רחלי בן ארי סקעת
רחלי בן ארי סקעת

בן ארי סקעת: "ברעננה יש שכונות שמתוקצבות על ידי העירייה ויש שכונות שלא"

בן ארי סקעת הגישה הצעה לסדר בה היא מבקשת לערוך בחירות שיוויוניות לוועדי שכונות בעיר ולתקצב אותן באופן שווה

פורסם בתאריך: 24.12.17 10:59

ביום חמישי הקרוב תתקיים ישיבת מועצת העיר, אחד מהנושאים שתעלה חברת המועצה מטעם האופוזיציה, רחלי בן ארי סקעת, בישיבה יתייחס לוועדי השכונות וסעיף בתקציב 2018 המתייחס לנושא. בן ארי סקעת הגישה הצעה לסדר המבקשת לאשר תקנון לבחירת ועדי השכונות והיא טוענת כי ישנן שכונות ברעננה שמתוקצבות גבוה וכאלה שלא מקבלות תקציב כלל. עוד טוענת בן ארי סקעת כי בעבר היא כבר פנתה לראש העירייה מספר פעמים בנושא ולא קיבלה מענה.

בסוף שנת 2014 שלחה חברת המועצה מייל עם הצעה לאשר תקנון ועדי שכונות ותקציב לקיום בחירות דמוקרטיות ופעילות בקהילה באופן שוויוני לכלל תושבי העיר וזאת לאחר שלטענתה קיבלה מראש העירייה את ברכת הדרך לקדם נושא חשוב לטובת הציבור. "לצערי בחרת להתעלם מכך למרות בקשותיי החוזרות ונשנות", כתבה בן ארי סקעת בהצעה לסדר, "ראוי ונכון כי רעננה תקיים בחירות דמוקרטיות מוסדרות לייצוג השכונות על ידי ועד שייצג את תושבי השכונה וידאג לשיפור איכות חייהם של תושבי השכונה ורווחתם . לייצור תקשורת בין תושבי השכונה וערבות הדדית, לקשר בין התושבים עם המוסדות הקהילתיים בשכונה, קשר של התושבים מול הרשות וקביעת תקציב בספר התקציב באופן שוויוני לשנת 2018".

 

לבסוף כתבה בן ארי: "ראוי ונכון כי תאושר הצעתי זו לסדר וזאת על מנת לאפשר איזון המשאבים באופן שוויוני לפעילות קהילתית תוך שמירה על הסדר והאינטרס הציבורי".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "פנייתה של חברת מועצת העיר רחלי בן ארי סקעת התקבלה והיא תיענה בהתאם בישיבת מועצת העיר כמקובל, במסגרת הדיון על התקציב. עיריית רעננה מקיימת מגוון רחב של פעילויות קהילתיות ותרבותיות לרווחת תושביה בכל רחבי העיר ובכלל זאת בשכונות השונות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר