חברות ניקיון מומלצות במרכז. צילום: Andrey_Popov, Shutterstock
חברות ניקיון מומלצות במרכז. צילום: Andrey_Popov, Shutterstock

חברות ניקיון מומלצות במרכז

אחד מהדברים החשובים לנו הן בסביבת המגורים והן בסביבת העבודה הוא הניקיון, אחד האתגרים הוא למצוא את השירות המקצועי והאמין שיבצע את הנדרש ברמה גבוהה ובנוסף, יחסוך מאיתנו כל התעסקות מיותרת.

פורסם בתאריך: 3.2.20 16:43

איי פיוריטי: שירותי ניקיון והצבת עובדים

iPurity  היא חברה המעניקה שירותי ניקיון והצבת עובדים למגוון רחב של לקוחות עסקיים ופרטיים. החברה הוקמה בשנת 2016  וכזו אשר חרטה על דגלה את ערכי המקצועיות ותודעת השירות, הגבוהה מהסטנדרט בשוק, כאשר המטרה הייתה ברורה- לקחת את תחום הניקיון צעד אחד קדימה בהיבט השירות ולתת מענה מקצועי, מקיף וייחודי ללקוחות.

בין אם אתם מחפשים עובד ניקיון לפעמיים בשבוע או מספר עובדים במשרה מלאה, חברת iPurtiy תדע לספק לכם את המענה. לחברה צוות גדול של עובדים מקצועיים והיא יודעת לספק פתרונות רחבי היקף בהתאם לדרישה. על מנת לדעת באופן פרטני וממוקד מהם צרכי הלקוח- החברה מבצעת איתור צרכים מעמיק וכך יודעת להתאים את השירות המדויק.

תחום הניקיון טומן בחובו לא מעט אתגרים, והתעסקות בתחומים האפורים של יחסי עובד-מעביד. אחד מהאתגרים המרכזיים הוא גיוס עובדים איכותיים והפיקוח עליהם, iPurity  שמה דגש על איכות, זמינות וניהול כוח האדם. ומספקת מעטפת שירות מלאה, החל משלב גיוס והכשרת צוותי עבודה איכותיים, הטמעתם באתר הלקוח, פיקוח וניהול לוחות זמני הניקיון באתר הלקוח, וכלה בתפעול תקלות, חילופים ומתן מענה לצרכים המשתנים של הלקוח.

ל iPurity  יש חזון – רמת ניקיון גבוהה! התאמה והטמעת כוח אדם איכותי שעומד בציפיות הלקוח, גישור "שקט" של היעדרויות וחילופים, מתן פתרונות יעיל ומהיר לכל תקלה. Outsource מלא ואמיתי של תחום הניקיון ללא התעסקות בנושא מצד הלקוח. בנוסף, החברה לוקחת את האחריות המלאה בעניין יחסי עובד-מעביד על העובדים מטעמה והתקשורת מתבצעת באופן ישיר בינם לבין הלקוחות.
היתרונות הבולטים של החברה ביכולתה להתאים כוח עבודה איכותי ללקוח, להתגבר על אתגרים בשטח, כך למשל אם נדרש מחליף לעובד, בגין מחלה או חופשה, החברה דואגת לעשות את החילופים הנדרשים והשירות הניתן ללקוח ממשיך באופן שוטף.

חברת iPurity שמה דגש על זכויות העובדים שלה הן ברמת האישורים והרישיונות הנדרשים ממשרד הכלכלה, והן ברמת הביטוחים הרלוונטיים.

מתן, מהנדס בהכשרתו ואחד ממקימי החברה, שם לעצמו מטרה לשנות את פני התחום ומתחיל דווקא בזכויות העובד וכמובן שם דגש חשוב על השירות שהוא מעבר לזמינות אלא גם מיטבי, איכותי, אדיב ומותאם לקוח.

איי פיוריטי: המקצועיות ותודעת השירות. צילום עצמי

איי פיוריטי: המקצועיות ותודעת השירות. צילום עצמי

מתן מסביר כי תחום הניקיון לצערו עדיין פרוץ, התחום עמוס בחברות "פיראטיות" כלשונו שפועלות ללא רישיון, מקפחות את עובדי הניקיון ומחסירות מהם את הזכויות המעוגנות להם בחוק ובצו ההרחבה הקיבוצי לעובדי ניקיון. "מזמיני שירות שלא בודקים את רישיון החברה עימה הם עובדים נותנים יד לעברה על החוק – כיום משרד העבודה מבצע אכיפה וגם מזמין השירות חשוף לתביעה במקרים בהם עובד לא קיבל את זכויותיו. לכן חשוב לבחור חברה בעלת אסמכתאות וביטוחים. אנו לוקחים את תחום הניקיון ברצינות ושואפים לתקן אותו כמה שניתן, החל מזכויות העובדים דרך שירות ומענה מקצועי, ההכשרה והייצוגיות של עובדינו וכלה בפרטים הקטנים של בחירת חומרים ירוקים ואיכותיים".

החברה מספקת פתרונות יעילים וזמינים לשירותי ניקיון והצבת עובדים, וכן שירות בפריסה ארצית, למגוון לקוחות ובהיקפי עבודה משתנים. iPurity מתמחה בהצבת עובדים קבועים למטרות ניקיון שוטף ותחזוקה ונותנת מענה רחב, מקצועי ויסודי למוסדות, מפעלים, משרדים, חנויות, עמותות ובנייני מגורים משותפים. עובדי הניקיון מגיעים בתדירות קבועה הנקבעת על ידי הלקוח ובהתאם למשרה הנדרשת.

חומרי הניקיון מסופקים על ידי החברה עצמה והם מוצרי איכות ברמת הניקוי, חיטוי, ניחוח וכמובן שמירה והגנה על חפצים, רהיטים והנכסים של הלקוחות. העובדים הרבים עוברים הכשרה מותאמת לשירות הנדרש ובהתאם לנכס (חללי עבודה/משרדים/בניין דיור משותף). חשוב לציין כי iPurity מבצעת בקרות וביקורות איכות בשגרה ובכך מוודאה כי מתקיימת ונשמרת רמה אחידה וגבוהה של הניקיון והתחזוקה.

בין לקוחותיה תוכלו למצוא את: לקט ישראל- הצלת מזון למען הקהילה, קבוצת נצבא, ש.שסטוביץ, קופות חולים, מוסדות לימוד ועוד.

רוצים סביבה נקייה וראש שקט? מעדיפים לתת לגורם חיצוני להתעסק בכל הקשור לניקיון השוטף בבניין המגורים או במשרד- איי פיוריטי היא הפיתרון המושלם עבורכם.

iPurity – שירותי ניקיון והצבת עובדים
טלפון: 1-700-700-424
קישור לאתר החברה
קישור לעמוד הפייסבוק

איי פיוריטי- שירותי ניקיון והצבת עובדים

איי פיוריטי- שירותי ניקיון והצבת עובדים


WE CLEAN

עוברים דירה ומחפשים מענה מקצועי ויעיל לניקיון לפני שאתם נכנסים? שיפצתם ועכשיו אתם מעוניינים להבריק את הבית או המשרד לקראת איכלוס? למצוא חברת ניקיון טובה ואמינה זו משימה לא פשוטה, אם אתם מחפשים מענה מקצועי, אמין וזמין WE CLEAN היא הפתרון המדויק לצורכיכם.

חברת WE CLEAN  הוקמה לפני כעשר שנים ובעלת ניסיון רב בשירותי ניקיון הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים (משרדים, חברות וכדומה). החברה חרטה על דגלה מקצוענות ואמינות וכמובן, שירות אדיב ונעים.

החברה מעניקה מענה בפריסה ארצית וכן הזמינות היא מהיום למחר. לחברה צוותי ניקיון נרחבים ומקצוענים. חומרי הניקוי הם מהאיכותיים ביותר: חומרי ניקוי טבעיים ואורגניים אשר לא מסבים נזק או סכנה לסובבים. החומרים באישור מכון התקנים האירופאי.

אוהבים את הספה שלכם אבל היא מוכתמת וזקוקה לריענון?
חברת  WE CLEAN  מציעה שירות ניקיון ספות בשיטה ייחודית וכזו שתבטיח את הסרת הכתמים: אם לא ירדו כל הכתמים-לא תשלמו! השיטה בה משתמשת החברה היא הזרקת חומר ניקוי איכותי וחזק אשר לאחריו מברישים ידנית את כל הספה בצורה יסודית ומיד אחר כך מבצעים שאיבה חזקה- לאחר שלושת השלבים הללו תקבלו ספה נקייה כחדשה. התהליך אורך כשעה (וכולל זמן ייבוש של עד 12 שעות, תלוי בגודל ובבד).

WE CLEAN מעניקים שירות ללקוחות פרטיים לפני מעבר דירה, לפני ואחרי אכלוס וכן גם במקרים קצת פחות נעימים כמו- לאחר הצפה / או שריפה. החברה מעניקה שירות גם לחברות ומשרדים במענה ניקיון ממוקד- משרדים שעברו שיפוץ, ניקיון שטיחים מקיר לקיר, ניקיון ייעודי לריהוט משרדי.

החברה יודעת לאתר את צרכי הלקוח ולהבין באופן מדויק מה נדרש על מנת שתוכל לספק את הפתרון והמענה המדויקים והטובים ביותר. הזמינות המיידית (תוך 24 שעות!) והאחריות המלאה של החברה על שירותיה הנרחבים, הם יתרונות ונקודות חשובות בבחירת חברת ניקיון.

WE CLEAN מעניקה שירותים נוספים כמו:

ניקוי ריפודים לרכב: ניקוי מקצועי להסרת כתמים מריפודי הרכב באמצעות שיטה ייעודית. לאחר הניקיון הריפוד ייראה כמו חדש ויעניק תחושה נעימה יותר בעת השהות ברכב.

ניקוי חלונות: בין אן בבית או במשרד, חברת WE CLEAN מעניקה פתרון לחלונות מבריקים ומצוחצחים. לחברה יש עובדים עם רישיון לעבודה בגובה, כך שגם אם המשרד או דירתכם ממוקמים בקומות הגבוהות, תוכלו לקבל מענה לניקיון החלונות פנימי וחיצוני כמובן.

ניקוי מזרנים: חשוב מאוד להקפיד ולנקות את המזרנים אחת לתקופה באופן יסודי. מזרנים סופחים נוזלים וכן נדבק בהם אבק וכל הנלווה אליו- כמו קרדית אבק הבית. תוכלו לנקות את המזרן בעצמכם, אך כדי להבטיח ניקיון יסודי הכולל חיטוי – החברה מציעה שירות ניקיון מזרנים עם חומרי ניקוי איכותיים ושיטת ניקיון ייחודית ומקצועית. לאחר הניקיון מתקבל מזרן רענן, מבריק ומחוטא.

בעת בחירת חברת ניקיון חשוב לשים דגש על מקצועיות הבאה לידי ביטוי גם בשיטות הניקוי וגם בחומרי הניקוי שיהיו איכותיים ובתו התקן, חשוב להקפיד לבחור חברה אשר נותנת שירות עם חיוך וכזו שיש לה ניסיון ארון טווח בתחומה- חברת WE CLEAN היא בדיוק החברה שאתם רוצים להפקיד את הבית, הריהוט או המשרד שלכם בידיה.

WE CLEAN
טלפון: 052-2220323
קישור לאתר האינטרנט
כתובת מייל: [email protected]

WE CLEAN: נקיון ללא פשרות

WE CLEAN: נקיון ללא פשרות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר