובות שונות ועוד מבחר של תערובות טבעיות לגרנולה.

מחלקת פירות יבשים גדולה. צילום עצמי

מחלקת פירות יבשים גדולה. צילום עצמי

אגב, אם לא הספיקה לכם מחלקת הפיצוחים ובא לכם לעשות סיור קולינרי נוסף ולגלות עולמות טעם חדשים המשלבים בתוכם את החטיף הישראלי, תשמחו לשמוע שהחנות מקרמלת כמעט את כל סוגי הפיצוחים שבנמצא. למי מכם שלא סגור על משמעות נושא הקירמול, זה אומר שלוקחים את הפיצוחים, בין אם מדובר בשקדים, קשיו, בוטנים או כל דבר אחר ומצפים אותם בקרמל מתוק ביחד עם תוספות מטורפות כמו קוקוס, דבש, חמאת עוגיות לוטוס, חלבה ועוד המון מתוקים שיבטיחו לתת לכם את בוסט הסוכר היומי שלו אתם זקוקים.

החנות שמלאה בלקוחות רעבים המחפשים אחר נשנושים ותבלינים מפתיעים למאכלים של שבת שומרת על סביבה נקייה, נעימה ומסודרת. חוויית הלקוח פה היא שם המשחק, וככזו מושם דגש רב על האופן שבו הסחורה מסודרת ועל הנגישות שלה.

באי החנות יכולים לעבור במחלקות השונות, להריח, לגעת ולטעום – הכל בהישג יד, פרוס לנגד עיני הלקוחות וזמין לטעימות ונשנושים קטנים וטעימים.

כשמוטו החנות הוא ״שירות, מחיר ואיכות״, אתם יודעים שאתם מגיעים לחנות שמציבה אתכם – הלקוחות, בראש סדר העדיפויות. צוות החנות האדיב עומד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות וישמח לעזור לכם בכל דבר שתצטרכו כדי שתצאו לדרך חזרה הביתה מצוידים ומוכנים לכל אירוע ולכל אורח.

כתובת: אחוזה 85, רעננה
טלפון: 09-7400997
שעות פעילות:
א'-ה': 20:00-08:00
ו': 07:00 עד שעה לפני כניסת שבת

"קליית ירושלמי"- שירות, מחיר ואיכות. צילום עצמי

"קליית ירושלמי"- שירות, מחיר ואיכות. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר