חנות תבלינים ברעננה: לשדרג את הארוחה הביתית שלכם. צילום: Elena Blokhina, shutterstock
חנות תבלינים ברעננה: לשדרג את הארוחה הביתית שלכם. צילום: Elena Blokhina, shutterstock

חנות תבלינים ברעננה: לשדרג את הארוחה הביתית שלכם

תבלינים יכולים לעשות קסמים לאוכל שלכם. חנות התבלינים קליית ירושלמי, תעזור לכם להקפיץ את הארוחה בכמה רמות

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:23

לתבלינים שאנחנו שמים באוכל שלנו יש קסם משלהם, הם יכולים להפוך את התבשילים והמאכלים המשעממים ביותר למלאי טעם ומעוררי חיים. כיום, אין שף או טבח אחד בעולם שיכול לדמיין את עצמו מוציא מנה שלא מורכבת מלפחות מספר תבלינים שונים שנועדו לתת את הטעם והמגע האישי והמיוחד שלו, אך בשביל להפוך את המנה למנה קסומה, צריך לדעת מאיפה להביא את התבלינים הטובים ביותר.

אם אתם תושבי רעננה והסביבה כנראה שכבר שמעתם את השם ״קליית ירושלמי״ מצלצל באוזניכם בהזדמנות זו או אחרת. החנות, שקמה לפני 11 שנה, פועלת זה שנים בנמרצות כדי להביא לתושבי האזור מאכלים ומטעמים יוצאי דופן המתאימים לכל תבשיל, ארוחה, או אפילו סתם לאירוח של חברים.

"אנחנו נמצאים פה כבר הרבה זמן״, מספר ניב, אחד השותפים ומנהל המקום. ״אחרי כל כך הרבה זמן שעובדים מול לקוחות בתחום, מפתחים הבנה עמוקה לגבי הטעמים, הניחוחות וסוגי המזון שאנשים אוהבים ומחפשים להוסיף בבישולים שלהם״.

״אפשר למצוא אצלנו הרבה ממה שמוצאים במקומות אחרים אבל הייחודיות שלנו היא שאנחנו מייצרים את הכל פה במקום טרי-טרי ולכן אנחנו לפעמים גם משתגעים קצת ומנסים דברים חדשים ומפתיעים״, אומר ניב עם חיוך. ״אנחנו כל הזמן מחפשים את הדבר הבא, הטעם שידליק אנשים וישדרג להם את הבישולים והמאכלים. כל שבוע יש הפתעה חדשה וכל כמה זמן אנחנו מביאים טרנד חדש שסוחף את הלקוחות״.

"קליית ירושלמי"- מאכלים ומטעמים יוצאי דופן. צילום עצמי

"קליית ירושלמי"- מאכלים ומטעמים יוצאי דופן. צילום עצמי

את התבלינים של החנות טוחנים וקולים במקום, הכל מגיע טרי היישר מהתנור, מה שמבטיח להעניק לבישולים שלכם טעם ייחודי ומופלא. מחלקת התבלינים הרחבה שבמקום מציעה מגוון גדול של תבלינים כשלצידם גם תערובות ייחודיות, אותן תוכלו למצוא אך ורק ב״קליית ירושלמי״.

אם אתם אוהבים לבלות במטבח ותמיד מחפשים טעם חדש ומפתיע לצרף לספר המתכונים שלכם, תשמחו לשמוע שהחנות מכינה כל הזמן תערובות חדשות ומפתיעות. לצד התבלינים המוכרים תוכלו למצוא תערובות כמו מתוק מלוח, שום פסטו, תערובות פיקנטיות שונות והלהיט הגדול ביותר של החנות – תערובת ייחודית של המקום המשמשת תחליף לאבקת מרק מחומרים טבעיים בלבד וללא מונוסודיום גלוטמט. התערובת שבשבילה מגיעים כל תושבי האזור מתאימה לכל סוגי הבישול ותשדרג כל מאכל שתכינו, בין אם מדובר ברוסטביף ותפוחי אדמה ובין אם מדובר בסלט וחביתה.

נוסף על מבחר התבלינים העצום שהחנות מציעה תוכלו למצוא במקום מחלקות שונות ומגוונות כמו מחלקת פיצוחים גדולה, מחלקת פירות יבשים עשירה בפירות מתוקים וטעימים, מחלקת קטניות, מחלקת דברי מתיקה, מחלקה שלמה של פיצוחים מקורמלים ועוד מספר תערובות טבעיות לגרנולה.

אגב, אם אתם אוהבים ״לנסות את הסחורה״ לפני שאתם קונים משהו, תוכלו להסתובב בחנות וליהנות מכל ההיצע שיש בה, שכן כל מאכלי החנות נמצאים בהישג יד ורק מחכים שתטעמו אותם ותעמיסו אותם בשקיות הביתה.
מוטו החנות הוא ״שירות, איכות ומחיר״, ואכן כשתגיעו למקום תראו שצוות המקום עומד מאחורי המוטו שלו עם שירות אדיב, מאכלים טריים וטעימים, סביבה נקיה ומצוחצחת ומחירים שקשה להתחרות בהם.

אם אתם מחפשים תבלינים ומאכלים חדשים שישדרגו לכם את התבשילים, צוות החנות של ״קליית ירושלמי״ ישמח לעמוד לשירותכם ולהמליץ לכם על תבלינים, תערובות ותוספות שיהפכו כל מה שאתם מכניסים לתנור לקסם.

כתובת: אחוזה 85, רעננה
טלפון: 09-7400997
שעות פעילות:
א'-ה': 20:00-08:00
ו': 07:00 עד שעה לפני כניסת שבת

תבלינים טחונים וקלויים במקום. צילום עצמי

תבלינים טחונים וקלויים במקום. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר