עמותת כפר סבא רעננה אוהבת חיות
עמותת כפר סבא רעננה אוהבת חיות

"עם תרומה קבועה מאנשים, נוכל להרים את הראש ולהתחיל להתנהל על בסיס איתן יותר"

עמותת "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות" מבקשת מתושבי העיר להתנדב. "הקיץ מגיע ואנשים נוסעים לחו"ל ונוטשים בעלי חיים", אומרת מתנדבת בעמותה

פורסם בתאריך: 8.5.18 19:35

מורן פושינסקי מתנדבת בעמותת "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות", מספרת כי לקראת הקיץ העמותה זקוקה לעזרה של מתנבים, גם כאלו שיכולים לעזור כלכלית וגם עזרה פיזית בטיפול בכלבים והחתולים. "בואו להתנדב בעמותה שלנו", היא מבקשת,  "אנחנו צריכים כל עזרה שתוכלו לתת,. החל מכסף לטפל בבעלי החיים, משפחות אומנה לכלבים וחתולים שננטשו וזקוקים לבית חם, וכלה במתנדבים שיעזרו בימי האימוץ וארגונם".

פושינסקי, רעננית המתנדבת למען בעלי חיים כמעט עשור, לא מבקשת נדבות, אלא עזרה.  "אנחנו חיים על תרומות וכולנו מתנדבים ללא שכר", היא מוסיפה, "אנחנו צריכים להתנהל מול פנסיונים, וטרינרים וטיפול שוטף בבעלי החיים. אנשים לא מבינים שמדובר בניהול שוטף של עמותה שמצילה מאות בעלי חיים בשנה, מאזור השרון ובכלל. העלויות של עמותה שכזו גבוהות מאוד, ולמרות שיש מתנדבים והעיריות משחררות כמה אלפי שקלים בשנה, זה לא מספיק ומכסה בקושי חודש".

מה שונה עכשיו מכל זמן אחר בשנה?

"אנחנו מצילים מדי שנה מאות בעלי חיים, חתולים וכלבים, ועכשיו מגיע הקיץ ואנשים נוסעים לחו"ל ונוטשים הכי הרבה בעלי חיים, ומה שאנחנו מבקשים זה שכל אחד יתרום על בסיס חודשי סכום של 20-30 שקלים. מדובר בכסף שיציל בעלי חיים, יעזור לנו לטפל בחיות, יכסה עלויות מזון, ציוד, טיפול וטרינרי וכו'. עם עזרה שכזו, של תרומה קבועה מאנשים, נוכל להרים את הראש ולהתחיל להתנהל על בסיס יותר איתן. כל אחד יכול לתרום דרך העמוד שלנו באתר עם לינק לתשלום מאובטח או לעשות העברה בנקאית או צ'קים וגם להגיע בימי האימוץ לתרום. כל אחד יכול לבחור איזה סכום הוא רוצה לתרום וכמה ומתי".

עמותת כפר סבא רעננה אוהבת חיות

עמותת כפר סבא רעננה אוהבת חיות

ומה לגבי אנשים שלא יכולים לתרום כסף אבל רוצים לעזור?

"אנשים שלא יכולים לתרום כסף, יכולים להתנדב בכל מיני דרכים, החל מלתת ארבע שעות בשבוע של לטייל עם הכלבים או לעזור במהלך השבוע ולסייע בתיאום לוגיסטי. כל התנדבות מסייעת לא רק לנו ולכלבים ולחתולים אלא גם למתנדבים שלנו שמקבלים סיפוק עצום בזה שהם עוזרים. כרגע יש לנו מתנדבים, אבל אנחנו נשמח לעוד מתנדבים ובעצם כל מי שיכול לעזור ולהתנדב מהבית ולעשות עבור העמותה תיאומים דרך הטלפון או המייל. דרכים נוספות שניתן לעזור לנו זה לסייע בלוגיסטיקה והסעות במהלך השבוע, לתאם בתי אומנה ומרפאות וגם לעשות משמרות בחדרי האשפוז של החתולים והכלבים. חוץ מזה, חשוב לנו למצוא מתנדבים שיכולים לעזור ולהיות בית אומנה לכלבים. בכל הזמן הזה של האומנה, עד שהכלב מוצא בית, אנחנו נלווה את המשפחה ואת המתנדבים במשך כל התקופה. מדובר במעין אימוץ זמני עד שנמצא לכלב בית חדש וזה יכול להיות תוך שבוע שבועיים או חודש חודשיים. חשוב לציין כי בזמן הזה אנחנו מכינים את הכלב לאימוץ על ידי  זה שאנחנו נותנים לו שגרה ובית. חוץ מזה, אנחנו מביאים את האוכל, מלווים ליווי רפואי ומקצועי בכל הזמן הזה.מדובר בנתינה חשובה שלא מפריעה לשגרת החיים ועוזרת לנו להציל את החיות האלו".

עמותת כפר סבא רעננה אוהבת חיות

יום אימוץ של העמותה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר