מיכל ברם, רונית וינטראוב צילום מיה קפל, תומר נוי
מיכל ברם, רונית וינטראוב צילום מיה קפל, תומר נוי

מיכל ברם נגד רונית וינטראוב

לפני כשבוע פרסמה וינטראוב רפורמת חינוך אותה תיישם במידה ותיבחר לראשות העיר. היום, חברת המועצה לשעבר ומתמודדת ברשימתו של יקי ודמני, מיכל ברם, טוענת כי היא זו שהציעה את הרפורמה ב-2016

פורסם בתאריך: 25.6.18 17:18

לפני כשבוע פרסמנו כאן על רפורמה בחינוך שכוללת הקמת רשת פעוטונים עירונית מפוקחת עד גיל שלוש, של המועמדת לראשות העיר, רונית וינטראוב. היום, חברת המועצה לשעבר ומתמודדת ברשימתו של יקי ודמני, מיכל ברם, טוענת כי היא העלתה הצעה זהה באפריל 2016 שלא זכתה לתמיכתה של וינטראוב.

"חבל שיש חברי מועצה שנזכרים עכשיו לפני בחירות ובחרו לא לקדם את התכנית כשהיא הוצעה במועצת העיר מזמן", אומרת ברם, "הגשתי המלצות מפורטות למדיניות עירונית לגילאי לידה עד 3 הכוללת בין השאר התייחסות רחבה ליצירת רצף חינוכי מגילאי לידה, ליווי והדרכה למסגרות החינוך הפרטיות, קביעת סטנדרט ותקן עירוני שמסגרת שתכנס לתכנית תצטרך לעמוד בהם ובמקביל תהנה מסל שירותים עירוניים.  בנוסף התייחסנו לצורך להגדיל את מספר המסגרות המוכרות ומסובסדות על מנת לאפשר ליותר הורים בעיר לממש את הזכות שלהם למסגרת חינוכית מסובסדת. אין ספור שעות הושקעו יחד עם האגפים הרלוונטיים בעירייה, אנשי מקצוע, הורים ונציגות של הגנים הפרטיים. התחיל מיפוי של המסגרות הפרטיות בעיר שעד אז לעירייה לא היה מושג איפה הפעוטות שוהים, התקיימו בהובלת מנהל החינוך מפגשים מקצועיים עם צוותים מהגנים הפרטיים. מה לא נעשה? לא הושקעו המשאבים הנחוצים וכח האדם על מנת להוציא את התכנית אל הפועל. היתה להם הזדמנות בתקציב 2017 וב-  2018 אבל שיקולים פוליטיים וסדר עדיפויות שונה הנחו אותם".

מטעמה של רונית וינטראוב נמסר: "תוכניתה של סגנית ראש העיר רונית וינטראוב להקמת פעוטונים בניהול עירוני נסמכת על היוזמה שהיא הובילה לפני שנים בהצלחה, כשהקימה גני ילדים עירוניים מגיל שלוש ברעננה, זמן רב לפני שהמדינה לקחה אחריות או מישהו אחר נקט ביוזמה דומה. לטענות שעלו אין שחר אך מנגד רונית אמרה מעל לכל במה שכמנהיגים ומנהיגות חובתנו להפוך כל אבן,  ונשמח שישנן עוד נציגות ציבור ברעננה הרואות בנושא זה כאג'נדה שלהן וכי מתפתחת בימים אלו קואליציה מאחדת ולא מפלגת, אותה נוביל  סביב נושא הקמת פעוטונים עירוניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורי.א.

    לפעמים,פייק ניוז,רק זה מה שיש. גב' ברם נזכרה לפני הבחירות שיש תינוקות ברעננה בעוד שרונית נלחמת על הקמת מעונות וגנים לילדי רעננה מ – 2003.
    חבל שזה הסגנון של חלק מהמועמדים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר