רחלי בן ארי סקעת ואילן כהן. צילום עזרא לוי
רחלי בן ארי סקעת ואילן כהן. צילום עזרא לוי

אילן כהן נגד רחלי בן ארי סקעת: "היא מתפקדת כיו"ר הליכוד בחברון ולא ברעננה"

אילן כהן אמר היום לצומת השרון כי הוא מתכנן להדיח את בן ארי סקעת מתפקיד יו"ר סניף הליכוד

פורסם בתאריך: 21.12.17 07:58

בימים האחרונים מקבלים חלק מתושבי העיר שיחות טלפון בהן מתבצע סקר טלפוני על מועמדים לראשות העירייה. לפני כשבוע פרסמנו כאן על הסקר ותושבים סיפרו שכאשר הם שואלים את הנציגים בשם מי נשלח הסקר הם נענים שהדבר חסוי.

חברת המועצה מטעם האופוזיציה, רחלי בן ארי סקעת, מספרת שתושבים פנו אליה וטענו שכשהם נשאלים בסקר על מועמדים לראשות העירייה, אילן כהן, אחיו של עוזי כהן ז"ל, מוצג כיו"ר סניף הליכוד בעיר, בזמן שבן ארי סקעת מכהנת כיו"ר.

"נראה לי תמוהה שיוצא סקר ששם מציינים את יו"ר הליכוד אילן כהן", אמרה היום בן ארי סקעת, "הרי מדובר בהתחזות ובהטעיית הציבור.  הסקר יצא ממספר טלפון  שיש לי ובכוונתי לבדוק את מי מזמין הסקר ומה האינטרס שלו להטעות את הציבור, כשידוע לכולם שאני רחלי בן ארי יו"ר סניף הליכוד ויו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר" .

אילן כהן אמר לנו בתגובה:  "מה שאני יכול להגיד זה שאני מתכנן לעשות מהלך ולהדיח את רחלי בן ארי סקעת מתפקידה כיו"ר סניף הליכוד ברעננה. היא לא תהיה יו"ר יותר כי אני ועוד רבים חושבים שהיא לא מבצעת את תפקידה כיו"ר סניף הליכוד בעיר אלא כיו"ר סניף הליכוד בחברון".

הסקר הזה הוא מטעמך?

"הוא קשור אלי. אני אמרתי כבר שאני שוקל וכנראה מתכוון להתמודד לראשות העיר ומן הסתם זה חלק מהעניין. אני כרגע עוסק גם בדברים אחרים, אך אתפנה לזה בקרוב".

לדבריו של כהן אמרה בן ארי סקעת : "אילן כהן מודה שהוא יזם סקר מטעמו ומציג את עצמו כיו"ר הליכוד ברעננה  מתחזה ומטעה את הציבור. חוק העונשין עוסק בסימן ז' בנושאים השונים של הונאה. סעיף 441 לחוק עוסק באיסור התחזות זהו סעיף קצר וברור: המייצג בכזב כאדם אחר חי או מת, בכוונה  להונות, דינו מאסר שלוש שנים. אז מה שנשאר? הוא עשה לי את העבודה חשבתי להגיש תלונה לאיתור המספר שממנו יצא הסקר. אז ראשית אני מודה לו על הכנות שלו כמתחזה. ושנית אגיש תלונה ותביעה כנגד בהתאם לחוק. ולגופם של טענותיו. הנאמנות שלי לחבריי ולחוקת הליכוד אינה נמדדת בשביעות רצונו של אילן כהן. ואנו בסניף הליכוד ברעננה גאים בכך שחרטנו על דגלנו בסניף לא עוד עסקנות אלא אדיאולגיה  ונאמנות לחוקה וכן כשנדרש חיזוק ההתישובות בכל הארץ בנגב בגליל בשומרון ובחברון. אני מקבלת תמיכה מלאה בסניף וחברי בסניף פועלים בשיתוף פעולה מלבד קומץ שלא פעם ניסה להדיח ונענה בשלילה. עוד מאז פרישתי לאופוזיציה כשנשלח אותו קומץ לנסות ללחוץ עליי לשוב לקואליציה או שידיחו אותי גם אז זה לא צלח להם. חבריי במועצת הסניף והנהלת הליכוד היא שתקבע. כיום אני היו"ר של הסניך ויו"ר הסיעה ואני מציעה לו שיפנים. עברו מאז כחמש שנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר