תחפושות לפורים. shutterstock By tomertu
תחפושות לפורים. shutterstock By tomertu

חנות תחפושות ברעננה: טיק טק טוי מציגים קולקציית תחפושות ייחודית

פורים עוד רגע כאן וזה זמן מצוין להכין את עצמכם עם התחפושות הכי מקוריות שיש. טיק טק טוי רעננה מציג לכם מגוון תחפושות מיוחדות שיגרמו לכם לזכור את החג הקרוב לשנים רבות

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:57

נסו להיזכר לרגע בתחושה שהייתה לכם בתור ילדים כשהייתם נכנסים לחנות משחקים גדולה, צבעונית, מרהיבה, כזו שנראית לילד קטן כמו ממלכה כשהוא המלך הכל יכול שלה. המבט נישא למעלה בהתפעלות, בעוד אתם בוחנים את כל הצעצועים והמשחקים הכי חדשים והכי מגניבים שעיניכם הקטנה מצליחה לקלוט. הרגע הזה הוא אחד הרגעים המאושרים ביותר בחייהם של כל ילד או ילדה שובבים.

את חוויית ה״ואוו״ וההתפעלות של הילדודס הקטנים ניתן למצוא ב״טיק טק טוי״, ממלכת צעצועים רחבת אופקים המתפרסת על שטח עצום של 600 מטרים, המציעים את כל מה שילדיכם יוכלו לחשוב עליו.

החנות שקמה כבר לפני קרוב לעשור מגדירה עצמה כ-one stop shop של עולם הילדים ומתאימה לגילאי לידה ועד נוער, עם מחלקות בכל התחומים, החל מצעצועים לתינוקות, משחקי קופסא וקלפים, ספורט, מוצרי רכיבה ונסיעה, גאדג'ט, מולטימדיה ועוד.

״הדבר שהכי חשוב לי ולצוות החנות הוא החוויה של הלקוחות, ובעיקר של הילדים שנהנים לטייל בין המחלקות בזמן שהדמיון שלהם משתולל עם כל דבר צבעוני שהם רואים. בשביל להעניק חוויה נעימה וכיפית אנחנו דואגים תמיד שהחנות תהיה נקייה ומסודרת. כשמדובר בחנות שרוב לקוחותיה הם ילדים שובבים הדבר יכול להיות מאתגר לפעמים, אבל אנחנו לא מפחדים מאתגרים״, מספר עם חיוך יותם אליאב, בעלי החנות.

״טיק טק טוי״ מציעה מגוון רחב של מוצרים מהמותגים המפורסמים והמוכרים ביותר בעולם, כשכל אחד יכול למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש.

לקראת חג הפורים הקרב ובא, הולכת החנות לשנות את פניה ולהביא מלא הפתעות, תחפושות ומוצרים שיאפשרו לכם להרכיב לילדים את התחפושת המושלמת. למי מאתנו המחפשים תחפושות מוכנות ישנן תחפושות לבנות כמו אלזה מפרוזן, נסיכות, ברבי או LOL, ולבנים ישנן תחפושות גיבורי על שונות כמו ספיידרמן, איירון-מן, הענק הירוק ועוד. מגוון התחפושות והמוצרים הנלווים שב״טיק טק טוי״ עצום, וניתן להרכיב תחפושות מכל פריט שעיניכם תצוד, רק תקפידו לא להשתולל יותר מדי עם הנצנצים.

החנות ממוקמת במקום נוח מאוד ממש בלב ליבו של אזור התעשייה שברעננה, במתחם יינות ביתן, והיא מציעה חניה גדולה בחינם למי שעייף מלחפש חניה בכל חנות שאליה הוא מגיע.

מי שיגיע ויתאהב בחנות יוכל לעשות לעצמו כרטיס חבר מועדון שיקנה לו הנחות והפתעות לאורך כל השנה, אותן יוכל לממש הן בחנות הפיזית והן באתר של החנות. אגב, אם הזמנתם צעצועים או תחפושות דרך האתר תשמחו לשמוע שהחנות מפעילה שירות משלוחים זריז שידאג שהחבילה תנחת בביתכם ממש בתוך ימים בודדים. אם לעומת זאת הגעתם לחנות עצמה כדי להתפעל מהגודל וההיצע, תוכלו להיות בטוחים שיהיה מי שיעזור לכם לסחוב את המוצרים עד לרכב, ובמקרה הצורך ירכיב לכם אותם בחנות כך שיהיו מוכנים לשימוש כבר מהרגע הראשון שאתם מגיעים הביתה.

לאחרונה השיקה החנות שירות חדש נוסף שמטרתו להקל עליכם ולחסוך לכם את התהליך הטרחני של חיפוש מוצרים, צעצועים ותחפושות בחנות או באתר. דרך קישור לצ'אט "וואטסאפ" של החנות תוכלו לשלוח כל בקשה או שאלה שיש לכם ותקבלו תשובה בתוך פחות מ-30 דקות.

השירות יעיל במיוחד לאלה הרוצים להרכיב לעצמם תחפושת לקראת פורים ומחפשים מספר פריטים כמו: פאות, גרביונים, איפור וכו'. במקום לחפש פריט-פריט תוכלו להשתמש בצ'אט ולקבל עזרה, לינקים או לבצע הזמנה און ליין בקלות ובפשטות.

ממלכת הילדים של ״טיק טק טוי״ מזמינה אתכם ואת ילדיכם למקום שכולו קסם, טוב וכיף, עם מגוון רחב של תחפושות, צעצועים, כלים לבית ספר, מוצרי ספורט ועוד. בפעם הבאה שאתם מגיעים לחנות, תנו עגלה אחת לילדים וקחו עוד אחת קטנה גם לעצמכם, מי יודע, אולי יתחשק לכם לחזור כמה שנים אחורה.

כתובת: זרחי 12, אזור תעשיה רעננה, מתחם יינות ביתן

טלפון: 09-7449433

שעות פעילות:

א'-ה': 20:00-09:00

ו': 15:00-09:00

קישור לאתר

קישור לאינסטגרם

קישור לפייסבוק

טיק טק טוי: תחפושיות מקוריות ברעננה. צילום באדיבות הלקוח

טיק טק טוי: תחפושיות מקוריות ברעננה. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר