נחום חופרי. צילום תומר אפלבאום
נחום חופרי. צילום תומר אפלבאום

חופרי סייע לברוידא ואומר: אני אופטימי לגבי הרכבת קואליציה

עוד מראש העירייה לשעבר, שסייע לברוידא בהכרת המערכות העירוניות: "מי שטובת העיר לנגד עיניו ולא טובתו האישית או שיקולים פוליטים, ימצא את הדרך לחבור לקואליציה ולא יחבל בה"

פורסם בתאריך: 3.12.18 13:30

נחום חופרי, שכיהן כראש עיריית רעננה בין השנים 2005-2013, טוען כי לחיים ברוידא, ראש העירייה הנבחר, יש את הכח והיכולת להרים קואליציה, גם אם זו לא תסגר עד ליום חמישי הקרוב, מועד בו תתקיים ישיבת מועצת העיר הראשונה של הקדנציה הנוכחית. חופרי התייחס לראשונה לקשיים בהרכבת הקואליציה ברעננה, כפי שפורסמו אתמול באתר צומת השרון. "אמנם אני נמצא בפיגור פוליטי של חמש שנים מאז פרישתי מתפקיד ראש העיר אבל אני אופטימי בכל הנוגע להקמת קואליציה על ידי חיים ברוידא", אומר חופרי לצומת השרון. "כפי שאני קורא את המפה הפוליטית של רעננה, הקושי המרכזי שברוידא עשוי להיתקל בו בהקמת הקואליציה הוא שעדיין קיימת קואליציה קודמת, כלומר, הרבה מאוד חברי מועצה מהעירייה הקודמת חברו לאיתן גינזבורג ועשו איתו יד אחת, מה שעשוי להקשות על ברוידא. ועדיין אני טוען שמי שטובת העיר עומדת לנגד עיניו ולא טובתו האישית או שיקולים פוליטים כאלה ואחרים ימצא את הדרך לחבור לקואליציה ולהנהלת העיר, ולא יחבל בה".
חופרי, שלדבריו סייע לברוידא לאורך הדרך מאמין כי הקואליציה תורכב בסופו של דבר, לא בהכרח במועד ישיבת מועצת העיר הראשונה "סייעתי לברוידא בנושאים רבים הקשורים לעיריה, הכרותה והתנהלותה ואני סמוך ובטוח שהוא יצליח להרים את הקואליציה. לדעתי הוא מצוי כרגע במו"מ עם הסיעות השונות ועובד על כך קשה ולכן זה לא וודאי שהוא יצליח להרכיב את הקואליציה עד ליום ה'" אומר חופרי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר