צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הציבור מתבקש לבוא בשחור: שלושה אירועי מחאה נגד אלימות כלפי נשים היום ברעננה

בשעה שמונה בבוקר תתקיים הפגנת מחאה בצומת רעננה. בהמשך תתקיים הפגנה נוספת בפינת הרחובות אחוזה וירושלים, שם תימשך ההפגנה 24 דקות, דקה לזכרה של כל אישה שנרצחה השנה. הפגנה נוספת תתקיים בצמוד לבניין העירייה

פורסם בתאריך: 3.12.18 16:55

היום, יום שלישי, תתקיים מחאת ענק ארצית במסגרת המאבק נגד אלימות כלפי נשים. המחאה תתקיים תחת הכותרת "אני אישה, אני שובתת". גם ברעננה יתקיימו מספר אירועי מחאה בעיר. הציבור מוזמן לבוא בבגדים שחורים.
בשעה 10:00 בפינת הרחובות אחוזה ושדרות ירושלים תתקיים מחאה שאורגנה על ידי נשים פעילות מרעננה ובראשן שירי גולד ואודליה שולמן, שמבקשות מכל נשות העיר וגברי העיר להגיע בלבוש שחור לזכר 24 נשים שנרצחו השנה. גולד אמרה לצומת השרון: "נשות רעננה מצטרפות למחאה הארצית נגד אלימות כלפי נשים וכולי תקווה שיגיעו כמה שיותר וגם כמה שיותר גברים. בשנה האחרונה ישראל כבר עברה את הקו האדום כשנרצחו 24 נשים ואנחנו רוצות שהתקציב שמיועד לטפל בנושא זה יאושר ויגדל כדי לאפשר בניית תכנית חיובית שתמגר את מעשי האלימות והרצח נגד נשים. כולם כאן צריכים לזכור שהיום זו היא מחר זו את". גולד מוסיפה: "במחאה מחר נפגין 24 דקות, דקה עבור כל אישה שנרצחה השנה".

שירי גולד, ממארגנות המחאה ברעננה

מחאה נוספת שאורגנה על ידי העיריה תתקייים בשעה 11:30 באזור מדרגות בניין העירייה כדי לאפשר גם לעובדות ועובדי העירייה להביע את מחאתם. כזכור, כפי שפורסם אתמול בצומת השרון, ראש העירייה הנכנס, חיים ברוידא, הודיע כי עובדות עיריית רעננה יוכלו לשבות ביום זה מבלי שינוכה משכרן או ממכסת ימי החופש שלהן, כאות סולידריות עם המאבק. אתמול פרסמנו גם כי 80 נשים התלוננו השנה ברעננה על אלימות.
התארגנות נוספת תתקיים בצומת רעננה בשעה 8:00 כפי שפורסם בוואטסאפ של תושבי רעננה ובדף הפייסבוק של אלי דהאן ברעננה, המשתתפים התבקשו לבוא בחולצות שחורות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר