פירות יבשים ברעננה: החנויות שיכינו אתכם לט"ו בשבט. צילום: Iryna Pospikh, shutterstock
פירות יבשים ברעננה: החנויות שיכינו אתכם לט"ו בשבט. צילום: Iryna Pospikh, shutterstock

פירות יבשים ברעננה: המקום שיכין אתכם לט"ו בשבט

אחד הנשנושים הישראליים הנפוצים ביותר הוא כמובן פירות יבשים. קליית ירושלמי מזמינה אתכם לבקר אותם וליהנות ממבחר עצום של הממתק הממכר הזה

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:20

ט״ו בשבט אוטוטו מגיע, ובזמן שאנשים רבים יהיו עסוקים בלטעת עצים שתחת צילם נחוס בעוד שנים, חלקנו נהיה עסוקים במלאכה פשוטה הרבה יותר – חיסול מלאי הפירות היבשים שקנינו.

פירות יבשים בט״ו בשבט הם הסופגניות של חנוכה, לא משנה לאן תפנו את מבטכם כולם מנשנשים אותם ולכל אחד יש בשלוף שקית מלאה בהם. אחד המקומות השווים שתוכלו למצוא בהם פירות יבשים איכותיים ומפתיעים הוא ״קליית ירושלמי״ שברעננה. המקום שנפתח לפני כ-11 שנה הפך במרוצת השנים למוסד מוכר באזור, המעמיד לרשות לקוחותיו מגוון מטעמים ומאכלים, ומחזיק בכל סוגי הפירות היבשים שתוכלו לחשוב עליהם.

״כשבן אדם נכנס לחנות הוא רוצה חוויה, הוא רוצה להסתובב, להריח, לגעת, לטעום, הוא רוצה להעביר את הזמן בנעימים וליהנות מכל רגע בזמן השהות שלו כאן״, מסביר ניב, אחד השותפים שמנהלים את החנות.

״אנחנו משתדלים להעניק לכל באי החנות חוויה יוצאת דופן, הן מבחינת השירות שהם מקבלים במקום, הן מבחינת איכות המוצרים שהם מוצאים כאן, והן מבחינת המחיר שהוא נוח לכל כיס ונגיש לכל אחד. לא סתם המוטו של החנות הוא ״שירות, מחיר ואיכות״.

"קליית ירושלמי"- פירות יבשים איכותיים ומפתיעים. צילום עצמי

"קליית ירושלמי"- פירות יבשים איכותיים ומפתיעים. צילום עצמי

מחלקת הפירות היבשים שבמקום היא לא המחלקה המפתיעה היחידה שתוכלו למצוא ב״קליית ירושלמי״ כשנוסף עליה ישנן עוד מספר מחלקות טעימות ומלאות בכל טוב. מי שיגיע למקום ישמח לגלות בו מחלקת פיצוחים ענקית עם מגוון עצום של פיצוחים, מחלקת תבלינים עשירה, מלאה תבלינים ותערובות מיוחדות שייחודיות רק לחנות, מחלקת קטניות מגוונת, מחלקת דברי מתיקה מעולה, תערובות שונות לגרנולה ועוד מגוון גדול של טעמים, ריחות וצבעים שישאירו אתכם בחנות גם מעבר לזמן שהקצבתם לעצמכם.

אם אתם כמו כל שאר הישראלים והספורט האהוב עליכם הוא שיטוט בין המחלקות השונות וטעימה של כל מה שיש לחנויות מסוג זה להציע, לא תתאכזבו ממה שיש ל״קליית ירושלמי״ לתת לכם.

כ-95% מהסחורה בחנות פרוסה בתפזורת, מה שאומר את יכולים להסתובב בין המחלקות השונות ולטעום מכל הטוב שיש למקום להציע. אם מצאתם משהו שאהבתם, או ראיתם משהו שבדיוק נגמר לכם בבית, תוכלו פשוט לקחת שקית, למלא אותה ולשלם לפי משקל – הכל פשוט ונוח וכמובן מגיע טרי-טרי.

כחלק מחוויית הקנייה אותה מבקשת ״קליית ירושלמי״ להעניק ללקוחותיה, היא דואגת לשמור על סדר וניקיון מופתי בחנות. כמובן שהמשימה הופכת לאתגר לא פשוט בכלל כאשר המוני אנשים מסתובבים בחנות, מזיזים ונוגעים בסחורה, ובכל זאת, מצליחה החנות תמיד לשמור על מקום מצוחצח ונעים שפשוט כיף להיכנס אליו.

אם אתם מתלבטים אילו פירות יבשים ואיזה מטעמים שווה לקנות לבית לקראת ט״ו בשבט, אנחנו ממליצים לכם לקפוץ לסיור קולינרי במחוזותיה של ״קליית ירושלמי״. המבחר העצום, השירות החייכני והמחירים הנוחים הופכים את המקום לחוויה מיוחדת עבור כל חובבי האוכל למיניהם וגם למי שסתם רוצה קצת לנשנש.

כתובת: אחוזה 85, רעננה
טלפון: 09-7400997
שעות פעילות:
א'-ה': 20:00-08:00
ו': 07:00 עד שעה לפני כניסת שבת

סחורה פרוסה בתפזורת. צילום עצמי

סחורה פרוסה בתפזורת. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר