"קליית ירושלמי": מבחר פיצוחים, תבלינים ופירות יבשים. צילום עצמי
"קליית ירושלמי": מבחר פיצוחים, תבלינים ופירות יבשים. צילום עצמי

פיצוחי קליית ירושלמי: מבחר פיצוחים, תבלינים ופירות יבשים

"קליית ירושלמי" מצליחה כבר למעלה מעשור לקלוע לטעמם של רבים, הודות לחיבור העמוק שלהם לרצונות הלקוחות. יצאנו להכיר את הסיפור מאחורי המקום המיוחד

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:23

עצמו לרגע את העיניים ודמיינו שאתם מגיעים למקום מושלם שבו יש את כל הדברים הכי טעימים שאתם יכולים לחשוב עליהם. עכשיו, תפקחו את העיניים ותביטו סביבכם, אם אתם רואים שלט גדול שאומר ״קליית ירושלמי״ כנראה שהגעתם למקום הנכון.

החנות שקיימת מזה 11 שנים החלה את דרכה ברחוב אחוזה 74 שברעננה ומאז הפכה לשם דבר באזור, אליה הגיעו המונים כדי לטעום מכל טוב. לפני 4 שנים ביקשו בעלי המקום להגדיל את העסק ועברו מספר בניינים ליד, לרחוב אחוזה 85, שם פתחו את החנות החדשה והמרשימה שלהם עם היצע הפיצוחים, התבלינים והפירות היבשים מהגדולים שתראו באזור.

כיום, מנוהלת החנות על ידי האחים ניב ורני ירושלמי, כשניב אחראי על פיתוח העסק והניהול שמאחורי הקלעים, ורני הוא הפנים של המקום, המקבלות עם חיוך גדול את כל המבקרים.

״קליית ירושלמי״ היא מהחנויות שמומלץ להיכנס אליהן רק בתקופות שבין דיאטות, שכן המטעמים והפיצוחים שתמצאו במקום הם פיתוי שקשה לעמוד בפניו. בחנות תוכלו למצוא מחלקת פיצוחים, פירות יבשים, תבלינים, חטיפים מקורמלים, קטניות, תערובות לגרנולה ועוד מלא דברי מתיקה שתוכלו לקחת לכם לימים קשים של חורף בהם אתם צריכים עידוד קטן.

"קליית ירושלמי"- מטעמים ופיצוחים שקשה לעמוד בפניהם. צילום עצמי

"קליית ירושלמי"- מטעמים ופיצוחים שקשה לעמוד בפניהם. צילום עצמי

״כשמתעסקים עם אוכל שמכינים באופן עצמי חשוב להרגיש את הלקוחות ולהבין כל הזמן מה הם אוהבים ומה לא. אנחנו תמיד מקשיבים לרחשי החנות, מדברים עם אנשים, בודקים, שואלים, מתעניינים, חשוב לנו לדעת מה אנשים רוצים והדרך הכי טובה לעשות זאת היא פשוט לדבר ולשאול״, משתף ניב.

״מעבר לכל המוצרים הסטנדרטים שאנחנו מביאים כאן, אנחנו גם מייצרים הרבה דברים בעצמנו. אנחנו תמיד מנסים להביא טעמים חדשים ומפתיעים ולשבור את המוסכמויות עם מאכלים שלא רואים בכל מקום. אנחנו תמיד רוצים שתהיה לאנשים סיבה לחזור, כשהם יודעים שהם יכולים למצוא פה את מה שהם קונים כבר שנים, לצד מאכלים חדשים ומפתיעים שכל הזמן מתחדשים״.

אם גם אתם אוהבים לחקור את עולם הקולינריה, להיפתח לטעמים חדשים, לחוות חוויות חדשות ולנסות מאכלים שמעולם לא טעמתם קודם לכן, ״קליית ירושלמי״ היא המקום המושלם עבורכם.

במקום תוכלו למצוא מחלקת פיצוחים, עם כל מה שאתם כבר מכירים ועוד המון תערובות שהחנות מכינה בעצמה, כמו תערובת מתוק מלוח, שום פסטו ותערובות פיקנטיות. כמו כן תוכלו למצוא גם אזור של פיצוחים שעברו טוויסט מתוק וביניהם: פקאן מקורמל, פיצוחים עם חלבה, שקדים עם עוגיות לוטוס, פקאן בדבש, קשיו מקורמל עם קוקוס ועוד המון פיצוחים מתוקים וטעימים.

תערובות המיוצרות במקום. צילום עצמי

תערובות המיוצרות במקום. צילום עצמי

נוסף על מחלקת הפיצוחים הענקית של המקום, ב-״קליית ירושלמי״ תוכלו למצוא גם מספר סוגי גרנולה, כולם מחומרים טבעיים וללא חומרים משמרים, מחלקת פירות יבשים, כשביניהם גם פירות אורגנים וללא סוכר, מחלקת קטניות, מחלקת דברי מתיקה, ומחלקה עצומה של תבלינים.

למקרה שהחלטתם להכין תבשיל חדש, כזה שירגש ויפתיע את המשפחה או החברים בארוחת השישי הקרובה, תשמחו לשמוע שבמחלקת התבלינים שבמקום אפשר למצוא גם תערובות תבלינים מיוחדות שמכינים במיוחד במקום. בין אם אתם מחפש תערובת לחמין, למרק ירקות, לסלט, לקינואה או אפילו סתם להוסיף לאורז, במקום תוכלו למצוא מגוון ענק של תערובות תבלינים שיכניסו קסם בכל אחד מהתבשילים שלכם.

המוטו של המקום הוא ״שירות, מחיר ואיכות״, ואכן בעלי המקום דואגים לשמור על אותם ערכים ומציבים אותם בראש סדר העדיפויות. כל מי שמגיע לחנות יוכל לראות מאכלים טעימים ואיכותיים, טריים-טריים שיוצאים חמים מהתנור וכמובן יוכל גם להתפנק ולטעום מכל ההיצע שמחזיקה ״קליית ירושלמי״.

אם אתם מחפשים איזה תבלין חדש שיכניס קצת טעם מרענן לתבשילים שלכם, תוכלו לרכוש את הלהיט הגדול ביותר של החנות – תערובת ייחודית של המקום המשמשת תחליף לאבקת מרק מחומרים טבעיים בלבד וללא מונוסודיום גלוטמט. התערובת שבשבילה מגיעים כל תושבי האזור מתאימה לכל סוגי הבישול ותשדרג כל מאכל שתכינו, בין אם מדובר ברוסטביף ותפוחי אדמה ובין אם מדובר בסלט ירקות וחביתה.
אם לעומת זאת פשוט בא לכם לקנות קצת פיצוחים ודברי מתיקה שיהיו בשביל האורחים שקופצים כל ערב, תוכלו להגיע ל״קליית ירושלמי״ וליהנות ממבחר עצום, שירות אדיב, ומחירים נוחים לכל כיס.

כתובת: אחוזה 85, רעננה
טלפון: 09-7400997
שעות פעילות:
א'-ה': 20:00-08:00
ו': 07:00 עד שעה לפני כניסת שבת


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר